Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2007 18:07 - Любовта към живота и живеенето:))
Автор: svoboda64 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 946 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 21.12.2007 18:08


Наистина е време да се празнува. Не обичам празните дни, но напоследък Господ ми показа, че и в тях има много прелест. Когато казвам напоследък имам предвид последните 3 години от живота ми. За мен (като Водолей) това е безкрайно дълго врееееееееемммммммммеееееееееееее.... Да не пропусна и предишните година и половина "празно" време. Та станаха 4-5 (години):)))

Смея да се определя "као" действен човек. Родена съм в четвъртък "несвъртък". По номерологичните и всякакви изчисления, ако има някой прекрасен ден да се родиш, това е той - "средата на седмицата". Може би трябва(ше) да намеря "златната среда". Освен това денят е под "егидата" на Юпитер. За изкушените в астрологията, денят или въобще присъствието на Юпитер е "бенефактор". Т.е. облагодетелстван си. Най-много съм се смяла на едно "изчисление" в някакъв сайт, което облечено в думи гласи: "Във вас попадат парите на другите". Факт. Имам тази способност (моля бъдещите работодатели да го отбележат, ако въобще си дават зор да четат някакви "глупави" блогове:))  Но и тук, чисто астрологически, започва големият проблем: тези пари не могат да бъдат използвани в "мое добро", т.е. те са в дом осми - на обучението и обществените работи, тъй че - ако приказваме по "български" - май пак съм прецакана!!!  Въобще не си давам зор: наистина така ми е дадено да "привличам" пари, които изключват личната ми кауза. Ама и как, след като съм се родила Водолей: за мен най-голямото щастие е, когато мога да нахраня, напия, облека, науча и подслоня възможно повече хора. Тогава съм/сме си в стихията. (Казвам "сме", защото отдавна със съпрута ми представляваме едно цяло - като умонастройка и поведение). 

Когато чета или се опитвам да разгадая поведение на околните, често изпадам в "амок". Не означава, че не разбирам. Бог ме е надарил с бърза мисъл и добра схватливост:)) "Амокът" е състояние, което те докарва до лудост, защото светът (бацилите:)) те държат в някаква си тяхна схема, която няма нищо общо с "истинското живеене". Никога и никъде не съм намерила някой да ми обясни какво правя аз (индивидът) в тази схема:)) Социолозите ти казват, че трябва да се примириш: такъв е светът около теб. Казват ти още, че си много щастлив, щото си се родил  в "западната" полоса, т.е. на теб ти е позволено да се развиваш като индивид и принципно МОЖЕШ да не се съобразяваш с наставленията на общността (род, махала, тоталитарно общество).  Но отвъд принципното (теоретичното) изпадаш във всекидневието: и там, колкото и да си различен, твоето различие веднага се изтъргува (от властимющите). 

Безкрайно съм размишлявала върху "различието Христос". И какво ми прави впечатление? Не познавам историческата личност. Познавам легендите и митовете. Сътворени, за да ползват някого (някаква власт:)) И 2007 години впоследствие, ако мога директно "в ефир" да Го попитам, би било това: " Боже, който си един от Нас, как така стана, че "връзката" Ни (religare), се превърна в окова за човешкя Дух?" Как това, което си проповядвал, се е превърнало в ДОГМА. Как, ние живите, трябва да се подчиняваме на ВАС, МЪРТВИТЕ?" . 

Има сбърканост в системата. "Грешката не е във Вашия телевизор!" Мъчителността на проглеждането е в онзи мой сън: махни решетката от лицето си!  Някой от Вас виждал ли е "тази решетка":)) 

Цял живот се мъча да я махна. И всичките ми усилия се свеждат до това да я направя по-здрава:)) Тези, които МОГАТ ДА МИСЛЯТ, ще разберат какво говоря. За другите, ще си остане оксиморон:))

Основният ми въпрос и до сега е: Обичаме ли живота и живеенето? Ако питам повечето българи, ще получа отговора: Животът е досада (Life is a nuisance!)

Живеем ли? Обичаме ли живота и хората около себе си? Смея да твърдя, че аз "не обичам" живота, но съм приела грижата за МОЯ (в моята власт) свят: за това съм остра, безпардонна и т.н. По-лесно се работи така, но по-трудно се обича:)))))))))))))))))

Приятна вечер!

П.П. Това беше предизвикано от постинга на artanis и всички, които бяха избрали да му опонират или славословят. Суетата движи света! Да не забравяме, аджеба, механизмите на ТОЗИ свят! 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. evrazol - Звъннах да питам
22.12.2007 01:26
-как така стана, че "връзката" Ни (religare), се превърна в окова за човешкя Дух
-Потдържате я от страх, вместо от потребност.
-Как това, което си проповядвал, се е превърнало в ДОГМА
- То е път, а не бастун.
-Как, ние живите, трябва да се подчиняваме на ВАС, МЪРТВИТЕ?"
- Това е временно. Докато сте живи. Да го прави всеки според теркя си.

- моето различие веднага се изтъргува (от властимющите).
- Всичко се търгува от властимющите - те държат борсата ...

И прочее не борете ся против системата, но подчинявайте и ся. Понеже сте част от нея.
/ Притча за системата. Е./

PS +0899VІІXХХL Това Му е номера. Голям зор беше да намеря телефон с римски цифри.

А, Спомена и още нещо - Наредил съм щото Механизма неможе да се изменя от състовлявющите го елементи.

После се скапа кънекшъна.

Поздрав и весели празници
цитирай
2. svoboda64 - Голям терк си, evrazol:))
22.12.2007 01:31
Паднах от смях:)) Особено от тел. номера Му:)

Весели празници и на теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3217620
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930