Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2008 17:15 - Изпратихме Малечко-Палечко абитуриент...
Автор: svoboda64 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5437 Коментари: 30 Гласове:
0

Последна промяна: 31.05.2008 13:50


Този пост е за да дам знак, че съм жива:) Естествено, че не ми беше лесно да приключвам ремонт и да посрещам същевременно гости, за да почетат Малечко-Палечко в... изпращането в житейския му път. Аз съм "технократ". Колкото и да съм куртоазна, тези неща са ... технически подробности. Детето е също живо и здраво на фона на "канибалския" сезон, течащ в BG. Не ми се коментира. Радвам се, че близките ми все още са живи, здрави и щъкащи.
image

Малечко-Палечко беше откаран от брат си... и се надявам цял живот взаимно да се закрилят. image
Както ние го правим с моя собствен брат:) Въпреки превратностите на Съдбата:))

Не знам още какво да кажа. Омоломощена съм. В последните дни около данданията около Френския "лицей", 9 ФЕГ, осъзнах на колко велможи съм учила децата. Не че това особено ме впечатява. Но някак си започва да ми идва "вповече". На тези деца - в периода 1996-2002 - раздавах повече от себе си, отколкото на моите. Моите са в пълното си право да ми казват: "Ти ни остави сами - сами да израстваме, сами да си търсим пътя". Факт е, и някак си ме боли. Аз, принципната, по стечение на обстоятелствата и професията си, "имах длъжностно време" повече за чуждите деца, отколкото за моите. Никой никога няма да го отчете като "плюс". Напротив: всички ще ме оплюят (и с право), че не съм следвала основната си длъжност в живота - на "майката". Затова и имам най-малко снимки със синовете си - те, порасналите. Учениците ми от Френската - отдавна са ме забравили. Нормално. И аз се оказвам в средата на "нищото". Да радееш за бъдеще, което все още не е настъпило, да се бориш за неговото осъществяване, но да оставаш в... сянката, напълно забравен(а):)

Това е съдбата на "първопроходците". Бог ми е казал да не се оплаквам. Ама аз някак си все извъртявам работите:)) Човешки оповествявам, че това не е щастливо състояние. И все пак имам своето удовлетворение: че всички (подопечни) съм опазила живи, че съм ги стимулирала и стимулирам да се развиват. Кой се ашладисал - ашладисал. Това знам от дядо ми, агронома. Така беше и така ще бъде. Останалото - не е наша работа:)

А днес, почти седмица след "изпращането", да ти пожелая Малечко-Палечко, мамин сине: На добър път! Ти си ми "платиненото" дете (знаеш африканската приказка, нали?!), батко ти ми е "златното"! Ти си "аристократът", той - "селянинът", "бачкаторът". Светът има нужда от вас такива каквито сте. Ще ви следя и винаги ще ви закрилям, мои непокорни, волни гълъбчета!Защото такава ми е длъжността! И ще ви тероризирам да живеете по своите длъжности! Целувки, дете! Овациите на света за теб тепърва предстоят!

 



Тагове:   абитуриент,   Малечко,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. roksolana - ...
30.05.2008 17:25
Ееей, жива си значи!!! :)
Поздрави за детето! :)))
Бог да ви закриля!
цитирай
2. svoboda64 - Знаех си, че ще се обадиш:))
30.05.2008 17:30
Естествено, че съм жива... въпреки натоварванията. Детето е "платинено" и аз, много отдавна знам, че неговата съдба, макар и нелека, е " добра". Надявам се, много да не "изпрягаме" (че и това се случва!), за да си следваме "службите"

Пргръдка, Рокси!
цитирай
3. krotalka - Да ти е жив и здрав!
30.05.2008 17:46
Да сте живи и здрави да му се радвате!
Бог да е с вас!
цитирай
4. svoboda64 - Благодаря ти, krotalka,
30.05.2008 17:52
Надявам се на най-доброто, като всяка майка:) А детето наистина е "прекалено" човечно на фона на съвременния безчовечен свят... Но всеки си намира пътя. Надявам се и това данамри силата си... от моите:)
Поздрави и прегръдка
цитирай
5. temenuga - Късмет и хъс да отстоява себе си по житейския друм-
30.05.2008 18:14
на сина ти! А на теб - да синхронизираш майчината гордост от резултата, че виждаш един пораснал качествен човек, с бъдната траектория на неговите нови успехи!:)
цитирай
6. svoboda64 - Благодаря ти, Нуше,
30.05.2008 18:21
То е особено дете. През ръцете ми са "минали" толкова други деца, но това не ми се побира в "рамките". Надявам се да е силен и жилав, за да изпълни човешката си дължимост към този свят. А иначе - в онова, в което няма да има развитие, е най-големият мехлем за душата ми - той е роден "аристократ". А България има нужда от такива.

