Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2010 19:24 - Beat About the Bush
Автор: svoboda64 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 911 Коментари: 1 Гласове:
3



~
~
~

Когато някой бъде натоварен с „име”, ще трябва да си го защитава.

Натоварена съм със  СВОБОДА. Когато родителите са ми го давали, по техните си човешки съображения, никога не са си мислели какво тежко наследство ми оставят, за да се справям J Но и тук е голямата скоба J Аз просто не съм се „родила” на тях... от Нищото J Аз живея собствения си живот и се справям със собствената си свобода... доколкото мога да я понеса J

Затова обичам децата си, но не ги „притежавам”. И не им определям Пътя.

Обичам приятелите си, но споря с тях и понякога се разделяме. Защото не сме „еднакви”, но се ... обичаме. И това не се губи!

Обичам любимите си и те не са били само „преди”, а и „след” J Няма Нова Ера. Има само Е... Ра J Разбирам, че за буржоазно-еснафското „постулат”..... аз съм отсвирена! Ама, какво толкова J)))

Онова, което правя, винаги е било защита на Същността ми J Съжалявам, дори и да съм се обърквала, никого не съм молила за помощ! Защото извора на всичката Светлина и всичките злини съм си аз J) С малка буква! Родена съм Водолей, за да разбирам всички хора, и да не им се бъркам в работите (дори и тайни да са ми споделяли J ) Живея живота си като Изкуство J Наслаждавам се на всеки един момент: независимо дали ще бъда Небето или Ада J Ласкана съм и с двете. Не съм се поддала! Професията ми е смешна: „педагог” – водиш в позицията си на роб „детето” до „сколето” J И другите те „наставляват”... а ти им се смееш в шепа J)) Щото си най.низшия: РОБ! Следващата степен е „РОБОТ”... Само че малцина знаят трите постулата nа „Аз, роботът” (А.А.)

Веселя се J И понеже знам откъде съм тръгнала, и евентуално... къде ще стигна, цялата човешка суета ми е смешна. Макар всеки ден да се сражавам с нея. Защото това ми е работата като... редови учител J) Всъщност аз не преподавам нищо друго, освен „език”, за който се предполага, че ще е lingua franka J
xxx
  Публикувано
 




Тагове:   bush,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. svoboda64 - Най-смешното е, че определени "знаци"
29.09.2010 20:36
се появяват на моя компютър, на този на брат ми и на определени приятели. И аз не знам как да го тълкувам :))) No comment, явно :) Пак се делим :) Надявам се не на "делимчета" (по произход - скилидките на чесъна, който е естествен ... "анти-оксидант" :)))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3217408
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930