Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2013 20:57 - Не приемам тази "част" от Себе си :)
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 1748 Коментари: 1 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Родих се лъчезарно дете. Дори днес, след цялата ми средновъзрастна меланхолия, хората все още ме приемат като "Добре, че си ти, да ни посрещаш сутрин с усмивка!". Гледам се в огледалото: озъбена физиономия, почти без бръчки (Лудите бръчки нямат!)

Обичам да се "закачам". Часовете ми са много "наситени": говоря успоредно с учениците си, така им давам "увереността", че могат да говорят. Вечер искам "да убия" най-близките си, защото освен, че вече "не искам да говоря", искам цялото Мироздание да замълчи... за да мога да си почина. Макар че... не ми се получава :)))

Обичам "forensic science": ако някога се преродя, ще бъда "надменният учен, далеч от света, но близо до Природата" :) Представяте ли си :))) Отнюдь!

Смеем се, дори преди малко по телефона с брат ми: аз не съм "аз", а само това, което е необходимо, за да продължим "като цяло". Водолей съм: най-висшата ипостаса на "човешкостта". Не поисках да кажа това на учениците си днес: само настоявах, че съм един от малко "човешки" аспекти на Зодиака :))) (Близнаци, Дева, Водолей - няма друга антропоморфност :)))

Лутам се, бутам се... :))) Тийнейджърски жаргон :) Дали съм го надживяла? Ако питате тези, с които се "съобщавам по служба", ще го приемат за "чиста монета" :) Така и трябва да е: педагогът е този, който "води" - води напред, но води откъм... масата :) Когато "излизам от час" (за да пуша).... съм толкова смазана, но... когато "вляза в час"... е ОНЗИ БЯС, който не мога да обясня "рационално": не е за парите, които ми плащат (знам, че "представленията", които изнасям, никой не може да ми плати!) Като човешко, страхуващо се от старостта същество, се моля: Децата ми (собествените, не отглежданите), дано да се смилите, когато съм стара и немощна, защото Държавата никога "неме искала или долюбвала" за онова, което правя: Тя ме "мрази": но пък ааз ви възпитах въпреки Това... и ви се кефя...  точно, заради това :) Та поне... когато ще "агонизирам", да не ме оставите на Държавата... защото това най-много мразя ПРИЖИВЕ!

Аз, етатистът, който вярва (по вероизповедание, роден(а) при Комунизма), че Държавата Трябва да се грижи за своите Граждани, вече НЕ ВЯРВАМ, че съществува такъв "строй" :))) Не, не беше Комунизмът, както повечето ми приятели биха си помислили, не, Европейският Съюз е... Защото Той беше създаден за "заличаване на държавните граници" :) България не престана да "съществува" при СССР (независимо, че искаха да й е 16-та република), но... При Европейския Съюз България е на границата... да "забрави за каквито и да е свои държавническифункции". 

Ние вече нямаме промишленост, не само тежка, но и лека, нямаме и селско стопанство. Та какво имаме? Това, което винаги сме имали: хора - аз съм от тези, които работят "за износ" - много съм добра в това, което правя, но и дълбоко се ненавиждам: обучавам "децата" на "друг език" :))) Ех, ако беше само това: обучавам децата в "друг начин на мислене" :)) Моята работа е да "ги уча да мислят" и да бъда "най-лошият им кошмар", ако са под нивото на собственото им ниво на "осъществимост" :)

Често, и все още се смея над себе си: И в какво, собствено, си "толкова добра"?  Да изнасяш "мозъци", след като ги "тренираш"... Ебати, както биха се изразили учениците ми :) Дали съм "предател" или просто "кондрабандист", казва ли ти някой?

Ще продължавам! Защото знам какво е "живият ум", не че някой искаше да ми помогне да го развия - виж, да се възползват от него - бол! ( Други няма да "съобщавам", но Дългата Ръка на какъвто и да е БОП, ми беше "сервирана" : Без да съм "Буда" (по картончетата, де), съм все в "досиетата", щото се "ош-бешвам" с "интересни лица" :)))))))) Може би за вас, Човешките Същества, никога недокосвани от Матрицата, това ви се вижда "смешно". За мен, кояго въобще не съм "Буда", като "оперативно интересно лице", това е "ужасно" :) Когато бях под 40-се, самото споменаване за "картончето", ме тресеше :) Днес, след като и "Будата" не му пука, какво да кажа и "аз" - от мен никой не е зависел (но искаха да "ме държат на отчет", по обясними причини, не "будически" :) - вече ми е "смешното" все едно!

Тук ще дам "заход". Защото си "го изкарах", но и няма "нищо да кажа" 
Нашият живот беше такъв и ще си остане такъв: само "посветените", на които не им е необходимо да им казваш нищо, ще те разберат. За останалото е... безсмислено!

Понякога, когато съм "в час".... продължавам да се въздаржам. Защото знам, че Истината повече ще им Навреди, отколкото да им Помогне....

Не приемам тази "част от себе си": Знам, но Няма да Кажа. Аз, човешкото същество по име "Свобода", знам толкова много, колкото не искам да знам: НЯМА ДА ГО ИЗКАЖА, дори да знам директни източници, защото...
(1) приемам "човешката тайна" като първостепенен източник на Вяра (знаете ли колко много от нас "са вързани по този начин", НЯМА ДА СЪМ ТАЗИ, КОЯТО ШЕ ГО НАРУШИ!)
(2) Нещата, в които вярвам, не са всеобщо споделени, макар да ме "викат като експерт" по някои от тях. НАМРАЗИХ думата "експерт", поради което :) 
(3) Поради което, никога няма да си ПЛЮЯ на СУРАТЯ... каквото и да ми струва :))) Мисля си, че към 49-та ми годишнина всичко това е .... просто "проверете си СМЕТКАТА" :))))

Почти говоря ГЛУПОСТИ! Но... като редови "учител"  (някой по когото се равняват, дори когато не го искаш!) НАУЧИХ, че
- НЕ СИ МИСЛИ какво другите мислят за теб ( хайде бе, отнюдь!)
- бъди на ВИСОТА! Защото "малките" (искат да) се равняват "по теб" (Ужас!)
-Ти при всички случаи знаеш "повече" ) Какво от това "повече" искаш "малките да научат"....


Тук ... "ще си ходя"... Не че някого го интересува... както... дали моето малко синче (23-годишното) ще излезе. Или... всичките "които държа" през седмицата.... хората, които се приема, че "ще обучавам" :) 

Обичам "кохортата", отказвам да я "контролирам" :) Обучавам, значи "показавам", но това не ме обвъзрзва "с резултата" :))) Смешното е, както когато днес заявих, което е вярно: нямам "любимци" : всички са ми "равни", единствено има някои, които повече ме "ядосват" :))) 

Отивам да спя, но това не приближава до моето "фадо" :) 







Гласувай:
8



1. svoboda64 - Най- чистосърдечно се чудя :)))
06.02.2013 21:51
Защо все о ще "мърся" този свят.... Съжалявам за " християнската конотация", но това е, което имам предвид :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3212222
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031