Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2010 12:47 - Отход
Автор: svoboda64 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1178 Коментари: 3 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

В настоящия период ми е отредената ролята на „отходящия”. Давам си сметка за пейоративния смисъл, но – с извинение – и това имам предвид J

И ако до 36-37 си година „летях” и не ми пукаше за житейските обстоятелства и за откатите им, то в последните 10 години „палачинката” се смени J И очите ми бяха „раздрани”, за да кървя, докато виждам. Ако изобщо... J

Никога не съм си представяла, че ще се срещна по пътя си с най-низкото и ще му „съпричаствам”, за да го изживея... може би отново и отново, за да направя своите избори. И най-вече, че ще преживея всичко това: крахът на всичките ми идеали – в действителността,  не в мене. Че ще се разочаровам от всичките си приятели, не от приятелството! Че ще отхвърля всичките си роднини, но не и родниството! Че ще презра до дъното на душата си „политиката”, но не и политическото като възможност за общо действие J

И както Бог е решил... за малко ще се катапултирам някъде другаде. За да съм сама със себе си и да реша кои от всичките ми субективни изводи са важни. Дали ще мога да живея оттук нататък с тях и да „оцелея”. Не за себе си.  Никога не съм се смятала за толкова „важна”, макар че често може да съм изглеждала „наперена” J

С което СИ казвам „довиждане”. Не на Вас. Мога да съдя само себе си. За другите мога да давам (немеродавни) мненияJ

С обич

Същата



Тагове:   отход,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. razkazvachka - Лесно е:
05.11.2010 13:54
Купуваш 10 кг моркови и започваш да ги гризеш, докато играеш на карти с компа:)))
После изпращаш някой, на който вече му е домъчняло за тебе да ти купи още 10 кг - на 10 пъти.
И спираш да играеш на карти с компа, защото все те бие:)))
И се обади като спреш - налична съм за по кафе:))
цитирай
2. svoboda64 - Разк:)
05.11.2010 14:06
Заминавам за половин година: няма моркови, няма пет лева! Всяко излизане от България съм го възприемала като "смърт". За първи път ще го въприема като "възраждане". Ако мога да си променя навиците :)
ххх
цитирай
3. razkazvachka - Щастливо "плаване"! Да се върнеш здрава! И да си ти:)))
05.11.2010 20:45
svoboda64 написа:
Заминавам за половин година: няма моркови, няма пет лева! Всяко излизане от България съм го възприемала като "смърт". За първи път ще го въприема като "възраждане". Ако мога да си променя навиците :)
ххх


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3220140
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930