Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2013 00:28 - А тези дни ще навърша 49 земни години -:)
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 3703 Коментари: 8 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Да, тези дни ще ми се наложи... ако съм още жива и щъкам... да навърша съответната "заветна възраст" :) Защо я смятам "заветна" ли? Ами повечето хора, когато и да са живели на земята, не са я навършвали! И второ: за мен, като някой който се интересува от "другите планове на съществуване" "49 си е "много отговорна възраст" :)))))) 4 е земята и заземяването, а 9 е... просто краят :))))  Каквото и да съм направила досега би трябвало да е... заземяването, а дали 9-ката точно ще ми "позволи да си тръгна" е съвсем отделен епизод :)))))

Затова, преди събитието да се случи (30-ти е доста самотна дата :))) ми се ще да си спомня какво направих и какво не:
- обичах, по най-невъзможните начини. Не го препоръчвам на хора със "слаби сърца" :)
- живях така, че да не "съжалявам". Това не означава "да не се срамувам", защото извърших много неща, за които "petty minds" да ме жигосват, а аз живея заобиколена от тях :) 
- раздавах се, защото Бог така ме ориса, и защото човешки знам, че това е най-голямото осъществяване - без "материална печалба", често и с "мека омраза" от околните, защото си "прекалено истински, прекалено интензивен" :))))))

Много страдах преди, заради това, което съм аз :))) На тази "метусалемска възраст" (за времената, които населяваме, приемам, че ... трябва да правя това, което трябва, което една ли не ме прави "матриарх", като въпросния - но в противополжната роля на "патрирах: ) Нищо не ми е чуждо, поради това... едновременно "виждам" и "прощавам", както и "не прощавам" :) 

Върша това, което трябва чрез "несъвършената си природа" :) Но само и защото... тя се напасва с "несъвършеностите" на другите, които ме заобикалят. Понякога се изумявам на Господ-Събирача как ни събира по този "пъзел" начин :)))))))))) После "забравям"... и просто си върша задачите :)))))

Та, връщайки се на "навъртането на земните обиколки", ми е толкова "смешно", че чак не ми се коментира :)))))

Ако Господ е решил ще остарея в това тяло и ще "навърша" биологичната си възраст :) Но дори да не е така, мисля си, че винаги ще "кръжа над това място" и ще продължавам да се държа като "лошото куче", защото.... Някой трябва да пази Кервана :)

С обич... към Отминаващия Керван :))))))




Гласувай:
17



1. syrmaepon - Честита заветна годишнина тогава!
26.01.2013 09:16
И аз ще навърша 49,само че през март.Не съм много сигурна обаче ,че съм се заземила.Тъкмо към 30-те натам вървеше работата и нещо взе та се случи,след него пък друго и сега вече не знам какво да правя - да пълзя ли,да подскачам ли или да летя....))
цитирай
2. mariniki - важното е...
26.01.2013 13:29
да си жива и здрава... пожелавам
от сърце..
цитирай
3. hristo27 - По-важното от годините е това, да се ...
26.01.2013 14:24
По-важното от годините е това, да се чувстваш както на теб ти се иска!
цитирай
4. rummi - аз пък на 25-ти станах на 52.
26.01.2013 23:07
приятно усещане...
цитирай
5. strannica - :)
27.01.2013 11:35
Освен четворката и девятката - още и 7-годишните цикли)) От масовите ми наблюдения знам, че работят)) плюс-минус половин-една година... Зад гърба ти остават 7х7... Защо ли съм сигурна, че ще си изкараш и осмия (поне) ТУК - и все в същото си качество... :)
Прегръдка!
цитирай
6. rummi - Честит рожден ден!
30.01.2013 00:26
Поздрави и целувки!
цитирай
7. marrta - Честита да си, Свобода!
30.01.2013 06:46
Жива, здрава и с обич!
цитирай
8. svoboda64 - Благодаря ви сърдечно за коментарите, виртуални и реални приятели,
06.02.2013 17:35
Нещата са си frantic & hectic отвсякъде, та дори да наминавам понякога оттук, почти нямам сили "да се разпиша" -;)

Въпреки все повече мълчаливото си присъствие, настоявам на "присъствието" -;)

хохо
и До скоро!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3220938
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930