Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.08.2012 01:08 - Защо съм/сме на тази земя :)
Автор: svoboda64 Категория: Спорт   
Прочетен: 4588 Коментари: 19 Гласове:
18

Последна промяна: 01.08.2012 01:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Многократно съм си задавала върпосът. Отговор имам, но е личен, т.е. не е универсален :))) Почти прилича на политическите полуотговори на какъвто и да е въпрос, но не съвсем.

Личните си тежнения ще разрешавам и го правя, както и доколкото мога. Единственото ми преимущество е, че не съм ВВС. Да ме прости Господ и благоверното общество, но аз не вярвам в "силата на институциите", независимо кой ще ги съставя политически или практически. Знам, че никога никоя инстдитуция не е успяла да ме "защити", т.е. да защитава и провежда интересите ми :) Говоря за "обществените", защото във фамилните аз имам своя глас и своята "харизма", както е много модерно да се обяснява "емоционално-рационалното" въздействие, без материално-паричното...

Та отвъд всякаквите ми зависимости и реални възможности, искам и живея като Човек. Правя го, защото имам задължения към себе си, после към хората, които са ми семейство, а най-накрая като приятели и ... "обучаеми". В интерес на истината, никой не иска да си "честен" в цялата гама от отношения. Но аз не мога да живея по друг начин. Т.е. правя си животът труден....

В този смисъл, Животът ми става... твърде "интересен". Не се поддава на подкуп и регулация. Макар да е най-висше регулиран :) Ама не от политическите играчи... Не са ми интересни "във висшата им лига". Господ ми позволи да ги видя отблизо и г и... презрях. Живях и живея сред "плебеи" - наши и "чужди". И съм наясно, че въпросните са "използвани", за да им се внушават определени поведенчески модели (даже не говорим за "идеи" :(

Тук е мястото да кажа: Боже, пази (ни) от нас самите! Защото "другото:/ другостта" е само удобна платформа да се "разправм".... със Самите Нас (макар и в образа/същността си), от която искаме да се освободим и да... забравим :)

Не мога да приема Този Свят :) Ама никой не ме пита -;)



Гласувай:
18



1. анонимен - И аз съм майстор да си правя живота ...
01.08.2012 07:30
И аз съм майстор да си правя живота труден, вместо да си припкам с хубавата кола и да си карам лодката по морета и океани. ЗАЩОТО, винаги съм смятал, че индивидуалното щастие е мимолетно, дребнаво и скучно. Много по-силно и трайно е щастието, да си сред щастливи хора.Това го осъзнах отново на Бузлуджа. С една филия и едно кебапче, там можеш да изпиташ по-голямо щастие, отколкото в някой суперлуксозен ресторант.
цитирай
2. mariniki - животът е такъв...
01.08.2012 09:48
какъвто хората го правят... ако има повече любов и справедливост...
светът ще е най-прекрасното място за живеене...
сърдечен поздрав за теб...
цитирай
3. pevetsa - Правя го, защото имам задължения
01.08.2012 12:45
И само Господ има право да ме съди, ... ако не успея!
цитирай
4. sekirata - Убедена съм ,
01.08.2012 20:05
че тук долу е АДА,че всичко е съдба и както и да го въртиш ще стане, както е трябвало да стане. Убедена съм,че не само ни наблюдават други цивилизации много по напред във всичко, по различни.Убедена съм, че мутираме по нечий план.
цитирай
5. sekirata - http://www.youtube.com/watch?v=NUCXwJ8cBdM
01.08.2012 20:06
http://www.youtube.com/watch?v=NUCXwJ8cBdM
цитирай
6. tikoev - И аз съм майстор да си правя живота ...
02.08.2012 00:21
kushel написа:
И аз съм майстор да си правя живота труден, вместо да си припкам с хубавата кола и да си карам лодката по морета и океани. ЗАЩОТО, винаги съм смятал, че индивидуалното щастие е мимолетно, дребнаво и скучно. Много по-силно и трайно е щастието, да си сред щастливи хора.Това го осъзнах отново на Бузлуджа. С една филия и едно кебапче, там можеш да изпиташ по-голямо щастие, отколкото в някой суперлуксозен ресторант.

На първото и аз съм майстор несравним. Сам си правя живота още по-интересен. Какво ли ме чака там, оттатък? Сигурно, каквото и тук. :)
цитирай
7. анонимен - И само Господ има право да ме съди, . . ...
02.08.2012 01:02
pevetsa написа:
И само Господ има право да ме съди, ... ако не успея!

