Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2017 01:25 - Как да направиш подарък, когато си "отвъд"
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 2456 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Нашата мама тези дни навърши достолепната възраст от 80 години. Нашата сложна връзка преминава през това, че нейните майка и татко са ми били мои майка и татко в предишен живот, което донякъде напрягаше "сегашната" ни връзка Вие си мислите, че има "боричкане" между братя и сестри, а какво да кажем за това - кое "дете" да предпочетем... "сегашното" или "предишното"-;) Аз знам крайната развръзка: моята "баба-майка", предпочиташе "сегашното" й дете, въпреки че направи всичко да ме отгледа, мен, брат ми, двете ми деца и ... 

И ако споменавам всичко това е за да разкажа как "баба и дядо" поискаха да я поздравят., нашата майка. Вие не вярвате, но "отвъд" си има начините да ни манипулират и да постигнат целите си -;)))

Да разкажа какво и как: петъкът е ужасен ден - всичко свършено-недовършено. Тръгвам си от училище, но се връщам, защото не си намирам телефона. Чудя се какво трябва да свърша "докрая на списъка ми от задачи". Тръгвам си с едната задача - да се добера довкъщи, защото си мисля, че не мога повече.... Обаче, качвам се на някакъв автобус да ме докара до Орлов мост... попадам в задръстване... седя си в задръстването... а там на моста има шал, преметнат през балюстрадата -;) Гледам го аз от автобуса, ние си стоим там, "затъкнати" в кръстовището, А аз си мисля: Баба и дядо искат да зарадват майка и са забили този шал там, за да го видя и да й го занеса -;)))

Преминахме кръстовището, върнах се от пътя си, за да "взема шала" -;))) Впоследствие майка ми ме накара да й обясня, че не съм го откраднала, че няма камера, която ме е проследила, че съм направила това - "да взема шала"....

И до сега смятам, че "баба и дядо", които отдавна са "отвъд" ме накараха да обърна внимание на този "детайл" - някакъв шал, преметнат на балюстрадата на Орлов мост. И да си мисля за "майка", която е всъщност тяхното дете. 

Когато подарих на мама шала (не че не й бях подарила други неща преди това, за рождения й ден), тя се почувства "окрилена", не само защото шалът е изключително красив и от определена изработка - а защото е от "тях": аз наистина мисля, че са намерили "най-слабото звено" (за въздействие, мен - като някой, който е посредник между Тях и мама)!






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. syrmaepon - Все си мислех, че като преминеш &...
17.12.2017 13:42
Все си мислех, че като преминеш "отвъд" любовта се превръща в вселенска, но изглежда се лъжа.
цитирай
2. svoboda64 - Да тя е вселенска,
22.12.2017 19:48
И мама ги сънува, особено баба, която е и моя майка -( Но в този свят е така, още повече че ние сме "източни", за нас "шалът" има много други значения -;)))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3208053
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031