Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2013 23:05 - И защото най-важното е ... да бъдеш истински -;)
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 1120 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тези дни се бях заинатила на тази тема. 
Всеки човек е "суетен", т.е. има и отглежда си Его, и не му е все едно какво другите казват или мислят за него/нея :) 

Обаче, ако живее в Божествената истина, малко би трябвало да го е еня, нали?! 

Та така и с мен: разпъната (Иисусе, къде си?!) между "аз съм длъжна/такава е същността ми" и "другите така ме искат" -:) За разлика от плеймейтките ... се скъсвам от работа, за да докажа... че съществуването на някакви правила "не е измислена работа" :) Те са свързващите звена на съществуването и... за съжаление... "не носят пари/печалба"... поне не видима и на момента ) Така отглеждаме "хората"... Онези, които са се устремили към "печалби", никога не сме го отглеждали. Сега избуяват като плевели, защото "такава е повелята на Времето". Но пък те не знаят, как Времето може  "да се обръща" :)

В очакване не на "прогнозата", а на "разразяването на Времето" :))))))))))



Гласувай:
7



1. evrazol - съществуването на някакви правила "не е измислена работа" :) Те са свързващите звена на съществуването
25.01.2013 23:33
Тцъ! Те са свързващите звена на статуквото:)
За това ни възпитават в тях и ги изучаваме в училище.
цитирай
2. svoboda64 - Въобще не съм съгласна :)
25.01.2013 23:40
evrazol написа:
Тцъ! Те са свързващите звена на статуквото:)
За това ни възпитават в тях и ги изучаваме в училище.


Разбира се, проблемът е "кои" правила визираме, но ... последното което ме хвърли в трибуните беше ... два случая:
- вербална и реална схватка между двамина в "час", при което единият изпсува на майка другия. Последният "не го чу", ама аз го чух... след което имаше "набиване на канчето" (между другото, без другите дори да се усетят) и... свършване на определения обем работа... като "чувство на гузност, което да компенсира простъпката" :)
- мое изпсуване пред дете ...десетинагодишно, което каза: не се притеснявайте, тате така си псува :)
???????
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3219685
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930