Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2017 13:15 - Защо сте родени ТУК?
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 8851 Коментари: 21 Гласове:
9

Последна промяна: 26.11.2017 15:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Ще Ви го формулирам най-кратко, така както на мен ми го казаха: Не си мисли, че не си ТУК кармично -;)))

Под "карма" само адептите разбират, за другите е "все тая". "България" е изключително тежко и натоварващо място, за да си "изработите" кармата. Дали знаете нещо от предишните си прераждания или не, сте въвлечени в една безумна въртележка от знания, полузнания или незнания,  и трябва да ДЕЙСТВАТЕ. И това е "тежката" участ: трябва не само да знаете "верния отговор", трябва "да го отстоите" и да "го проведете в действие" -;)))

Както винаги се случва, "всички си слизаме с Програмата", малцина си я помнят -;))) Но толкоа по-зле... Ще си получим последиците Тук, но и Там. Проблемът е, че повечето не ги е еня какво ще е Там, тях ги е еня Тук да са -;))) Колко измамно, колко илюзорно помпащо -;)))

Защо сте родени ТУК? Аз съм си задавала въпроса, намерила съм си собствения отговор, и се опитвам, макар че не ми е много комфортно, да се придържам към "предопределеното"....  Ако Вие не сте наясно защо сте родени в България, Вие имате проблем... и е крайно време да си го разрешите -;)))

Нямам против да продължавам да обучавам деца "за износ"....Но това ме съсипва, защото това е нещо, което "сме изработили", и да го дам "даром" другиму, ме кара да се чувствам "ужасно". Не само защото се привързвам към хората, но и не смятам, че на някого трябва "да харризвам" труда си... Макар че за сега така стоят нещата на този Свят/Смят -;)))



Гласувай:
12



1. emi1ts - Поздрави!
26.11.2017 13:51
Добър въпрос за размисъл!Не знам защо сме родени точно тук но съм сигурна,че целта е да станем човеци с всички характерни качества - човечност, съпричастност, интелигентност,разум....!И с всичко което успеем да развием в себе си да сме полезни за повече хора- да са щастливи и това да допринася за това и ние да се чувстваме по-щастливи ,че правим точните неща в живота си!С пожелание за хубав ден!
цитирай
2. svoboda64 - emi1ts , Поздрави и на теб!
26.11.2017 14:05
Поздрави и отвъд -;))
цитирай
3. syrmaepon - В известна степен разбирам това - знанието е съкровище
26.11.2017 14:28
"Нямам против да продължавам да обучавам деца "за износ"....Но това ме съсипва, защото това е нещо, което "сме изработили", и да го дам "даром"

Мен повече ме тревожи нарочното лъжепознание - духовно и всякакво друго. От друга страна да връчиш познание в неподходящи "сърца" да речем е даже гибелно. Дано епохата на Водолея е благоприятна за истинското познание )
цитирай
4. svoboda64 - syrmaepon
26.11.2017 14:44
Ти ме разсмиваш: Знанието в повечето случаи е в неподходящи ръце -;)
цитирай
5. wonder - Националната карма е кодирана в ...
26.11.2017 14:50
Националната карма е кодирана в личната. И обратното. В България се живее тежко, защото е средоточието на света, в което се прераждат духовете на... знаеш, но и е територия, в която се ражда новото в Божествения план.
Почти всички /с изкл. на призваните другаде с кауза/ емигрирали и променили националнта си карма, са хора с бъгове в космичната висша мъдрост, озарението, интуицията и националните каузи. Който не знае какво е България, не е ценен за нея като Родина и място на Корена.
Недей да съжаляваш... Тук не бих изреждала защо не трябва, а само бих цитирала Толстой: "Прави каквото трябва, пък да става каквото ще." И вярвай, че ценните са оставащите. На отпътувалите само помахай. След годините си бродническо нещастие, 98 % от тях се завръщат. Не говоря за потомците им, чиито корен се претопява и губи идентичност в чужбина.
цитирай
6. svoboda64 - . wonder-;)
26.11.2017 15:02
Съмишленици сме. Знам, че понякога трябва да го изричам така, че и "другите" да го чуят. За "малките", много ме боли, не защото ги обучавам, а че "даром ще ги дам", за да могат други университетски системи да се гордеят с тях -;)(

Това, което мен ме "топли", че моите, родени от мен, деца са ТУК! И стоят до мен, зад мен и където и да е около мен: защото са "мъже" във всичките смисли на думата!
цитирай
7. troina - ни думайте, госпожии, щте се напишам от смяхх....
26.11.2017 21:44
6. svoboda64 - . wonder-;)
15:02
Съмишленици сме.