Поздрави и прегръдки
Боди
цитирай
7. avangardi - Живи и здрави да сте всички,
30.05.2008 18:23
много късмет по житейския път на Малечко-Палечко!
Бог да ви закриля и Пресветата Дева!
цитирай
8. svoboda64 - Благодаря ти, Илче,
30.05.2008 18:25
Благословиите ги препращам към Малечко-Плечко:) Той си г заслужава, защото е голяма душа. Но все още трябва да заслужи прозвището:)
Поздрави
цитирай
9. ninaantonova - Живи и здрави да бъдат синовете ти!
30.05.2008 18:40
Много късмет, успешна реализация в не лекия път на човешкото поприще, да бъдат достойни и истински хора. Още един път, Честито от мен и много, много радостни дни във времето напред на твоето семейство! Лека вечер. :)
цитирай
10. svoboda64 - Благодаря ти, Нина,
30.05.2008 18:50
Децата ми наистина са прекрасни, макар че, като всяка майка, аз им виждам треските за дялане:) Това, което не намери място в горния пост е, че предният ден преди изпращането на брат му, на 24 май, големият спечели 2-ро място в автомобилните надбягвания в Кюстендил. Горда съм и с него. Той, макар и невръсно дете, беше намерил и облепил къщата с лепенките: "Следвай мечтите си!" Така и прави. Надявам се и малкият да го последва:))

Поздрави и спокойна нощ!
цитирай
11. zari - Прекрасен ден!
30.05.2008 20:17
Струвало си е напрежението, Свобода - голям, хубав и с бъдеще син! Успех! Мъжка майка сте!
цитирай
12. lava - Живи и здрави да са и двамата!
30.05.2008 20:27
Моето пожелание е да имат силата на духа, за да следват мечтите си. И да не се прекършват от житейските бури. От сърце им го желая.
А иначе светът е малък. Аз съм учителката по история от училището срещу вас... :)))
Специални поздрави.
цитирай
13. svoboda64 - Благодаря, zari,
30.05.2008 21:34
Винаги сте ме ласкал. Но го приемам от куртоазната му страна, и не се главозамяйвам:) Наложи ми се в живота първо да бъда "мъжко" момиче, а после и "мъжка" майка. То някак си ми е в природата. Не се оплаквам! Надявам се, че детето има своето бъдеще. Само и то самото трябва да повярва в него. Все още е колебливо 0 раче е!
Благодаря още веднъж за благопожеланията за него!
Поздрави
цитирай
14. svoboda64 - Господи, lava,
30.05.2008 21:38
Не беше ли на Наско по някое време класна или поне учителка???

Благодаря ти, най-искрено, и прости разсеяността ми. Нямам право да забравям учителите на децата си!!!

За Наско няма страшно: той си е кримка. Брат му, Малечко-Палечко, засега ни е "болката"! Но се надявам и той да си намери пътя и силата!

Поздрави и гореща прегръдка!
цитирай
15. osaka - Много Щастие в дома ти!
30.05.2008 22:55
Здраве и поводи за радост! :)
цитирай
16. svoboda64 - Благодаря, osaka,
30.05.2008 23:20
Да ти се връща с колата:)
Поздрави!
цитирай
17. sowhat - жив и здрав да ти е малечко палечко
31.05.2008 08:52
децата са най голямата ни болка и радост и вярвам че един ден ще го оценят.

не се самобичувай боди -отгледала си чудесно поколение.
цитирай
18. elineli - Всички попътни ветрове за твоето мъниче,
31.05.2008 09:38
на теб бистър поглед, за да се радваш на победите му :)))))))
цитирай
19. svoboda64 - Благодаря, Соу,
31.05.2008 10:23
Надявам се, някога да го оценят... Засега са много критични и многознаещи като дървени философи:) Да са ни живи и здрави: и твоите хубавици и нашите левенти!

Леки събота и неделя, Ем!
цитирай
20. svoboda64 - Благодаря, elineli,
31.05.2008 10:29
Те и двамата са родени на морето: така че попътния вятър си го имат по рождение. Сега вече трябва да започне тяхното упорство, и особено на Малечко-Палечко...

