Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2010 17:22 - Смях от чертозите на Олимп, който се намира в Марианската падина :)
Автор: svoboda64 Категория: Политика   
Прочетен: 2630 Коментари: 12 Гласове:
15

Последна промяна: 30.12.2010 21:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Няма някак да е честно, ако не затворим и Пол-и-тическата страница :) Ние все тикаме нещо си или тикаме като бомба, която аха да избухне... ама фитилът й мокър. Щото Пол... човещинка... мокри сънища... разби"й""шли :)

"Дневник" са виновни! Те ме провокираха с извадката си... А пък аз като един англо-американски възпитаник съм толкова... distractable :) Пръст да ми покажеш - все пак внимавайте с комбинацията от трите :) - и ще се залея от смях.

Както на това -  Казана дума - хвърлен бисер

Четете и възприемайте в действителен размер, както обича да казва Валя :)

http://www.dnevnik.bg/analizi/2010/12/29/1018251_kazana_duma_-_hvurlen_biser/

Лично аз се отказах да чета бисерите след тези трите... на да се свети името му (неизречимо :) - това пък е лаф на Вени Г (ще я видите в блогрола ми :)  

1) "Дянков не ми дава пари за транснационални полети. До Ню Йорк ходихме с градски полет, сега и до Бразилия ще отидем с градския транспорт."

2) "Много съжалявам, че не слушах и майка, и класната. Защото, не че не са ми вървели езиците, ами нашите бяха много бедно семейство. Дето се вика "Кирил и Методий", празникът, 24 май, аз го свързвам с агнешка плешка. Защото само тогава у нас, понеже баща ми беше именник, Методи, майка правеше агнешко с картофи. Плешка. Не агне, плешка. Един път в годината."

3) "Неслучайно в бойните спортове – борба, джудо, самбо, карате, щанги, силовите, са най-върховите ни постижения. Просто самата конструкция на българите – здрав труп, нисък център на тежестта, просто той е пригоден... Ами да, както при кучетата – едно е английска хрътка да се бие с булдог или българско овчарско куче. Вижте, че всеки, който се подстриже късо, прилича на борец в огромната си част."  (???!!!)

Щом... "градският транспорт" му върви на Пре-ми-ера, що му са езици... такованката. Комуникация нали има? Има... Е, някои били неудовлетворени. Ама то неудовлетворените няма да свършат........:)

Пък щом агнешката плешка я замества - комуникацията, де -  по "Кирил и Методий" - туй последното ще да е в чест на просветата на телесната долница! - да се свети името на Бахтин! - нищо, че Премът си няма и представа кой ли пък е този, аджеба... името му руско звучи, ама го няма из бумагите на ГазТрансОйл)..., К"во да си говорим :) Щото то не било и цяло ягне - да не си помислите нещо във връзка с Младенеца, а най ми било ... цяла плешка. С картофи - поздрав за Дилма Русеф... и цялата галиматия по българските корени :))))))))

Но най ме изкефи Дарвинизма на Цепелина-Цепеница... щото, ако "силовите спортове" са ни най-върховите постижения... на нас, печално известните българи - то как да не се гордееш с обосновката на постиженията ИМ или НИ?! - (каква дълбочина на антропологическия прочит, Дарвин чак би завидял!) - "здрав труп, нисък център на тежестта, просто той е пригОден... "

Смея се, а ми е едно такова... неопределено... щото ако се определя и ще изпадна в бесове... а не е здравословно... макар че може би ще е навременно разрушително :)

Викам си кротичко: "Ела си прибери верисиите, Боже... тук стават невъобразими каламбури със сътвореното от Теб, за да се пресътвори от тях "по образ и подобие Техни" ((((( "
И чакам ехото... да събуди заспалите Балкани...

А под сурдинка си мърморя: "Срам! Срам.... а помежду им Смешен плач (по Ботьовски)..." Ще ли има Конец на тези свински черва...?!

Отговорът се забява, но знаем, че няма да се изгуби вовеки...

По този повод, а и изобщо... 

Да ни е честита Новата...

Mutatis mutandis

Tex

П.П.  Ooooppsss... Мислех да се подстригвам. Но след забележката... -
"Вижте, че всеки, който се подстриже късо, прилича на борец в огромната си част." -
смятам да се въздаржа :) Надявам се да е разбираемо... "в огромната си част" :))))




Гласувай:
15



1. razkazvachka - Е, ама признай си сега, Боди,
30.12.2010 17:42
никога - даже и по времето на Тато, не сме имали такова изобилие от бисери-цитати.
Човекът е като Дикенс - тва регистрите и специалните борческо-функционални терминологии такъв дийп стракчър създават, че и говернмент енд байндинг принсипъл се ошашкват. Това е бисеротворчество - лидерство в словосътворението.
Освен това - Дянков не дава пари за международен транспорт и това ще стимулира изграждането на линия на метрото докъдето требе... И ще си дойдеш догодина от спирка Мащерково до спирка Лозенец на метрото.
цитирай
2. svoboda64 - Ох, Разк...
30.12.2010 17:57
Никога няма да забравя 8-декемврийския "спектакъл" на Тато в НДК... през 1984... Знаково! Толкова не съм се смяла със сълзи през живота си... въпреки че тогава, поради "зелено е дървото на живота", много от нешата съм ги приемала light-hearted... но всьо таки и всьо пак... помня :)

