Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2008 14:25 - IT класификатор на жени
Автор: svoboda64 Категория: Забавление   
Прочетен: 1306 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 20.10.2008 14:32


Сред цялата смрад в Bg-то малко наукоподобен смях:))))

* * *
Ако на Мъжете им беше хрумнало да класифицират Жените по класове в Информационните Технологии... класификацията щеше да изглежда така..

 

Internet Жена    Трябва да платиш, за да получиш достъп до нея.

 

Server Жена      Винаги е заета, когато ти трябва.

 

Windows Жена  Знаеш, че има много недостатъци, но не можеш да живееш без нея.

 

Powerpoint Жена       Идеална е за представяне пред хората на празненства.

 

Excel Жена        Казват, че можела много неща, но ти я използуваш само за основните четири действия.

 

Word Жена        Отново и отново те изненадва и няма човек на света, който наистина да я разбира.

 

DOS Жена         Всички вече са я имали, но сега никой не я иска.

 

Back-up Жена    Мислиш, че има всичко, но като опре до същественото, ти прави впечатление, че нещо й липсва.

 

Scan Disk Жена         Знаем,че върши добро и само иска да помогне, но по същество никой не знае, какво умее реално, и ако сме честни, ЛАЗИ НИ ПО НЕРВИТЕ!

 

Screen Saver Жена    Всъщност за нищо не върши работа, но ти харесва да я гледаш.

 

Hard Disk Жена         Спомня си всичко, по всяко време на деня и нощта.

 

Email Жена        От десетте неща, които ти разказва, 9 са абсолютни глупости.

 

Virus Жена                Когато най-малко го очакваш, тя се инсталира в жилището ти и го завладява. Ако се опиташ да я деинсталираш, ще ти липсват много неща.

Ако не го направиш, ще загубиш всичко.

* * *

Споделете към кои се причислявате:) Все пак друго си е да си "класифицирана информация":)))))))))

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zulu - :)))))
20.10.2008 14:31
Според този класификатор, май съм Word for Windows!!
Благодаря за веселия пост!!
цитирай
2. rummi - след като дълго живях и помъдрях
20.10.2008 17:19
и видях колко смешно нещо е животът, с удоволствие бих станала жена-вирус, ако може и блондинка :-))))))))
цитирай
3. svoboda64 - zulu,
20.10.2008 21:32
Завиждам ти чистосърдечно. Аз съм като хард дикс - злопаметна като слон:)))

Румка,
Цял живот съм искала да съм блондинка (много ми стои такава перука:), но не мога да понасям "камуфлаж":))))) И вирус не мога да бъда. Щото веднага ме "разпознават":)))))))

Поздрави
цитирай
4. rummi - ох, а на мене руса коса
20.10.2008 21:44
изобщо не ми отива. а за вирус - мога да бъда вирус. е, не нахлувам в къщите на хората, предпочитам си моята. мога да се идентифицирав донякъде и с всички по-горни без DOS-ата :-)))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3211964
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031