Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2010 21:10 - Напоследък
Автор: svoboda64 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 665 Коментари: 0 Гласове:
4



*
*
*
Напоследък съм обхваната от изключително раздразнение. И поради свойството на собствената си природа го обръщам най-вече срещу себе си. Поради силата на духа си, или по-скоро чрез неговата "его-ва" съставка, достатъчно силно го изхвърлям и срещу другите.

Разбира се, това е един непрактичен, в голяма степен "болестотворен" реактивизъм, който доказва, че си "синхронизирал" с дисхармоничността около себе си :) Някои го наричат "адаптация" :) Адаптация в моя конкретен случай ме докара до ... извинете... "цистит". Според езотериците и... медиците... циститът е е реакция на организъм, поставен под прекомерен стрес и... лоша инфраструктура (пътна, социална и индивидулно-ментална, снизхождаща до физическото:) От четирите фактора съм "виновна"/отговорна за два - прекомерния стрес, който позволявам да ми се свърти, и лошата индивидуално-ментална инфраструктура, който бастисва телесната ми обвивка :) Другите две са извън моята лична "отговорност", но пак - макар и косвено - са част от мен в "статистически манипилируемото цяло" :)))) 

Това, че "бомбя" себе си, е изразът на моето грешно или вярно разбиране за "самонаказанието" като самоозаптяване :) Това, че "бомбя" другите е нещо, което ми е трудно да оценя като "добро" или "зло". Вярвайки в Единността на случващото се, знам, че единственото ми "оръжие" е гласът ми. Признавам си, че напоследък го използвам в регистри, които биха били наречени "забранени" - няма да обяснявам какво значи "pitch" (условно казано "височина на тона"), тембър или модулация. Те работят не по-малко за предаване на посланието (особено в аудитория, която не "разбира" смисловата част на езика), отколкото "езиковата смисленост" :)))))  

С други думи - забавлявам се! Защото човешката комуникация винаги е била много повече от "овещественото слово" (остатъчната му -  и често загубена в "превода" -  ценност). Къде ти повече?! -  "(не)вербализирана емоция", предаваща безсъзнателно или подсъзнателно смислите на комуникиращите Души !

И така... Разкъсана между "менталната" и "емоционалната" си обвивка, кървя, за да... произведа "смисъл" и "смисленост" :)))))) Не знам докога ще издържа на интензивността: възможно най-напрегнатия интензитет на предаване на "невеществен смисъл", докосващ се едновременно до "веществеността" и "Отвъдността... на смисъла" :)))))

Lol:)


Тагове:   напоследък,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3212062
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031