Може би в последните години на Тато все пак имаше някакво "осъзнаване" (вътре в него), флиртът и намигването към "утрето"... Не че се умилявам, но... сравнението между оригинала и плагиата... налагат и различното отношение (което не е носталгия по първия и оправдание за несъстоятелността на втория :)))

За "градския транспорт" е наистина бисер на бисерите... Щото е "оптимистичен". "Кирил и Методий" почти ме разплака... с импликациите си... щото не може да си толкова прост и вече Примиер Бугарски :( А дЪрвенизмът Му направо ми довидя сметката.... защото в това няма никаква невинност... и направо го намирам за цинизъм :(((((((

Но ОК... Да е така, както и да е... явно нещата ще се случват трудно и бавно... щото малко са Учениците :(((((((( Не на ББ... - уточнението е за тези, които продължават да четат буквално и да нямат взета PISA :))))
цитирай
3. eien - Свобода, препрочитам ги и....
30.12.2010 19:44
не ми е до смях!
Приятни празници!
цитирай
4. svoboda64 - То и на мен, eien,
30.12.2010 21:27
но още от Езопово време това е едно от "оръжията"... да се посмееш от сърце... и да помислиш за следващите си действия :)

Весели празници и на Вас, в далечна Япония!
цитирай
5. nezir - Щастлива Нова 2011!
31.12.2010 08:36
Забелязвам положителна промяна - днес снимката, скоро очаквам промяна в цветовете на страницата, по-натам...ти си знаеш:)))
цитирай
6. nicodima - Андрей Райчев да си подава веднага оставката!
31.12.2010 08:57
"Това е социологията – щом населението ти носи баница, баклава и вино, а не те гони с камъни, значи нещата са добре."
: )))

Весел празник!

цитирай
7. svoboda64 - Ще... за Новата, де :)
31.12.2010 09:10
nezir написа:
Забелязвам положителна промяна - днес снимката, скоро очаквам промяна в цветовете на страницата, по-натам...ти си знаеш:)))


Смяната на снимката не е предизвикана само от "положителната промяна" :) Щото няма да съм си аз, ако нямам 220 наум :))))

За цветовата гама съм неединодушна, както обича да казва Доктора от 4-ти км...

Весело посрещане и на вас с Румката и челядта! А аз ще съм тук... пак с българи, щото... краставите магарета се надушваме и през 9 дерета :)))))))
До скоро! И умната :)
цитирай
8. svoboda64 - Ника, не го мисли Андрея ти Райчев, че и никой от придворните социолози-социопати :)
31.12.2010 09:18
nicodima написа:
"Това е социологията – щом населението ти носи баница, баклава и вино, а не те гони с камъни, значи нещата са добре."
: )))

Весел празник!

То на Пожарникаря-Слънце к'во толкова му трябва :) Казал си го е човекът... Той от измерване на нематериално нещо като "народна любов" разбира... само когато е мат'рялно... :) Ама да е жив и здрав, че да доживее наистина да я вкуси :))))

Слънчево да се заредиш и празнично :) пък аз сега ще ида малко да прилегна, та ако може и да дремна... щото се очертава Посрещане на.... 2011 :)))


цитирай
9. nicodima - Споменах го, защото напоследък е на всяка манджа мерудия...
31.12.2010 09:40
Купи си издателската империя, но за нито един управленец не е казал лоша дума : (...
Да му е честита и на него и да му донесе повече осъзнаване!
цитирай
10. svoboda64 - :) Чакай ти от умрял писмо :))))
31.12.2010 09:48
nicodima написа:
Купи си издателската империя, но за нито един управленец не е казал лоша дума : (...
Да му е честита и на него и да му донесе повече осъзнаване!


То за осъзнаването не трябват само мозъчни гънки... По-тънка е тая работа :) Не е като "оная" :)))))

Уф... очите ми се затварят, а мозъкът ми като е щръкнал да се вре из къде ли не :((( Улава работа :)))

Айде, че трябва да съчинявам и късмети за баницата. Пък нещо поетическата муза ми се е успала...
цитирай
11. tili - Важното е, че има
31.12.2010 11:05
комуникация! Останалото ще дойде чрез нея. Аман от недоволници - нямат свършване.
Смях през сълзи - перверзна естетска наслада:)))

Честита да ни е Новата година, Свобода, харна и хонорарна!!!
Всяко ББ се износва и започва да се грижи я за мечки, я за кучета. Да сме живи да дочакаме!!!
цитирай
12. svoboda64 - Хахаааааааа... Тили-Лили :)
31.12.2010 11:48
Уби ме с каламбура "ББ" :) Природозащитници, викаш...
Мчи... тъй Че е то, както казал Шопо - те такова животно нЕма :)))))

Карай, да е весело... Все нещо ще дочакаме :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3220509
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930