Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.03.2013 23:20 - Вече дори не мога да се ядосам -;)
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 2685 Коментари: 6 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Българската говорилня вече удари вентилатора. Като човек на словото смятам, че, всяко слово непремерено и неупотребено на място, носи повече вреда, отколкото полза!

"Мразя" хората, които не са си дали сметка, че непознаването на определена материя не ги прави корифеи ... само защото могат да викат! От друга страна, мразя хората, които познават терминологията, но я използват единствено и само като "еквилибристика", за да могат да "приспят човешкото възприятие"

Намираме се в ужасна падина! Но май малцина ги е еня -;(

Дори не ми се говори... 



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. haralanov - Не ме е еня
10.03.2013 09:38
Не ме е еня...вече.Ако ще и падината да стане,колкото Марианската.
Не чувствам никаква лична вина за тази пързалка надолу.
цитирай
2. nicodima - Какво искаш от народ от комунисти!
10.03.2013 11:31
Дето се яхат едни други! Сега се разбра!
Освен вътрешна емиграция нищо не мога да противопоставя.
За детето - външна : (...
И аз не чувствам лична вина, че мисля и говоря по различен начин!
цитирай
3. evrazol - Културка с картофки и биричка
10.03.2013 12:32
Ми така е като въведеш демокрация в лудницата. Добре че имаме само свобода на словото, а не и свобода за ползване на лично оръжие.
цитирай
4. svoboda64 - А мен още ме е еня... Но викам само в "час", защото там ми е силата...
11.03.2013 23:16
haralanov написа:
Не ме е еня...вече.Ако ще и падината да стане,колкото Марианската.
Не чувствам никаква лична вина за тази пързалка надолу.


Защото както знам от дядо: камъкът си тежи на мястото -;)
цитирай
5. svoboda64 - Не споделям това "общо" определение, Никодима:)
11.03.2013 23:21
nicodima написа:
Какво искаш от народ от комунисти! Дето се яхат едни други! Сега се разбра!
Освен вътрешна емиграция нищо не мога да противопоставя.
За детето - външна : (...
И аз не чувствам лична вина, че мисля и говоря по различен начин!


Днес точно си говорехме по темата, че т.нар. комунизъм научи обикновените хора на дисциплина и честност, което е абсолютно странно, като се знае шизофренията, в която живеехме. Сега "всичко е позволено и всичко е за продан", според повелята на космополитния глобален капитализъм/олигархизъм/олигофренизъм... Вътрешната емиграция не помага, не сме такива хора. Външната също - моите избраха да се пържат заедно с нас в казана -;)
цитирай
6. svoboda64 - Бюргерската култура :)
11.03.2013 23:23
evrazol написа:
Културка с картофки и биричка Ми така е като въведеш демокрация в лудницата. Добре че имаме само свобода на словото, а не и свобода за ползване на лично оръжие.


Ама що бе? Аз лично "фамилно забраних" използването на оръжията. Но виж - кръчмите не можах да забраня, заради остатъчната им функция на "квартален парламент" -;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3219474
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930