Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2013 02:33 - Не бягай от отговорност (за Даниела и Маргарит)
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 1840 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Обичам да съм с другите хора. Обичам да ги уча на онова, което знам, както и да науча от тях онова, което те знаят. 

През живота ми е било дадено да срещна много хора. Понякога ми е било "байгън", особено когато ми се е налагало "да ги уча" на нещо. При това "формално"

Доколкото аз съм Водолей, и както многократно се шегувам: Вие живеете в моята/нашата ера, трябва да се научите да се съобразявате... Изпитвам истинска симпатия и състрадание към всеки, който не може да се нагоди към едни наистина безумен темп на нещата и случванията им. Макар да съм Водолей, на мен самата ми беше много трудно да привикна към "темпа - днес е било за вчера" и да бъдеш винаги острието на бръснача, макар да си се чувствал "всякак си" - невзрачен, неможещ, крайно ограничен от битието и битуването си -;)))

Работата ми ме научи "да не се кая", а всеки ден да изстисквам все повече и повече от себе си, но само ако съм се заредила "чрез мрежата" за всичките си "невъзможни" гледни точки и всичките си експертни "експертизи" -;)))

Та, да се върна на Даниела и Маргарит: обичам да ме "посещават" от "куртоазия"... Но повече обичам Човекът да се изправи пред необходимостите си, на които аз се явявам само лакмус...

Научих се "да не настоявам", защото "настоявайки" наистина съм много досадна. Но само бивайки "досадна - постоянстваща във видимите "несъшествености", мога да науча ... всеки изпречил се на пътя ми... на същностно поведение: Бъди истински, учи, научи възможнстисте, както и правилата. Само тогава ще можеш да ги нарушаваш с чисто съзнание и само тогава ще знаеш както е "творчество" 

Дотогава... всяко ваше появяване... Д и М, ще бъде повод за "шеги и закачки", а вие така и няма да сте сигурни на коя ваша страна ще се дължи това -;)))





Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3220250
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930