Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2012 00:00 - Вярвам! Наспроти 2013 -;)
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 2958 Коментари: 8 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Вярвам в единния и истинен Бог, който ме опази в целия ми път досега, почти 49 години!
Вярвам в доброто, заложено във всеки един индивид и досега съм работила само с него! Когато доброто е било на привършване, просто съм казвала: Боже, прости ми, повече нямам работа тук! И съм си тръгвала... но посятото рано или късно е давало плод! Дори да е било бодли :)
Вярвам, че човек може да се промени! Само трябва много да вярваш и да се молиш, и да работиш... по нелицеприятните си начини за напомняне, че Промяната е ОБЩО действие :) Вярвам, защото съм видяла метаморфозата десетки и стотици пъти в индивидуалното битие на околните и моето.
Вярвам, защото Вярата ме е спасила в моменти на смъртна опасност - за мен и за близките ми. Вярвам, защото по този канал съм намирала хората, които ми трябват в определен момент, както съм и привличала хората, на които мога да помогна.
Вярвам, защото човешкото равновесие се крепи на Вяра!

Вярвам, че съм Едно с всички хора, само дето не мога да локализирам всички, а и мога да съм заедно само с тези, които са усукани около моята Струна на Вселената :)))

Вярвам! Когато вярваш, всички изпитни се минават по-леко, макар че никоя Вяра не може да ти спести емоционалното разтрисане, а аз не съм спряла да се треса и стресирам от почти всичко по пътя си. Вярвам на хората, макар предварително да знам кой ще "ме нарани". Но ако спра да вярвам и да се пазя, дали животът ми би бил пълноценен?

След Края на Света и в неговото Начало се опитвам да си спомня всички хора, които са били част от моя живот: онова хилядно множество - на съученици, състуденти, приятели, преподаватели, колеги, ученици, случайно познати - покрай роднините ми или "забърсани" по всичките превозни средства, в които съм била, или всичките семинари, симпозиуми и конгреси, бригади на които съм се подвизавала,и съм завързвала познанства, виртуалните ми познати и приятели, роднините, работодателите, "чуждестранните" ми познансттва, приятелства и партньорства. Абсолютна акапела :))) Но толкова съм щастлива, че това ми се е случило, че дори... сега да е Краят на Света, аз се чувствам като гостувала и приела като гост Целия Свят!

И сигурно нямаше да напиша това, ако не се чувствах толкова уморена! Уморена да съм себе си в един свят, който изисква все повече и повече от теб! За първи път от толкова години аз искам да бъда САМА - без ролите си, без аплодисментите и освиркванията! В това ми желание съзирам желанието да бъда сама с БОГ! С цялото, без да го назовавам по име, с пълнотата - без да искам физическото й съответствие и фактическо присъствие, с тишината - която съдържа всички звуци!

В този кратък отрязък от време, който Бог ми е дарил, просто искам да съм себе си, без да бъда :)))

Вярвам! И защото всичко е изпълнено с Вяра, то дава плодове! Това е най-кратката рецепта за човешкото съществуване на земята :))) Но основната му съставка, Божем, е Човешката Воля! Ако нещо най-много ме уморява на този свят е намиране на волята Ми и нейното последващо проявление :))) 

С обич за всички вас, в които вярвам!

Най-светли празници и щастлива Нова 2013 пожелавам на всички от все сърце!
 





Гласувай:
10



1. анонимен - Аз не вярвам в господи. Глупаво е. Но ...
31.12.2012 09:09
Аз не вярвам в господи. Глупаво е. Но вярвам, че човек може да се опази сам. Весела Нова година!
цитирай
2. iliada - Веселаи щастлива Нова 2013 година!
31.12.2012 13:03
Веселаи щастлива Нова 2013 година!
цитирай
3. syrmaepon - ЧНГ!
01.01.2013 10:27
Желая много здраве,успехи и красиви мигове на всички!
***
Нямаш си представа колко съм уморена и колко много искам да бе възможно просто да бъда себе си....
цитирай
4. svoboda64 - ОК, обаче аз вярвам в теб :)
01.01.2013 17:11
kushel написа:
Аз не вярвам в господи. Глупаво е. Но вярвам, че човек може да се опази сам. Весела Нова година!


А за това нямам никакви доказателства :) Почти като да вярвам в Бог -;)
Шастлива Нова Година, Куш!
цитирай
5. svoboda64 - Честита и на теб, Или!
01.01.2013 17:13
iliada написа:
Веселаи щастлива Нова 2013 година!


Заслужаваш си го!
цитирай
6. svoboda64 - Желая от същото по много, Сирма -;)
01.01.2013 17:14
syrmaepon написа:
Желая много здраве,успехи и красиви мигове на всички!
***
Нямаш си представа колко съм уморена и колко много искам да бе възможно просто да бъда себе си....


Да бъде онова, което трябва да е!
С обич!
цитирай
7. malchaniaotnadejda7 - "Но ако спра да вярвам и да се пазя, дали животът ми би бил пълноценен?"
01.01.2013 21:04
:) Не, не би бил!

Знаеш ли, Боди, наскоро премислях доста от това, което си записала тук като твоята вяра. Щастлива съм да го прочета в първия ден на Новата година, благодаря ти за това! Да, и аз вярвам, надявам се и не спирам да мечтая за любов, за сродни духове.:) Имало е защо! Ето, срещнах теб!
Честита Нова година! Нека бъде във вяра, надежда и любов! Наздраве!:)
цитирай
8. svoboda64 - Наде, така ще да е било :)
01.01.2013 21:39
malchaniaotnadejda7 написа:
:) Не, не би бил!

Знаеш ли, Боди, наскоро премислях доста от това, което си записала тук като твоята вяра. Щастлива съм да го прочета в първия ден на Новата година, благодаря ти за това! Да, и аз вярвам, надявам се и не спирам да мечтая за любов, за сродни духове.:) Имало е защо! Ето, срещнах теб!
Честита Нова година! Нека бъде във вяра, надежда и любов! Наздраве!:)


Често си мисля, че няма защо да пиша, че това са само мои "изхвърляния+. И после... всичко се случва по съвсем друг начин... -;)
Щастлива Нова година и за теб и всичките ти обични!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3211811
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031