Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2008 11:18 - BG СБЪДНАТА МЕЧТА – ЖИВОТ НА ОСТРОВ!
Автор: svoboda64 Категория: Забавление   
Прочетен: 1627 Коментари: 5 Гласове:
0



 

Сбъдна се детската ми мечта: живея си на остров в покрайнините на Европа, пък и Азия ми е наблизо. Хем се пощипвам с Джон, Жак, Йохан...., хем бате Иван ме пази: да не загубя “островната” си привлекателностJ  

 

Ех, като не станах една Швейцария на Балканите ... L Ама то по-добре, че виж ка я е напъплил чичо Сам да му сътрудничи в разкриването на tax evasion и в препятстване финансирането на международен тероризъм. Ужас!!! Опоскал я е горкичката, свършено е със световната й репутация!

 

Пък мен, какво... Хем съм се врекла на Джон, Жак, Йохан и другите, даже prenuptial contract (предбрачен договор, де) сме си подписали, хем ми се ще още да не излизам от оборота на кирливите, пардон!, красивите места за «свободна любов». Включая и «братска». Затова най ми е добре да си живея на островЪ! Ще си се рея в международните води като една Атлантида и ще залагам на стародавното правило, че съм «негова» - томува, който най-много наддаде за мен. Е, Джон, Жак, Йохан и друженс ме известяват, че щели да ми спрат плащанията на алиментите (т.е. издръжката на настояща с тенденция за бивша съпруга). Те мен ще ме плашатJ  «Бате» Иван обеща, ако не и да ми пуща преки парични потоци, то да ме опаше в газопроводи, петролопроводи и други втди, за да не ми се подбие цената на международното тържище. Като нямам черно злато, поне да си валоризирам геополитическото! Остров, остров, ама... на портите на Европа!

 

Виж на геополитическото съм го докарала, ама някак с “вътрешното” си имам главоболия! Някакъв вот на недоверие са ми спретнали островните петкановци – тез аборигени нищо не разбират от «пол-и-тика(м)», ама нейсе! Не съм си била изпълнявала брачните задължения, станала съм била за срам на Европата! Стига с тая Европа, бе! Аз искам да си живея на островЪ – без задължения и само с права! Искам да съм една световна империя на свободата, където anything is possible (всичко е възможно)! Нали и най-големият ум, АйнщайнЪТ, дето откри теорията на относителността – обща и специфична - беше казал, че «въображението е повече от знанието», демек над социалните условности и приети на доверие постулати. Е, аз залагам на «въ(з)-об(к)ръжението», щото съм си на островЪ! И каквото и да е обкръжението ми, аз си имам въображение! И си му вЕрвам! Пък Вий – както щете: аз парламент си имам да си прокарва моето въображение! И Света троица си имам, която е не само тройна, но и трайна! Във всичките й смислиJ  

 

Сбъдна се детската ми мечта: живея си на остров и не ми пука от световните бури и катаклизми, най-паче от европските закани! Мен Господ е избрал и орисал да си бъда по-такава! Нали, Господи, щото всички ние знаем, че си «българин», демек «чужденец». И тъй... си оставам «чужда» и «несвоя» на целия свят! Заслужавам да си живея на островЪ! Пирувам в пировата си победа. Дали ще е во век и веков? Дали тук трябва да кажа «Амин»???    



Тагове:   BG,   остров,   мечта,


Гласувай:
0



1. анонимен - verina.vesel.info
29.07.2008 15:39
На остров си е даже много гот:)))
А българите, понеже са комплексари, обожават да се преживяват като уникални и неповторими. Така че драмата е драма на малцина. Ако се поразходиш по улиците, ще видиш, че дори и не подозират, че има вот, например.
So, давай да изтрезняваме и от малкото си останали илюзии.
цитирай
2. svoboda64 - :)) Ми...
29.07.2008 15:55
Как ще продължим да бъдем "българи", бе Веринко:)) То сме генетично обременени с уникалност/"гениалност" в онзи, другия смисъл, на произход:)))
цитирай
3. stoni - Блогът на Свобода Гагарова. Не м...
29.07.2008 17:46
Блогът на Свобода Гагарова. Не можеш да се лъжеш по външната опаковка на съществуването/съществуващото. Има по-дълбоки основания:)) Смятам, че човек трябва да защитава позицията си публично и чрез името си. Като не се страхува от "сенките" в себе си и в другите. Като постоянства, макар и на моменти да се отчайва... от Абсурдистана, в който съвместно живеем. Отказвам повече да се/ме де-пресират. Избирам да обсъждам свободно онова, което представлява интерес за мен, а и за другите.

Bravo...kolko stanahme..3..4???
eto ti i hartata ni
http://stoni.blog.bg/viewpost.php?id=155917
цитирай
4. анонимен - verina.vesel.info
29.07.2008 17:47
Просто е. Като престанем да бъдем българи(уникално/гениални), като си надмогнем над нарцисизма и престанем да се правим на велики. Не сме и това личи по всичко;.
цитирай
5. rummi - трябва ли да се запиша на курс
30.07.2008 13:53
по хула-хула?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3217121
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930