Прочетен: 1025 Коментари: 4 Гласове:
Последна промяна: 31.05.2010 16:19
Днес скъсах цяла група
Терзанията ми в момента не са никакви терзания, всъщност. Терзанията са свързани със „социалната поставеност”, а не във връзката s изразяване на „идеала”J
Относно фактите: днес скъсах цяла група, отказвайки да си затворя очите за поредното преписване, нежелание да се учи, да се разчита на стари лаври и социална поврътливост (която често ти „гарантира” успеха в нещо толкова тривиално като един нищо и никакъв „пореден” изпитJ)
Всъщност се държа „смело”, а в същото време „глупаво”J Смело, защото наистина ти трябва Дъ за да скъсаш тези , които си плащат и от които ти зависи „хляба” J Още повече, че за повечето висшестоящи това е „хранилката”, която трябва да подадеш L „Глупаво”, защото само разпъвам мускули и знам, че контрата пак ще остане у мен, най-малкото, за да ги изпитвам наново и да видя... как не са се „поправили”. И това го играя за ен-ти път, като някога с матурите в 12 училище (в ранните 90-те), когато се бяхме запънали като колектив, че няма да пуснем „галфони” да станат „среднисти”. Времената ни опровергаха: не само галфони станаха среднисти, но и висшисти (с „тройка по милост” като небезизвестното Гошо Тъпото, което дълго ни разказваше играта като депутат – знам го от собствените му преподаватели в СУJ ). Сега ... макар и с нежелание, отново се оказвам поредната брънка по „п(ро)ускане”... поне като вход за висше образование за „чужденци”. А на тях, като и на нашите „депутати” и „миски”, не им пука, че им трябва език, на който да се изразяват. Бил той английски, български или патагонски! И че езикът е онова, което никога няма да си признаем: упражнение по укротяване на собствената ни немощ като изказващи се. Най-малкото като прикриване на собствената ни глупост, ако го можем J
Камо грядещи? Вече определено не знам J Там някакви трябва да бъдат „пускани”, защото това е „хлябът”. А тези „някакви” дори не се свенят да ти се хилят в лицето. И да ти обясняват как не са преписвали и как са направили всичкo „на което са способни” (на нечленоразделния си и пълен с грешки език). И едва ли не изглежда, че ти се заяждаш на „дребно” и убиваш ентусиазма на някой, който още не го е генерирал, защото... ентусиазъм за учене няма. Това е толкова тежко нещо: изисква усилия! При това собствени. И по възможност с генериране на най-простата, но собствена мисъл, овладяна като граматика и пунктуация.
Това просто не е истина и аз просто не го изтърпявам J Като толкова много други... които се пънат на нивата да налагат критерии и (евентуално) категоризират и калибрират продуктите на знанието J)
Смешен плач – на фона на тоталната девалвация и корупция в областта на т.нар. знание, или смях през сълзи – за тези, които трябва да го „осигуряват” и все още не са се предали... изцяло. А може би сме изцяло завладяни от прокламирането на „новия обществен договор” – всеки може да бъде „заведен” (записан) и неговото/нейното пребиваване в някаква обр.система - подпечатано, прошнуровано и крайно реализирано чрез т.нар „дипломи” или „сертификати” J - защото си „плащат”J Аланкоолу: знанието никога не е могло да се купи с пари. Поне собственото. Иначе „диплома” можеш да си купиш! Срещу която не стои абсолютно нищо. Или почти! Не дай си Боже от тези хора директно да ти зависи живота! На никого не го пожелавам!
Затова и няма да си сложа „подписа” под тази нарастваща агресивна предубеденост, че ходенето на училище и защитаване на някакво знание е глупост!
Обаче основният въпрос, който все още ме гложди, е: Всъщност... за какво предаване на знание по точно си говорим?!
24.05.2011 22:20
25.05.2011 14:08
25.05.2011 19:31
31.05.2011 20:06
2. СЕГА
3. mediapool
4. Културният вестник
5. Капитал
6. TimesOnline
7. The Guardian
8. The Economist
9. EUObserver
10. Вени Г
11. Нели Огнянова
12. Радан К.
13. netinfo
14. scienceblogs
15. afera.bg
16. www.howjsay.com
17. rum
18. euractiv.com
19. zemianazaem
20. apocryph
21. lib
22. ez
23. dr.tonyfilipov@
24. worldwidewords
25. slova.org.ru
26. novinar.net
27. azcheta
28. 5 T
29. Изворите
30. Harmer