Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2013 14:03 - Така: за да обобщя - който може, го може... останалите си намират "извинения"
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 1766 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 08.07.2013 14:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тъпо е... обичам приятелите си, които скачат по площадите... но аз предпочитам да "скачам в тигана"... Защото "да скачаш по площадите"... реално не навлича никаква "отговорност", освен, че "си си казал Бероне" (нечленоразделния биозоолог, който е велик в откриването на "жаби" (не се смея! наистина изисква Дъ!), но не може да "членораздели" какви са ни политическите... последствия... "от откриването на жабиге" -;)

Не смятам, че "политическата работа" (в нейния същински смисъл) е толкова лесна. Тя е толкова "не-лесна", колкото всяка друта работа, дори повече -;) Просто, хората, които се заемат с нея... не искат да "бъдат истински". Или поне онова, за които ни се иска да ги приипознаем: ЧЕ ЩЕ РАБОТЯТ БЕЗРЕЗЕРВНО НА ПОЛЗУ НАРОДУ! За мен това е големият "водораздел": че ще ни "крадат", но както ние си въобразяваме - "в нормални граници" (т.е. да ни позволят и на нас да живеем). Второто, което ни взривавя, че НЯМА ДА ПОЗВОЛЯТ на "чужди" ("европейски", ако ги приемаме за "наши", или азиатски - ако ги приемаме за "чужди")... да ни източват "капитала" - хора (най-вече, тук образовани, колкото и да имаме резервите си към "образованието");  труда ни (защото, видите ли... ние не сме "дотам образовани", пък и жизненото ни равнище - ниско, за да "се борим за достойно заплащане на труда" І§)))

Това всичко, целокупно , са "глупости на търкалета"... Тъй де, "залагалки за възрастни"...

Затова... прескачайки всякакви анализи и прогнози, искам да кажа. Ние не само че можем, но и го правим...

Говоря за онази "презряна част от обществото", което се нарича "учители и преподаватели". Ако вие може да ми изкарате 92 % "успеваемост", без да сме в "банковия сектор" и без всеки ден да "ми извивате ръцете", че трябва да "плащам още и още.."... То аз, низвергнатият "учител"... мога да направя това: 

прогнозен към реален резултат (с всичките условности по тях)
Х1 - 83 (прогнозен) - 84 (реален)
Х2 - 81 (прогнозен) - 81 (реален)
Х3 - 81 (прогнозен) - 76 (реален)
Х4 - 75 (прогнозен) - 70 (реален)
Х5 - 70 (прогнозен) - 69 (реален)
Х6 - 70 (прогнозен) - 70 (реален)
Х7 - 69 (прогнозен) - 63 (реален)
Х8 - 68 (прогнозен) - 70 (реален)
Х9 - 68 (прогнозен) - 65 (реален)
Х10 - 66 (прогнозен) - 61 (реален)
Х11 - 65 (прогнозен) - 70 (реален)
Х12 - 55 (прогнозен) - 65 (реален)
///
Х 13 - 49 (прогнозен) - 56 (В2)

"Моят" (съвкупният успех на успеваемост) е 92 %. Колко е вашият? И дали на мен ми "плащат", защото съм успешна, или обратно... обясняват ми "колко още трябва да работя, защото..."... не мога да попълня сметките на този или онзи, независимо как ще ги разставим по политическата или социалната скала?!

?




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3219254
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930