Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2012 23:56 - Новата ера на Водолея: Да платиш цената
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 3216 Коментари: 6 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес една приятелка ми подхвърли: Хайде, кажи ми повече за Новата ера на Водолея, нали ти си по духовните неща?! И за първи път аз нямах какво "вълнуващо" да кажа. Въпросът не беше случайно отправен към мен: тя знаеше, че години съм отделила на всякакви търсения, учения и тренирания. Знаеше за терзанията ми, за епогеите и перигеите ми. Бивайки приятелка, очакваше, че ще кажа нещо "по така"... А аз само смутолевих: Очакват ни неочакваности...

Бивайки Водолей, вече близо 50 години, се научих да познавам "себе си". А така ме е наспорил Господ, че съм заобиколена от приятели и познати Водолеи, от чиито животи мога да черпя опитност :) Затова отговорно мога да застана зад горното си мнение: Чакат ни неочакваности! Чакат ни трудности, там където неочкаваме и лесност в трудни и забатачени области! Водолеят като същност е неопределим, както въздухът, коййто дишаме, макар да знаем химическия и физическия му състав :))) 

Това, което ще е характерно за Новата ера (ако е на Водолея), е че всяка цена ще бъде плащана... моментално. Цялата неразбория с ерата на Рибите ще се отече... няма да има забавяне и разтакаване, защото Нептун ще бъде пометен от Уран... медиуматичните мечтателности ще отстъпят на радикални, често ексцентрични решения и действия. Надяваме се "за добро", защото... не всяка радикалност и ексцентричност е донесла "добро" за Човечеството -;) 

Във всеки случай, ако вярвам на собствените си усещания, ние, Водолеите, отдавна "сме настъпили"... всички катаклизми, които ни спохождат, се дължат на урановото качество на времето, чиито носители сме ние :) Непримиримост, неспокойствие, неподчинение на статуквото, зареяност "в други светове", които искаме да свалим на земята :))) "Говори ми, говори..." Обаче... това, което ни различава от другите земни "кланове", дали зодиакално или епохално е, че... ние "винаги плащаме цената със себе си", не чрез другите :))) 

Затова, едва ли не ехидно, в този момент казвам: Цената ще се плати! Но горко му на този, който не може да "плати цената" за едно по-светло Всеобщо бъдеще :))) И в този конгломерат от "особености" на Прехода (Квантов, може би?, след Края на Света?) въобще не става въпрос, че някой ще може да се откупи "с пари"... Индулгенциите свършиха... с края на епохата на Рибите :)))

А това беше... Оня ден, а Днес.... е: Моля платете си сметката! Личната! Ако може, и то ... веднага!

ЧНГ и честито ви ново ДВУХИЛЯДОЛЕТИЕ най-малко! Мислете как ще възпитавате децата си, защото иначе... Земята ще ни възпита по много по-суров начин!





Гласувай:
12



1. tit - Като същий Водолей,
28.12.2012 00:15
подкрепям тезата за цената!:)
Весело посрещане на Новата Водолейска година!:)))
цитирай
2. syrmaepon - Честита Нова Ера
28.12.2012 09:38
и Ново Слънце - Зелено по календара на маите!

Винаги съм вярвала,че сметката се плаща и то не с пари.Може би по бавно и по рибешки,но се плаща за съжаление май от поколенията.
цитирай
3. bojo12345 - Честита Коледа и весела Нова година, Светлина и Любов през новия век!
28.12.2012 13:16
Статията ми хареса .Оптимист съм за бъдещето!
цитирай
4. svoboda64 - Весело посрещане и на теб, Тит!
28.12.2012 13:40
tit написа:
Като същий Водолей, подкрепям тезата за цената!:)
Весело посрещане на Новата Водолейска година!:)))


А другото е ясно за тези, които си държат сетивата отворени -;)
цитирай
5. svoboda64 - Честита да е, syrmaepon!
28.12.2012 13:46
syrmaepon написа:
Честита Нова Ера и Ново Слънце - Зелено по календара на маите!

Винаги съм вярвала,че сметката се плаща и то не с пари.Може би по бавно и по рибешки,но се плаща за съжаление май от поколенията.


Това, че е Новоерното Слънце е зелено е важно, защото това е цветът на Вятъра: всичко старо да се издуха и изгуби в пушилките в далечината -;)

А на Новата ера (на Водолея и Урана) хубавото е, че разплащането е моментално -;) Нека всяко поколение си се разплаща за собствените си грешки и да не ги оставя в дълг на следващите!

Весели празници!
цитирай
6. svoboda64 - Весели празници, Божо12345!
28.12.2012 13:47
bojo12345 написа:
Статията ми хареса .Оптимист съм за бъдещето!


И аз съм оптимист! Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3217167
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930