Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.10.2010 16:51 - Неортодоксална рецепта за здраве
Автор: svoboda64 Категория: Забавление   
Прочетен: 1156 Коментари: 4 Гласове:
11

Последна промяна: 16.10.2010 16:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Замислих се защо издържам като „кон” на всякаквите идиотизми в живота си. И стигнах до извода, че... следвам себе си.

Ям, само когато съм гладна, и толкова колкото ми се яде. А то може и да е много. Особено – нощем J Което е крайно противопоказано... по всички идеи за „здравословност”.

Спя, когато ми се спи. По-често – не мога. Тогава ставам особено опасна за околните (щото сме много маймуни на клона – разбирай в една стаяJ) Включвам телевизор, който присвятква (т.е. облъчва), а понякога е и прекалено „звуков”, щото искам да чувам за какво иде реч... Понякога ми се „отваря парашутът” и необозепокоявано си заспивам ... на облъчване и озвучаване J В други случаи – съм просто „въдворена” да лежа, щото са ми отрязани възможностите за „външна комуникация”. В трети – според случая – другият/другите – просто напускат “the battlefield” – и тогава, ако искам се „съобщавам” със суратсъндъчето, а ако мозъкът ми се изключи – просто се къпя в делта излъчване J

По въпроса за вредните навици – имам си ги и си ги отглеждам. Не само че не се отказвам от тях (щото иначе трябва или себе си да съм гръмнала, или да съм изпостреляла цяла рота преди да й се е появил командирътJ), но и установявам, че ако ги нямам – досега да съм „гушнала букета”.  Щото няма нищо по-охарактеризиращо те от „вредните ти навици”! Всички за „застреляни” и знаят, че трябва да се съобразят с теб! Иначе... въобще не е сигурно! От една страна се втурват да те „пазят” от самия теб, а от друга – стъпват на пръсти... особено ако си на „фаза” J Така че здравеопазването е оставено на „самотек”, просто защото няма... здравна каса (поне вкъщи)!!!

И последно: най-сигурното лекарство е... да си казваш какво си мислиш. Понякога не е с думи! Просто си го излъчваш! И другите са... припърхващи под тавана или просто са „леш”. От друга страна, това не е никак „икономически здравословно”J Често съм без пари, защото ... много ми знае устата и не правя вятър. Ама какво от това... ако това може да ми гарантира... здравния статус така както никкакво Министерство на здравеопазването... или на Вътрешния ред J

Та, ако искате да сте здрави: свиркайте си и... следвайте себе си. Другото хич не е ... осигурително и без...опасно J




Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. strannica - :)
16.10.2010 17:01
Само така и занапред! :)
Вредните навици понякога спасяват живота и дори облекчават живота на околните (дали те го осъзнават? особено разни спасени от изпозастрелване роти :)
На работата като излизах да пуша, колежките ме подмятаха: пак ли отиваш да се заземяваш? Като ме виждаха, че и по най-големите студове не слагам шапка (най-много - някоя свободна качулка - да не ми се сплеска нимбът :) - пак ми викаха: за да не ти се прекъсва връзката с Космоса ли? Всичко това много доброжелателно и със смях, разбира се :) Знаех си, че за тях съм може би странна, но и за мен в това е разковничето на здравето - да бъдеш себе си! И да си свиркаш!
Айде живи-здрави още поне два пъти по толкоз! :))
цитирай
2. svoboda64 - :)
16.10.2010 17:40
Айде... доклокто ни е дадено :) Или дотолкова, колкото можем да си го извоюваме :)
цитирай
3. razkazvachka - И аз съм от вашата философска школа:)))
16.10.2010 18:20
човек не може да понесе повече, отколкото може да понесе:)))
цитирай
4. svoboda64 - Нали, razk:)
16.10.2010 19:22
Ама може да важи само за Водо... (да не се бърка с Вуду:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3221088
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930