Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2013 13:45 - Нощите на катарзиса
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 3621 Коментари: 7 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Катарзисът винаги се случва.. нощем. Когато "светлините" угаснат, когато Човек е сам със себе си. Предполагам, че за повечето хора е "ужас" да останат сами със себе си, но аз обичам това състояние. За да го "предизвикам", често прибягвам към прийоми, които "гонят" близките ми... защото живея на "тясно пространство"... а за да ги накарам "да напуснат" трябва да се дигизирам на "отвратна".... "пушещата винарка" -;)

Да страдам, защото "не съм приета"... е действие, което е останало в миналото. Отвъд емоционалното състояние: просто вече на съм "пубертет". Това, което ме ВТРЕСИРА -;) е, че повечето хора се държат като "пубери": няма "разсъждание", има... "аз чувствам, значи е ТАКА" -;)  Това продължавам да го чувам от хора, които отдавна са прехвърлили зрялата възраст. Не мога да ги съдя! Но точно този "тип" хора ми правят живота "черен". Защото не искат "да се променят", защото не искат... "да мислят" и... всичко им е: Харесвам, не харесвам!

Хайде, холан! И аз не харесвам този свят, по начина по който е устроен, но ако не ми харесва... мога да разсъждавам, да предприемам действия и "да го променям"... дотам, докъде "мога" :) Не съм Батман, нито Жената-Котка.... не налагам "промени", които не са "договорени" :) Трики, изнът ит? И въпреки това.... можеш хем да си си "ТИ", хем да си част от Цялото.... Ама без да вземаш неправомерно от Цялото, за да си си ТИ :)))

Тъй де, катарзисът за Предишната Нощ ... сме си го минали. Въпросът е: как ще минем през Настоящата -;)



Гласувай:
5



1. rummi - а пък аз съм убедена,
01.04.2013 13:54
че си жената-котка ;-) и имаш почти 9 живота. едновременно.
цитирай
2. svoboda64 - о, много си права :)))
01.04.2013 14:05
rummi написа:
а пък аз съм убедена, че си жената-котка ;-) и имаш почти 9 живота. едновременно.


Ама това не е за всеобща консумация -;)
цитирай
3. rummi - то за такава консумация
01.04.2013 14:18
апетит не е достатъчен, така че съм спокойна. поздрави и enjoy!
цитирай
4. mmmmmmmmm - Аз ли те
02.04.2013 12:34
заразих?!......Или ти мен?!....


Дано не е вирусно......
цитирай
5. razkazvachka - те чувстват...
05.04.2013 09:02
и имат МНЕНИЕ...

днес ми е ден да те чета - отивам по-нататък...
Проблемите са същите, но опитът не е, а текстът ти увлича!
напр. на мен катарзисът ми е през деня - непрекъснато, а нощем спя, щото съм каталясала от катарзиси - нали това ни е работата...
цитирай
6. svoboda64 - А, генетично е, mmmmmmmmm -;)
12.04.2013 09:29
mmmmmmmmm написа:
Аз ли те заразих?!......Или ти мен?!....


Дано не е вирусно......


"Заразата" е ... доживотна -;)
цитирай
7. svoboda64 - Хъм, Разк,
12.04.2013 09:37
razkazvachka написа:
те чувстват..и имат МНЕНИЕ...

днес ми е ден да те чета - отивам по-нататък...
Проблемите са същите, но опитът не е, а текстът ти увлича!
напр. на мен катарзисът ми е през деня - непрекъснато, а нощем спя, щото съм каталясала от катарзиси - нали това ни е работата...


Денят ми е толкова "гъст", че нямам време за "вътрешна" реакция, само трябва да действам, почти без да мисля. Но и това е измамно, защото е концентриран израз на множество предишни разсъждения, които в момента само се "изплюват" като изводи, "правила" (предпазни въжета) за другите, които ни се явяват "обучаеми".

Затова, когато се прибера нощем каталясала, не мога да заспя. Особено, ако нямам часове утре от 8 (което ми е само веднъж в седмицата)... Тогава е времето "за мен и Света", когото не съм канила, но с когото 'have to come to terms'. И... започва нищенето, докато "мозъкът" откаже... Странното е, обаче, че дори и след това... Нещо продължава "да анализира"... Затова някои от текстовете... ги "виждам" за първи път едва... след дни или седмици, макар уж да съм ги писала Аз -;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3219220
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930