Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2018 12:49 - Досегът до Същността
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 911 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Реших, че ще заведа 15 тийни "нависоко". Е, колко да е високо: Белмекен, където се коват българските и международни спортисти - Базата! Другото "царство", мястото между Родопа и Рила - най-българските планини: Родопа - родината на Орфей, Рила - окото на Бога!

Аз съм човек крайно рационален и крайно интуитивен. Парадокс: но трябва да живея сама със себе си! Този "заход" беше планиран на два пъти, първият път - неуспешен, вторият път - успешен. Беше планиран за "зимната" ваканция, оказа се осъществим през "междусрочната", макар и организиран - окончателно - в "грипната" -;)) Аз не съм от хората, които се "плашат", но съм безкрайно ранима и емоционална... но на кой му пука, ако отново и пак трябва "де ме прекарат през иглени уши", за да са цели и камилата и камиларят! 

Отвъд литературното отклонение, отидохме Там с децата - 15 парчета, които трябваха да се съшият в цяло. Е, донякъде го направиха/направихме! Повечето хора не са наясно, че "децата" на "племето" имат нужда от ИНИЦАЦИЯ. Това е антропологичен термин и означа "преходът от "малък" във "възрастен". Съвременните хора смятат, че това става от само себе си -;)) ОТНЮДЬ! Децата трябва да бъдат поставени в такава ситуация когато са самите себе си и (почти) БЕЗ ВЪЗРАСТЕН ОКОЛОВРЪСТ, за да намерят "себе си". Онези, нашите предшественици, не са били ЛУДИ ИЛИ БЕЗОТГОВОРНИ, за да го практикуват -;))) 

Тийните бяха НА ВИСОТА: като тях си -;(( Вдигнаха мястото "на главата си", всички ми се оплакаха първата нощ, че не са спали. Беше написан имайл до Централата от треньорките по синхронно плуване І§))) Но пък "моите" бяха ЗАЕДНО една нощ, пък и следващата. Това им беше "да прекарат една НОЩ ЗАЕДНО", не да се чифтосват, простете, а да бъдат ЗАЕДНО! ДА СЕ СМЕЯТ, ДА СЕ ЗАКАЧАТ, И ДА СИ ВЪРШАТ ПРОСТОТИИТЕ, КОИТО ПОМНИМ ОТ НАШЕТО ДЕТСТВО: да намажеш някого със зъбна паста, да му пуснеш силна музика в ухото, да... абе.. тъпотии, от нашия набор от възприятия!

Преди да си тръгнем, се натъкнахме на друг Рубикон: трябва да поемеш отговорност Спали, не спали в една стая, кърпите на хотела трябва да излязат "под брой". Е, оказа се, че сме "изгубили" една в безккрая! Кой беше злоупотребил с нея, така и не разбрахме, но се научиха, че трябва да поемат"колективна отговорност" и заедно да я платят: 14 лева! 

После, не можахме "да излазим": бусът беше се заклеил в снега -;)) Всички деца участваха, за да можем да тръгнем - кой ходи с кофи да носи гореща вода, кой седя вътре, за да тръгне - така обясняваха шофьорите... 

Та се прибрахме а децата, трябва да са научили НЕЩО! Винаги е колективно усилие, КАКВОТО И ДА Е!

Но не беше само това! Аз там бях на "разговорка с Бога". На 3.02 бях заспала/унесла се за малко след обяд. Не помня часа, в който се събидих с Глас в главата си: НЯКОЙ ИДВА! Събидих се: нямаше никой, децата бяха добре - след малко ги проверих -;))) И досега нямам идея кой е този НЯКОЙ -;))) Две версии: една приятелка ме е търсила същия ден по "съвременните комуникации", с който аз съм скарана -;))) Чух ме се, разбрахме се -§)) Беше невероятно, но само когато се "смъкнах от Планината" І§§§)

И все пак тя е Някоя, а не Някой -;)) Другото го "знам", и не искам да го вменявам -;))) Та ще видим: кой е този НЯКОЙ, който идва! Нядявам се да е моят ВНУК!








Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3212113
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031