Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2013 16:17 - Кажи си приказката... XYZ
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 2025 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Вбесена съм! Аз си казвам "приказката", Вивиан или Роско (така викам на малкия си син, съименника)... ама няма "чуваемост". На малкия си син повтарям, че като му се изперат мръсните чорапи в пералнята (сложени в пералнята, която сме купили аз и баща му, включително плащането на сметките за тока и водата)... поне би трябвало да се извадят и сортират, преди да бъдат прибрани във въпросния шкаф-чекмедже!

Същото е и с въпросната госпожа и господин. Обожавам някой да ми обяснява откъде извира "бензина", ама да не си "заложи трътката" (извинявам се за простонародния изрраз) да го направи! Госпожата била "люксембургка"... и това оправя нещата, защото били "малка" държава -;( Да, малка е, но събира "авоарите" на кой от къде завърне -;) Относно нашия "Роско"... пък той да ми се пъчи... е не само смешно, но и трагично! По трагично-комична фигура не сме имали за президент! И как точно той... ще ни учи на "демокрация" с офшорките си... мними или реални? Със "съпругите си" (1 и 2)...коя е по-правоверната в отстояването на (собственото) статукво?!

Не, няма да протестирам на който и да е "площад", защото той предварително е ... +засран"... И аз наистина се питам с "кои хора АБ -общо протестирам+? Това е някаква НеДОМИСЛИЦА! И, ОК, има някакви хора, които се възприемат като "прави"...ама не само, че не виждам къде е "правотата" им, но и не се виждам "аз"... защото разсъждавам по друг начин (на който ми беше казано "млъкни", защото "обезкуражаваш" хората -;))) Ами, глупости! 

АЗ РАЗСЪЖДАВАМ! АЗ НЕ ВИЖДАМ АЛТЕРНАТИВА в изказаните .... АЗ ПРОДЪлЖАВАМ ДА бъДА СЕБЕ СИ И ДА СЕ ПРОТИВОПОСТАВЯМ!

Моля всички, които някога са ми се "броили" за "приятели", немедлено ... "да ме разприятелят, да ме изоставят"! Имам нужда от яснота... нямам нужда от лицемерие! -;)

Живея живота си ясно, с обич към "съпричастните". Не съучаствам в "гонитба на вещици" (защото ще трябва да започна от себе си -;) Но... не "съобщавам"... хората, които си нямат хал хабер от съвместно човешко съществуване! И онези, които се смятат, че СА ПОВЕЧЕ ОТ НОРМАЛНИТЕ, в СЪЩЕСТВУВАНЕ, ЧОВЕШКИ СЪЩЕСТВА!

Хайде, хвърлете КАМЪКА!



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. syrmaepon - Ако правилно те разбирам, страдаш ...
23.07.2013 19:12
Ако правилно те разбирам, страдаш от двуполюсното разделение.С изненада и аз виждам, че след 23 г. все още сме само и единствено двуполюсни, поне по-гръмогласната част от нас ). Това е защото новото още не се е родило, а то, според мен, ще се роди от децата ни.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3217114
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930