Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2008 00:49 - Е, те това е пълен идиот:))
Автор: svoboda64 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2242 Коментари: 11 Гласове:
0

Последна промяна: 21.02.2008 00:50


Всъщност давали ли сте си сметка как съжителствате с пълни идиоти:))

Е, тази нощ аз си давам сметка. Щото от както съм се родила ще спя (може би?) за първи път директно на земята: (демек пода) . Не че не съм спала в палатка. Ама някак си другото: в апартамент, в който най-малкото имаме матрак (закупен със собствените ми "преводачески" средства преди 10-тина години), малко ми идва в повече:)) 

Аз съм либерален човек: т.е. не може да ме изненадате с кой знай какви "собствени" фойерверки. И въпреки това, "мъжът" ми ме изненада. Няма да му противореча: щото е противопоказано:)) Днес очевидно ще си легна на пода: не че съм "царкинята на граховото зърно" (такава съм, btw) И се смея ...

Вече не:( Той се разсърди: и няма да се нахрани (въпреки че днес/вчера не е ял) Тръшна ми вратата. И по неговия си начин ми определи "час за лягане": "Вече е 1 часът, нали утре няма да кажеш, че не искаш да ставаш, защото...:"  Няма начин да кажа (не че не могам да мрънкам). Но утре в 8 часа ме чака поредната администрация, която трябва да обучавам. Приемам го като предизвикателство: като хора, която трябва да бъдат стимулирани да бъдат "пластични" в живота си. . Точно като хора, а не като администратори. Знаете ли колко трудно  е това? Просто "маската" толкова се сраства с човека, че той/тя престават да бъдат хора. Ей това аз не понасям:)) 

А Вие? 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. chochy - Въй:)! Поне спането на земята ще те ...
21.02.2008 00:59
Въй:)! Поне спането на земята ще те предпази от дископатия:). Аз обаче си лягам в леглото.:)))
цитирай
2. svoboda64 - Чоч,
21.02.2008 01:05
Хич не се коси:)) В най-ранните ми тейнейдърски години, когато съм обяснявала много en gross, а днес поне "разбирам" е, че когато "човек (и добре да живее) се жени":) И съответно... търпи последствията:))

Целувки за теб, неспящата!
цитирай
3. chochy - Така е, което ме навява на мисълта, ...
21.02.2008 01:13
Така е, което ме навява на мисълта, че някога и аз ще се оженя и може би е добре да започна да тренирам спане на земята:). А сега след като проверих тестовете мога и да се присъединя към спящите. Целувки и на теб и лека нощ!
цитирай
4. svoboda64 - Хич въобще и не си въборазявай:))
21.02.2008 01:20
Тестовете (което аз вчера направих като "свръх усилие" към себе си:)) не могат да ми възмездят съжителството с един брой съпруг, два броя синове, един брой майка и брат (за снаха ми, която всъщност днес ви скъса "задочно" нервите - да не говорим:)) Това е, ако мога да се изразя донякъде, в "твоя" био-химико-физически кръговрат:))

Просто преди да се "чифтосаш" и официално изразиш това, имам един много "тънък" съвет: много внимавай (разбирай, манипалурай) как "онези" (бзиките и далечните) ще се чифтосат. Най-вече от тебе зависи (макар и не съвсем:))

Лека!
цитирай
5. chara - все си мисля
21.02.2008 07:45
че от време на време е полезно съпрузите
да си "почиват" един от друг:-)
нещо като "бягство" без ангажимент:-)
време да осмислиш някои неща и да се погледнеш отстрани, за да решиш можеш ли да продължиш, при какви условия и на каква цена:-)
защото "виенското колело" на ежедневието трансформира отношенията, придавайки им странни форми:-)))
а дали ги искаме....
цитирай
6. chochy - Хехе, аз ужким си отварям очите, ...
21.02.2008 10:41
Хехе, аз ужким си отварям очите, ама...
цитирай
7. roksolana - :)
21.02.2008 10:53
Спане на пода...:)
Минавали сме го това....
И не една нощ, а с месеци...

Ами да тръшка врати.
Да определя часове за лягане.
Това си е негово право и негов избор.
Само че без мен.

Колкото до отварянето на очите....Не съм сигурна, че снема проблемите. Не можеш да си отваряш очите за неща, които според възпитанието ти, интелекта ти, досегашния ти опит не би и помислила, че могат да се случат...
цитирай
8. svoboda64 - chara, roksi & chochy:)
21.02.2008 12:22
Съжалявам, че по някакъв начин съм ви заблудила. Всъщност епизодът с мъжа ми не е причината за заглавието. Описанието му ми беше за "разтоварнане", както за него "изиграването" на етюда преди това.

Ситуацията е патова: последната фаза на ремонта в онази част, когато помещението е задръстено със съндъци, които не са накацали още по стените. Това по отношение на епизода с "пода", определянето на час за лягане и т.н. "грижи" по мечовския начин на мъжа ми. Този епизод си имаше и твърде мил завършек. Оказа се, че мъжът ми е сложил само под моето място останалите единични плоскости, докато той лежеше директно на земята с едното хвърлено одеало отгоре.

Болката ми е другаде: в другата патова ситуация. Горе в къщата на брат ми, където са двете ми деца вече 3-ти месец. Но нея не бих искала да обсъждам публично. Може би защото самата аз не съм си избистрила още стратегията за намеса-ненамеса:))

Благодаря ви и на трите за съпричастието. Приятен и лек ден ви желая!
цитирай
9. chara - :-)
21.02.2008 13:36
:-))))))
цитирай
10. анонимен - :-) от старата приятелка
21.02.2008 16:43
Да слушаш мъжа си повече, че ще си прибера и матрака, и ...мъжа ти, още тази вечер! Като ти знам само библиотеката -колко кашони са това?- ще има да ги подреждаш поне няколко месеца...Айде умната и целувки от морето
цитирай
11. svoboda64 - Знаех си аз, че някоя от приятелките няма да се стърпи:))
21.02.2008 18:07
Вие сте най-големите му почитателки и защитнички.

Hugs & kisses to you both (R'n'A)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3219240
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930