Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2018 17:10 - Най-важното: обичай!
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 1148 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Най-важното на този свят е да обиччаш себе си! Това не означава да не обичаш другите, напротив - трябва да обичаш другите преди себе си! Парадоксът е, че преди да научиш да обичаш другите, трябва да научиш да обичаш себе си!

Това е коан. 

придать определённый психологический импульс ученику для возможности достижения просветления или понимания сути учения. Европейским аналогом может служить христианская притча, но коан ни в коем случае не следует переводить или понимать так, поскольку ни мораль, ни религия почти никогда не имеют отношения к сути любого отдельно взятого коана.

На този свят, когато съм се родила в 1964, мен са ме научили да обичам : семейството ми и Партията-майка! Искам  много добре да се запомни: партията-майка... си отиде, на Богинята... остана! Разбира се, аз си играя със значенията и смислите, но истина е една: аз живея тук и понасям всякаквите "конотации" на този свят, отърват ми или не ми отърват.

Идиотията на този свят е, че ме изхвърли от едни световъзприятия в други: не мисля, че на 25 бих могла да се сменя с хастара навътре или отвън!! Но трябваше да го направя! Нещо повече: трябаше да се въоръжа дотам, че да оцелея! На 25 - а дотогава бях the bee"s knees -

Сега живея друг живот: все ми е тая кой ще ми се смее или не! В този свят съм "клошар", независимо, че имам професия и "заплата" -;)))

Така бяха поставени основите на глобалния свят, че "нас" ни изключват или сме им... да им свершим "черната работа", ако се съгласим... Доколкото виждам, глобално, Ние (учителствате) сме "съгласни" да играем ""the Nigger""

E, процесът тече! И пак ще кажа най-силният лек срещу всякакви  "реформи" е ОБИЧАЙ! Ако обичаш, няма как да имаш "лош рецултат!"




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3208069
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031