омръзна ми пък на мен, да обучавам..адепти..
дааа..
Аз се имам за Старши Адепт,
/ето ,по- езотеричному го пиша с гл.букви..
щот съм много духовна, и духовита..
Юлия..
ейй сега ще намеря стихото на Руми/Джелалайдин Мавляна..
„ Аз не съм...

Аз не съм…
Какво да правя, О, мюсюлмани?
Аз не мога да се разпозная…
Не съм християнин, нито евреин,
не съм факир, ни мюсюлманин.
Не съм от Изток или пък от Запад,
ни от земята съм, нито от морето.
Не идвам от мината на природата,
нито от кръжащите звезди.
Не съм от пръст направен, нито от вода,
нито пък от вятър или огън.
Не съм с кралско потекло,
нито от прахта на тоз килим.
Не съм от дълбините, ни отвъд.
Не съм от Индия или Китай,
нито от България или Саксония;
не съм от кралството Ирак,
нито от земята Корасан.
Не съм от този свят
или от следващия,
ни от небесата или от чистилището.
Мястото ми е, където място няма.
Следата моя е безследното.
Не е тялото, нито пък душата,
тъй като принадлежа
на душата на Любимия.
цитирай
8. elineli - Благословията
26.11.2017 21:52
да правим това, което правим най добре, понякога ни изглежда като проклятие. Но е така само, защото причината не винаги предхожда следствието. Вселенска предопределеност. Не съжалявай, сърчице. Нужна си. Знай го. ***
цитирай
9. wonder - Миладинка, Юлия, Тройно-малоу...
27.11.2017 08:58
Миладинка, Юлия, Тройно-малоумстваща из целия блог, спри да скверниш всеки постинг, който не е в умствения ти ограничен ресор.
Както казах и в един от блоговете ти:
Вероятността да имаш карма те плаши до смърт, а?
С това грозно и злостно поведение в блога, с което тероризираш всички за всичко, е разбираемо.
Но ти продължавай да си произвеждаш лоша карма, вярвайки, че карма няма. Ако думичката не ляга на бедната ти нискочестотна душица - наречи го Закон за причината и следствието.
Не съм никой от хората, в които се съмняваш.
Параноята ти е безгранична.
Омразата ти - неоснователна.
Завистта ти е пагубна.
Имам два профила - поетичен и прозаичен и в двата съм с името си.
Когато съдиш по себе си - не съди другите.

цитирай
10. wonder - wonder ;) Съмишленици сме. Знам, ...
27.11.2017 09:05
svoboda64 написа:
wonder ;)
Съмишленици сме. Знам, че понякога трябва да го изричам така, че и "другите" да го чуят. За "малките", много ме боли, не защото ги обучавам, а че "даром ще ги дам", за да могат други университетски системи да се гордеят с тях -;)(

Това, което мен ме "топли", че моите, родени от мен, деца са ТУК! И стоят до мен, зад мен и където и да е около мен: защото са "мъже" във всичките смисли на думата!


Това е най-важното - децата ти да са при корена си и да изпълват всички смисли на думата "мъж". Всеки си има Дао дъ Дзин, както казва Лао Дзъ. А и всекиму Пътят и Постигането носят хармония когато са споделени с най-близките хора в живота.
цитирай
11. troina - mila, Wunderke , Ommmmm:))))
27.11.2017 09:34
нещо гледам пак си се превъзбудила..в путетично стакато..
като Блогов Октопус в ПМС, нали знаеш,кво е..
нещоо като въскиното, само.. без кучата..
признавам,че аудиторията в блога, е деликатно казано ..нехайна,
и в такава една ситуация, ти се опитвам ,да дирижираш
Менталното наклонение на целокупното пенсионерското ошашавено братство..
затова съм решил а и аз да пиша, имам си лично мнение, основано
на ,сигурна съм повече от твоите езотерични книжки...
/все пак, аз съм по-стара Маман от теб, и това е..фатално, бих казала..
До 50 г, и аз трупах като теб..Карма/ аз му казвам Опитности/
но но нооо..след 50г ми възраст, започнах многоо бързо да изгарям
„ причинно- следствените връзки“.. тук си права, ето имаме нещо общо..
само не ми цитирай книжки от моята младост, защото
ме караш да се усмихвам...с безкрайна радост...
и ...Любов и..любооофф, и...тралаланки в безумен анонимен чат
/съжалявам ,нямам чак толкова изл.време за всичките ти..аватари
ще ми простиш, Преподобна!
с реверанс ,Лейди Джулия Първа на Първа..
блаГоприятни предпразнични дни,Делка!



