Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2013 01:07 - Истината - да, но заедно - как?
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 3075 Коментари: 1 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес имах пореден повод да си мисля: изповядвам и живея "истината", такава каквато я разбирам, но как мога да я направя "разбираема и действена" за другите...

Много години "преди" губех еони време "да се обяснявам"... защото чахах и молех за "санкция"... А санкцията беше в МЕН. ОК, когато  си част от организация, не е много "лесно" да наложиш собственото си мнение (макар че собственото ти мнение е само "практическо" или по български казано, "работещо"). В България "да си (практически) мислещ, но да не си егоистическо мислещ (облагодетелстващ се от "хорското незнание") ... не е особено "печеливша позиция"... И все пак аз винаги съм я "защитавала" (само моето семейство знае колко е "загубило", от което-;))) 

На мен ми омръзна от позицията "дайте да дадем". Родила съм се от хората, които "дават", защото "имат" - "по рождение" -;) В моя случай, това означава,  че Аз, Моята Душа, достатъчно е "събрала" (защото се е трудила). Аз в момента съм "никой" и това е най-удовлетворяващата ме "позиция", защото аз (Аз) мога да дам всичко... ако преценя, че Човекът срещу мен има "нужда" от това, за да се усъвършенства -;) Мога да работя и за "без пари", само да знам, че Душата е... тръгнала по Пътя си -;) В повечето пътя го правя "за пари"... изключително "унизително", особено когато "закърфичя" някого и той/тя ми казва: "Ама, какъв Ви е проблемът? Нали за това Ви "плащат"?

Не, драги, Никой не ми плаща, за да работя за Вас да "Ви разширявам хоризонта", да Ви карам да бъдете по-доброто издание на Себе си.... Не, никой не може да ми го "плати", пък дали и аз искам -;)))

Този Свят е достатъчно тъп, за да се "плаша" от него, но и достатъчно "интересен", за да търся "лицата", на които мога да доверя "знанията" си -;)))

Всъщност отдавна го правя -;)) И по някакъв начин има Бог, винаги има "смислени хора" на Хоризонта -;))) И те не са "на улиците" -;))) Представяте ли си, да се "боря с "уличния език(омраза и неразбиране)?+

Както мама казва, аз (който и да си) "винаги съм била благословена да бера плодовете на труда си" -;)

"Мъничетата" (като биологична или духовна възраст) няма да го разберат -;)

Та в този смисъл на думата: някои (малцина) живеем Истината, други я "търсите", трети - никога няма да я намерите в Този Живот. Колкото и "революции" да вдигате -;)))

За да Си, трябва да се научиш "да Си".... Много, много "хляб" трябва да изядете... Не се присмивам, само Ви съчувствам....

Нищо не се е родило на "гола поляна". Само моите собствени отрочета мислят, че е така.... Както и "тъпите революционери-студенти" -;))) Ама, ако на моите "собествени отрочета" им трябваха повече от 5 (и повече години), за да "вдянат" какво аз им говоря  като родител и като човек, който "малко по-дълго е живял на тази земя", на тези "dummies" ще им трябва по-дълго -;)))

Тъпо е да се чувстваш в "тупик" -;( Но както винаги съм казвала, имам онази привилегия на "водач", която повечето нямате -;) Аз "водя" : дали Надалеч или в Нищото... е само въпрос на перспектива и на Самоосъществяване-;)



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. milady - намиг“
14.11.2013 18:50
++++++
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3219990
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930