Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2010 13:16 - Пръстови отпечатъци (биометрия)
Автор: svoboda64 Категория: Забавление   
Прочетен: 1899 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Чудя се защо ми взеха пръстови отпечатъци само от показалците. Да им имам биометрията J

Пръстовите отпечатъци са уникални за всеки човек. ОК. Дори и близнаците нямат еднакви. Но аз нямам и на два пръста дори еднакви или сравними отпечатъци. (Тук няма да Ви открехвам как носите не само генетичната си памет, но и световната такава – по ръцете си. Ако има кой да чете и разчита J) Но пак си мисля, че палците са много по-важни. Не само защото неграмотните се „подпечатват” с палеца си. То нали въпреки всичките си образования пак се оказваме „неграмотни” в суматохата на този свят... Може да дойде време да искат само така да се идентифицираме!

Та... що ли точно показалецът? Що тъй бе, абъкълъм? Вярно, че с показалеца „показвам”. Почти винаги с него „наблягам”, докато хващам (макар че как ще хвана, ако го няма „палечко” J) И тогава ми просветна! На определен клан от крадците им режат палците – за да няма „обратна тяга” при измъкването от джоба на... окраждания! И хайде... по тази логика – всички в кюпа! Като на един пред-отявлен крадец и половина J

И все пак – аз съм за палеца! Не само защото, за разлика от на другите ми пръсти, само на един от двата такива имам „двойна спирала” – пък казват, че тя символизирала живота! ОК! Ще си го кътам – и няма да Ви го дам за сравнение! И да – благодаря! Все ще имам за какво да се хващам!

Защото май на всички ни остана само едно-едничко нещо, за което да се хващаме. Е, малко пейоративно, но затова пък – истинско! Да са ни честити палците, които ни оставиха... за да .... се държим, докато съвсем не се изгубим по пътя J



Тагове:   отпечатъци,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. razkazvachka - И знаеш ли кое е най-смешното -
25.10.2010 21:01
преди три години ми сканираха ретината и ми взеха отпечатъци от показалците - а след това, като минавах през разни идентифициращи шашмалогии, показалците ми бяха изтрити от употреба, а също така са и криви - та за каква идентификация си говорим - щом показалецът ти се е превърнал в шперц:))) Пък електронните очета на едни асансьори не ми признаваха показалеца за команда и се налагаше да ги сръчквам със среден пръст...
цитирай
2. rummi - :-))))))
25.10.2010 21:19
ама има ли значение? нерде палец, нерде показалец, нерде среден пръст. нали минаваме през апаратчето да се щракнем за спомен на службите :-))).

колкото повече, толкова по-малко :-))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3212047
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031