цитирай
12. troina - Семейството е само „ Старта“ Началото..а Пътят няма край, цел и посока , миличка
27.11.2017 09:37
Това е най-важното - децата ти да са при корена си и да изпълват всички смисли на думата "мъж". Всеки си има Дао дъ Дзин, както казва Лао Дзъ. А и всекиму Пътят и Постигането носят хармония когато са споделени с най-близките хора в живота.


Моята Цел примерно е ..Космоса...Безкрайността..
айде, до към Икиндия, че имам Шопинг Тур
гушка
цитирай
13. wonder - Милай-лай-лайдо тройная, вечните ...
27.11.2017 10:03
Милай-лай-лайдо тройная, вечните книги не са патент на твоята младост. Днес ти обърнах внимание за пръв и последен път и ти направо се превъзбуди с "от/к/ровения".
Просто свикни, че злобата и завистта ти не се компенсират с логореята ти.
Повече не досаждай и в моя, и в чуждите блогове. Всички ти съчувстваме, но хайде с Бога и прилика! Не искам да си общувам с теб и няма. ;)))
цитирай
14. trakietsadobri - Дори и да е има карма тя съществува само в края на предишния живот
27.11.2017 10:08
В настоящия живот човек има път.
Пътят не е карма и кармата не е път.

България е пълноценно късче от рая, в което има съвсем всичко!
Ябълки, хора и ръченици, змии и караконджули, кукери и нестинари, светлина и познание, тъга и въпроси, избор и последици.
Това не е карма, а човешки живот-глупешки.
цитирай
15. apollon - Има смисъл въпроса ти - глупавото е ...
27.11.2017 10:37
Има смисъл въпроса ти - глупавото е само да делиш разсъжденията си на тук и там. Защото реално има само тук. Остааналото е неоправдан мистицизъм и спиритизъм.
Да смяташ плюсовете и минусите на едно съществуване е една проста счетоводна аритметика. Защото наличието на живот е винаги плюсово начало. Останолото е извратеност на съвършен егоизъм.
цитирай
16. syrmaepon - Няма мои и чужди деца - всички те са наши - един учител знае това
27.11.2017 11:17
svoboda64 написа:
Съмишленици сме. Знам, че понякога трябва да го изричам така, че и "другите" да го чуят. За "малките", много ме боли, не защото ги обучавам, а че "даром ще ги дам", за да могат други университетски системи да се гордеят с тях -;)(

Това, което мен ме "топли", че моите, родени от мен, деца са ТУК! И стоят до мен, зад мен и където и да е около мен: защото са "мъже" във всичките смисли на думата!


А не е ли идеята учителя да покаже любов към това място което е включено в понятието Родина, а също и някакъв дълг към него ? Как биха учениците разбрали това, ако нямаха ни един пример.
цитирай
17. nedovolen - За слабостите няма оправдание. ...
27.11.2017 11:24
За слабостите няма оправдание. Това, което в миналото се е постигало за хиляди години, сега се постига за секунди, минути, часове, дни и месеци. Иска се да бъдеш неуморим в пречистването и в търсенето на Истината. Чистотата е много важна, защото тя е краят на всички съмнения, краят на всички мъки. Учителят казва: "Ако не се пречисти човек, змията го опасва и му диктува какво да прави. Така човек греши и натрупва змийски капитал." Така например в някои семейства възниква конфликт - единият казва, че е на особено мнение и другият казва, че е на особено мнение. Учителят казва: "Няма особено мнение, това е Луцифер!"

Нечистият не може да осмисля страданията си и затова той се мъчи. Съмнението в нечистия е оръжие на злото, защото то руши вътрешността. Веднъж за винаги трябва да се знае: Колкото и да е чист човек, той не е застрахован от грешки.

