Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2007 03:30 - Господи, много си търпелив:))
Автор: svoboda64 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1016 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 10.08.2007 11:13



-


Не знам по какъв друг начин да изразя отношение към толерантността на Господ, който има за трон сърцата на съществата около мен:))

Прелиствайки миналото си, а повярвайте ми то е хиляди страници, изписани с моя почерк или чрез тракане на пишеща (допотопна) машина, впоследствие - принтирани... всичкотии... установих, че на никого не (би) му (е) било лесно да живее.. с или около мен:))
Най-ужасното откровение, което намерих от себе си, написаво от мен... за мен, е следното: документирано в собствените ми архиви:)) Мъжът ми се изсмя, когато му го показах. Единственото "спасение", за което помоли, беше... само да го дам на майка ми. Забрави! Тя и така ме линчува и никога няма да приеме истината за мен:))

Филмът не се препоръчва за "деца", които не са изпили, изяли и предъвкали собствената си отрова:))

Където и да съм
- навсякъде
безумието може да ме сграбчи.
Пиянството е само повод,
а пък любовта - залог:
Разбия ли се като чаша
- без остатък
звъня и се забивам
във пети, подметки,
разливам се по устните ви
- кървав сок.
Където и да съм:
поема страшното към страховито:
аз цвиля, бия, плача и рева!
Фурия съм: отдадена на злото,
потискано и мачкано, горкото
в задръжките-депа на всеки Божи ден.
Където и да съм
- ще ви объркам здраво:
бесът напира кански да се изрази,
избрал за камуфлажа си небрежен 
едната кожа: в агнешко търпение...
на вчерашния ден:
безимен сплин.
Каквато и да съм:
не бързайте да ме корите!
Камата под езика ви
да не блести!
Безсмислено е конското Ви:
падналият ангел -
избрал краката ви да се свлече,
е клекнал тук с едничка мисия
- горко му!
на трона царствен
да Ви възвиси:)))))))

Ужасно себично! Много ала Емили Дикенсън (която обожавам:)) Но и много вярно:)) Имах възможност да го обсъждам с повечето си приятели през годините и как те оркестрират "образа" за себе си.

Като паднали ангели, не ни остава нищо друго... освен да си живеем вярно службата:))
Salut оr... Salve:))



Тагове:   Много,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. svoboda64 - Sorry,
10.08.2007 04:42
Говорех за себе си, ама нали художественото обобщение е "страшна работа", мога да се сетя към кого ги отнасяш:))))))
цитирай
2. elineli - EL
10.08.2007 09:20
И какво като е себично,пак си ти нали?:))))))))))))
Всяка разстелена истина е и малко плашеща,но пък чертае ли пътеки за другите към нас,е винаги добре дошла.Смелчага си ти! :))))))))))))))))))))))
цитирай
3. svoboda64 - El,
10.08.2007 11:17
Ако бях смелчага истинските ангели нямаше да ме подбутват... да съм по-смела:)))))
цитирай
4. анонимен - IeJdqBstxwf
28.05.2011 16:47
GBPQsW <a href="http://fwwjculvomfa.com/">fwwjculvomfa</a>
цитирай
5. анонимен - FoCdgKWdJPCBJR
31.05.2011 20:12
rHuhIZ , [url=http://fbvndrezjgsy.com/]fbvndrezjgsy[/url], [link=http://xkiczfdaswnj.com/]xkiczfdaswnj[/link], http://jaijzcyrikmk.com/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3219237
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930