Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.03.2013 22:56 - Защо светът не е такъв какъвто е :)))
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 2062 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 08.03.2013 23:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Пламен Горанов се запали... и умря, за да живеем ние.
Много хора не приемат жеста и саможертвата му. Лично аз не бих го направила така, но разбирам... Защото знам какво е да "гориш всеки ден" и .... никой да не ти обръща внимание, или само в краен случай и то... ако си преминал в нелициприятни изкази на "горенето" си :) 

От хората съм, които "не ме е страх".... Тръгвам с рогата напред... срещам стената.... разбивам се. Падам, плача, самосъжалявам се. После отърсвам останалото ми достойнство и... продължавам напред. Но това ми се е случвало толкова МНОООООГО пъти. Знам, че съм родена 60-те. Очевидно в "нас" има нещо "странно" закодирано. В нас, може би заради "6-тицата", има закодирана "любов"... Ние се нервим на всичко, но ние продължаваме да "сме с този Смят". Ненавиждаме го, борим се, падаме, повалят ни, пак ставаме и .... после пак, и пак, и пак :) 

Смеем се, ние родените 60-те: "Вие искате да ни поробите!" Отнюдь! В нас  е закодирана толкова човешка, даже не "звездна" енергия, че на нас.... наистина не ни пука! Ние ще ви се смеем винаги, докато изпълняваме Програмата си. Но не Вашата, дарлингс - :)

А, по този въпрос да се изкажем, макар, нали, вие-ние... и други по между другите. Всичките родени "индигови" и "кристални", дали пък не сте се сещали, че ще се срещнете с нас :))) Щото Ние ще сме ви земните учители. И неслучайно сте си ни се "паднали на нас" :))))))))

Умирам от смях! Май такова е качеството на днешния ден!!!



Гласувай:
6



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3217132
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930