Какво ли чак толкова правиш и защо ни го навираш ежедневно в очите?
От такива като теб ме хваща страх-демагози и лицемери.Точно присъствието на такива като теб ме кара да се съмнявам в една по-висша сила.Хрумна ми,че може би съществуваш за да не губя посоката..вярната.
цитирай
8. анонимен - За съжаление на земята, засега, ...
04.08.2012 12:34
За съжаление на земята, засега, господстват тези, които са "щастливи" от причиненото на другите нещастие.
цитирай
9. svoboda64 - Куш, приемам всичко до... Бузлуджа...
05.08.2012 00:25
kushel написа:
И аз съм майстор да си правя живота труден, вместо да си припкам с хубавата кола и да си карам лодката по морета и океани. ЗАЩОТО, винаги съм смятал, че индивидуалното щастие е мимолетно, дребнаво и скучно. Много по-силно и трайно е щастието, да си сред щастливи хора.Това го осъзнах отново на Бузлуджа. С една филия и едно кебапче, там можеш да изпиташ по-голямо щастие, отколкото в някой суперлуксозен ресторант.


Обясненията за Бузлуджа ми идват "нанагорно"... Всеки има правото си да се изживява както си иска. Но Животът ме научи, че точно събиращите се на Бузлуджа е най-много... да ни отвличат с "летящи чинии" :)
цитирай
10. svoboda64 - така е... правим го в миниатюрния квадрант от Вселената под собствената ни юрисдикция
05.08.2012 00:27
mariniki написа:
животът е такъв...
какъвто хората го правят... ако има повече любов и справедливост...
светът ще е най-прекрасното място за живеене...
сърдечен поздрав за теб...


лично аз съм благодарна и за този "миниатюрен" квадрант за активна дейност :)
цитирай
11. svoboda64 - Не, Алекс, и хората могат да ни съдят :)
05.08.2012 00:29
pevetsa написа:
Правя го, защото имам задължения И само Господ има право да ме съди, ... ако не успея!


Това е силата и... слабостта на човешката общност :)
цитирай
12. svoboda64 - Това ми е любимото: предопределеността можем да променим с ВОЛЯ :)
05.08.2012 00:32
sekirata написа:
Убедена съм ,че тук долу е АДА,че всичко е съдба и както и да го въртиш ще стане, както е трябвало да стане. Убедена съм,че не само ни наблюдават други цивилизации много по напред във всичко, по различни.Убедена съм, че мутираме по нечий план.


Жалкото е, че рядко я прилагаме по същество :)))
цитирай
13. svoboda64 - Благодаря за стихотворно-музикалния поздрав,
05.08.2012 00:35
sekirata написа:
http://www.youtube.com/watch?v=NUCXwJ8cBdM


Възприятието е лично, твое, уникално... доколко е конвертируемо, не мога да кажа.
цитирай
14. svoboda64 - Майсторството е да минеш "по-нататък", дали Тук или Отвъд -;)
05.08.2012 00:37
tikoev написа:
kushel написа:
И аз съм майстор да си правя живота труден, вместо да си припкам с хубавата кола и да си карам лодката по морета и океани. ЗАЩОТО, винаги съм смятал, че индивидуалното щастие е мимолетно, дребнаво и скучно. Много по-силно и трайно е щастието, да си сред щастливи хора.Това го осъзнах отново на Бузлуджа. С една филия и едно кебапче, там можеш да изпиташ по-голямо щастие, отколкото в някой суперлуксозен ресторант.

На първото и аз съм майстор несравним. Сам си правя живота още по-интересен. Какво ли ме чака там, оттатък? Сигурно, каквото и тук. :)

цитирай
15. svoboda64 - Анче, това беше "грубо"...
05.08.2012 00:38
анонимен написа:
pevetsa написа:
И само Господ има право да ме съди, ... ако не успея!

Какво ли чак толкова правиш и защо ни го навираш ежедневно в очите?
От такива като теб ме хваща страх-демагози и лицемери.Точно присъствието на такива като теб ме кара да се съмнявам в една по-висша сила.Хрумна ми,че може би съществуваш за да не губя посоката..вярната.


Дисквалифициран си.
цитирай
16. svoboda64 - Дали и ако не разшифроват това, което СМЕ :)
05.08.2012 00:40
zarenkow написа:
Дали не се надценяваме ,като се поставяме в позиция на зависещо от нас битие. Дали не се надценяваме и с мисълта за близостта с Бога , даваща ни възможност да разбираме смисъла на съществуването си. Ако настоящето е ехото на миналото , а бъдещето ехото на настоящето , то всичко вече се е случило и единствено незнанието ни дава упование и трепет в живота.

цитирай
17. svoboda64 - Твърде елементарно. Играта е много по-сложна :(
05.08.2012 00:41
анонимен написа:
За съжаление на земята, засега, господстват тези, които са "щастливи" от причиненото на другите нещастие.

цитирай
18. tili - Предопределеността има варианти
09.08.2012 11:36
И наша отговорност е кой от тях ще изберем. Всекиму - своето:)
цитирай
19. andromen - ...
14.08.2012 16:30
Едва ли от Господа можем да го искаме, ала към управниците си трябва да подходим ултимативно - "Искаме Нов обществен договор!"..........
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3220084
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930