Ще си избистрим погледа: рано или късно, не можем да плуваме все в мъгла:)
Поздрави и прегръдки, ЕL!
цитирай
21. furiika - Боди, честит абутуриент!
01.06.2008 09:46
Да ти е жив и здрав! Желая му много късмет!
:))
цитирай
22. svoboda64 - Благодаря ти, Фури,
01.06.2008 11:31
Да сме живи и здрави всички, за да им се радваме и подкрепяме. Много целувки и на твоите сладурчета, а най-много на теб!
ххх
Боди
цитирай
23. анонимен - Меги -Честито майче!
01.06.2008 23:50
НА ДОБЪР ЧАС!

цитирай
24. mmmmmmmmm - :)
02.06.2008 14:52
Не знаех,че се печем на един и същ огън?!....

Поеха дацата по червената пътека на живота.Няма да е всеки ден музика и цветя около тях,но нека бъдат здрави!Нека не остават без мечти!Да дерзаят, да посрещат трудностите и да се справят с тях!
Попътен вятър!
Добре дошъл в света на възрастните,Малечко-Палечко!:)))
На теб мамс - дълги и радосни години край децата!:)
Поздрави на всички!:)))
цитирай
25. svoboda64 - Меги,
02.06.2008 19:20
Благодаря ти! Дано всичките ни деца намерят своето предназноменование и да работят за него:)
ххх
Боди
цитирай
26. svoboda64 - Мариянчче,
02.06.2008 19:26
Аз не знам какво е "печем се на един и същ огън":)) Прости ми, аз се пека на много огньове. Това с детето (Малечко-Палечко) е един от поредните:)) Аз го обичам не по-малко от останалите, но трябва да съм наясно, че разпределението на енергията е между всички "тях" (а тяхното име е "легион":)) - някои са ми роднини, други - не:))

Много ми е трудно, защото не правя разлика между "свои" и "чужди". Християнка съм, а това не е практика за всички:)) Те, децата ми, за които ще милея до гроб, са само част от "всичките":))
Трудна позиция:)
Поздрави!
цитирай
27. iram - Живи и здрави да сте всички, Свобода.
03.06.2008 07:50
И все празници да ви се струват дните. :)
На Малечко-Палечко попътен вятър ще му е нужен, пък и помощ доста. Помагай им повече, тепърва има още много какво да прибутваш с тях.
А големият ти син е пич, аз него си харесах. :)
Поздрави го от една незнайна и му пожелай това 2-ро място да приеме само като тренировка с дивеч, за да не губи форма. ;-) И да внимава все пак, че има и "трики" ситуации.
А ти, Свобода, изморена ми се струваш... не излагай зодията, особено ако си сигурна, че си мерна единица.
Сърдечни поздрави и прегръдки.
цитирай
28. anastasiia - Голяяяяяяма прегръдка от мен!:))))
04.06.2008 09:20
...За всички ви...:)
Пътят е широк...Нека има повече слънце по него:)
цитирай
29. svoboda64 - Макар и с голямо закъснение,
06.06.2008 01:28
благодаря, iram,
за поздравите и закачките:))

1) Предадох сърдечните ти поздрави на Наско (автомонтьорче Number One:)), но той някак си беше прекалено зает с монтьорството си - предаванео стана по гелефона, защото иначе не го виждам - за да прояви някакъв по-голям интерес или поне да симулира нещо като възторг;

2) На Роската доста "прибутване" ще му трябва, защото е Рак и не обича да си дава зор. Затова пък обича да е в центъра на вниманието и обгрижването. Тъй не дават - особено в Bg-то:)) Та с него зор определено всички ще видим:))
3) За съжаление, последното ти наблюдение, че изглеждам скапана - изморена, зер, - абсолютно отговаря на истината. Но почивка не се задава. Значи трябва да се възстановявам в движение. И как: с работа. Само да не е пред компютъра (пък то май така ми се налага нещо:)

И от мен топли поздраи и прегръдки. Маар и виртуални. Някога - кой знае?! - може и на живо:)))))))
цитирай
30. svoboda64 - Асичка:))
06.06.2008 01:30
Голяма "прашна" прегръдка и от мен. За слънцето ще се погрижат метеоролозите. От нас се иска... изхождането на пътя:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3212314
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031