Учителят казва: "Злото е в ръцете на Бога. И това е много хубаво, че то не е в човешки ръце, защото само Бог знае как да работи със злото." От всичко това става ясно, че злото е Божия сила, и затова то е мощно, и затова в Библията се казва: "Не се противете на злото" Защо? Защото при съпротива то става победител. Ти се натъкваш на Божията сила. Злото е част от Божията сила. Когато Бог управлява злото, то има строго определена разумна цел. ( в повечето случаи - пречистване и спасение от пропадане и демонизиране )

В злото има три степени на хаоса, но тази мощна сила отстъпва само на по-мощна сила. Това е Любовта. Учителя казва:

"Злото застава на колене пред Любовта"

Защо злото пакости на хората? Защото не го обичат (и разбират). Щом хората обикнат злото, то ще измени своя характер, то няма да е вече зло, защото Любовта, която е Бог, преобразява злото. В Библията Христос казва:

"Любете враговете си."

Не само Царството Божие е вътре във вас, но и царството на дявола е вътре във вас. Царството на дявола се намира в неразумните желания. По пътя на пречистването злото намалява, докато изчезне. Щом в тебе няма вече никакво зло - Словото ти се открива и ти ставаш Син на Словото. Този, който е познал Словото, обича Истината, а този, който не обича Истината, той обича своите удобни заблуждения.

Елеазар Хараш, март 1995г., Варна

цитирай
18. анонимен - Хахаха, оня тъп предатор, който ме ...
27.11.2017 11:55
Хахаха, оня тъп предатор, който ме нарича варненски чекиджия, може да си ръфне отзад!
Напомпах се пак и съм на първа!

Чу
цитирай
19. tres1 - Кармата
27.11.2017 12:37
Кармата според мен е нещо гениално, хем е сложно и елементарно, а по някога и скучно. Човека е създаден при едно условие и то е ОПИТ - ГРЕШКА ! Така е и в живота ни с вроденото ни право на избор - за едно Да или пък Не. Това, че геометрията в космоса и другите науки там са вързани се убеждаваме полека-лека, ден след ден. За тез които пък нехаят какво да кажем - с чужда пита помен правят. Живота им е подарен, а те безгрижно, тъпо си го разпиляват, надявайки се на добър рефрен. А иначе каквото трябва да се случи, ще се случи, харесва ли ни или не. Дали деца за продан ще дадем или пък родовете български откъснати от корена им, от държава, в забрава ще ги погребем. С това все други да са ни виновни - няма да сполучим, самички с грешките си трябва да се разберем. Които могат - нещо ще научат, които не, ще се наложи да повтарят както слаби ученици, своите класове и грехове. Така живота е устроен - спирала като тирбушон, докато разбереш къде е горе и къде е долу, какво е тук или пък там - живота или кармата ти се изчерпват като прегорял бушон. Които паднат или пък се издигнат - какво да кажат - няма за какво, за онез които пък остават, остава въртележката като тирбушон в дърво. На всички тука пожелавам живот и здраве - не забравяйте в живота всичко е любов, а тя е и звезден миг от щастие, а е и болка, и страдание - за това бъдете "винаги готов".
цитирай
20. svoboda64 - Благодаря на всички коментирали,
27.11.2017 15:00
Коментарите Ви оставям като илюстрация за мястото България, за това виртуално пространство и за това какви сме ние -;)

Само една вметка: Егото/Личността е инструментът, чрез който трупаме опит. Когато "инструментът" се изхаби, ние го сменяме като дреха и обличаме "нова"... Нещо, обаче, се запазва, като "ухание" и/или "воня"... и продължаваме да си го влачим.
цитирай
21. svoboda64 - Така е и не е така!
04.12.2017 16:05
syrmaepon написа:
svoboda64 написа:
Съмишленици сме. Знам, че понякога трябва да го изричам така, че и "другите" да го чуят. За "малките", много ме боли, не защото ги обучавам, а че "даром ще ги дам", за да могат други университетски системи да се гордеят с тях -;)(

Това, което мен ме "топли", че моите, родени от мен, деца са ТУК! И стоят до мен, зад мен и където и да е около мен: защото са "мъже" във всичките смисли на думата!


А не е ли идеята учителя да покаже любов към това място което е включено в понятието Родина, а също и някакъв дълг към него ? Как биха учениците разбрали това, ако нямаха ни един пример.


Само върху родените от мен имам власт, някаква.... върху другите само "влияние" -;))) Дотук с учителството и въздействието му -;)))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3211942
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031