Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2012 01:19 - Понеже днес с учениците си говорихме какво е 'rigid' (негъвкав и непреклонен)
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 1982 Коментари: 8 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
На някои тук им е известно, че не съм равнодушна към т.нар. "езотерическо знание". Нещо повече, поради лични, семейни или каквито и да е други причини, съм била "тикана" (буквално, и често "насила") да се занимавам с последното. От гледна точка на "лечителското" русло, дори съм имала спорадични успехи :) Последното, бих казала, се дължи на други мои "качества" - на това да се "вживявам" и да"убеждавам" :) Но, млъкни сърце!

Но понеже съм изсключително разсъдъчен човек: почти то послкова, колкото и вярващ, се научих всичко да го прекарвам през "стъргата". И по този личен път научих, че:
- не можеш сляпо да вярваш. И че донякъде, както и да го въртим, всяка Вяра почива на някакви "логически" основания. Или поне след преминаване на "елементарен" тест за "устойчивост" (sustainability). По този повод да кажа: вярвам в много "невероятни" неща, но така също вярвам, че има закони (Вселенски), които който и да иска да наруши - не може (човешките е друга "бира" -;)
- срещах се и се срещам с хора, които твърд ят или наистина контактуват с "други светове". За мен това не е "изненада" :) Самата аз имам/имах тази способност, докато една приятелка (навремето) не ми каза как да я "туширам" - цигари и алкохол . Тук е мястото да обясня това странно "съобщение": тези дни прочетох нещо в Нета, което ме наведе на мисълта колко мъдра беше тази приятелка -;) Не, няма да ви обременявам, но ще кажа пак и за кой ли път: по-добре пийте и пушете (в някакви умерени, спрямо вашия организъм, граници), отколкото да се оставяте като "опитни зайчета" в ръцете или способите на...... :))) -
- и последно, за тези от вас, които все още се приемат за "треперушки" - по-добре някой друг да им каже какво и как да правят с живота си. Дали това е родител, Родител (т.е Бог) или който и да е друг. За съжаление, мили мои, онова, което трябва да запомните е СВОБОДНАТА ВОЛЯ. Тя върви с "образование" (опита на предишните поколения като "предпазно въже") и/или "опит-грешка" (ако пък много не искате да ги чувате тези, "вехтите" -;)

Та в целия този контекст, и защото както и преди 20-на години, когато моите ученици -гимназисти "се отваряха", към онова, което хем Е, хем НЕ Е и мен ме беше "страх за тях" и за Границите, Които Не Трябва Да Се Прекрачват....

А тези дни си имаме конкретни илюстрации http://minchomin.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/10/25/vajno-poslani-na-tvoreca.1013614

Както и това, което мисля по въпроса (Господ да ме прости, че пак си имам "личното мнение" -;)

Мисля, че вече се преминава една определена граница,
25.10 23:47 отвъд която каквото и да се говори, колкото и да е добронамерено то, отива "в киреча", както обичаме да казваме ние, Българите.

От уважение към човешката личност М.М няма да си позволя да направя публичен анализ на това, с което сме заливани от известно време насам. Всеки има право да вярва "в каквото си иска" (ако мога най-меко да се изразя). Но от уважение към аудиторията трябва да кажа следното:
- Библейските времена, в които неосведомени скотовъдци и номади, пък дори и земеделци, са живели разпръснати... отдавна са минали. В голямата си маса ние, които ползваме интернет, сме високо образовани, хора със свободна воля и с донякъде развита способност "да пресяваме" информацията. Затова, ако някоя "същност" (независимо от кое ниво на информационната йерархия) иска да си контактува с нас, поне да го прави според законите на съвременната комуникационна теория и практика;(
- с най-голямо уважение към ситуационната ситуация на М.М., и с оглед на всички "Учители", "Пророци", Пратеници или както и да са наричани и възприемани, никога Човечеството не е занимавано с "битовизми" (Простете!). Ние всички тук се "борим за физическо и духовно оцеляване". В БГ, сред приятелите ми, то е много повече за "духовно", отколкото за "физическо"... Ако действително се контактува на нивото на Земния Логос (Нашия Бог, според някои схващания), това е най-малкото, което би занимавало Логоса, пък и нас. (Отново се извинявам за "човешката" грубост към човешката същност, която Вярва)
- И последно: Ако наистина се контактува с Онова, Което Е, има едно голямо несъответствие: НЯМА ИНФОРМАТИВНОСТ! При всичките ми контакти, лични или чрез други, има пределна информативност при почти нулевО ФАТИЧЕСКО ИЗПОЛЗВАНЕ НА ЕЗИКА! Това означава, че информацията се предава сбито, почти енигматично, на "езика на Душата-приемник" (едва ли не като криптограма). В тези послания, лични или по-общи, почти липсват "увещания и закани" (последното го има само при Старозаветните Пророци).

Та,ако искате да има ек.

***

Това много ми напомня някогашните ни разговори с Едного Ученика... Стигна се до там, че да се запозная лично със земните родители, за да не би... да му "навредя като влияние".... Но за да не остане съмнение: аз съм "светският" човек и въпросът за влиянието беше "колко светскост ил колко...". Ние имахме дълга, почти "семейна" история, докато моято "свободолюбивост" не им дойде вповече ("толкова непосилни земни грехове")... а пък те целите "в бяло"... Ако в момента се глумя, то е по-скоро в споделяне на опит: НЯМА ЗЕМНА, ЧОВЕШКА ИЛИ "ИЗВЪНЗЕМНА" СЪЩНОСТ, което да ми "каже" (внуши) какво трябва да правя!

В този смисъл е и "приемането" (изчитането и "съгласяването") с т.нар. Послания, от което и да е ниво на Битието. За човек, пребивавал почти 50 години на тази Земя, такава каквато е, с всичките възможни и (невъзможни) знания и опитности, няма Някой, който да ми "каже" какво да правя или да не правя.

Като земен учител бих предложила друга стратегия: аз (който и да е), преживях това и това, мога да направя впоследствие това и това (според моралните си алтернативиь) Но бих размислил върху.... евентуллно за да стигнем до....

Целият си смислен човешка живот изживях върху горната "формула". Тя е толкова проста, колкото и Животът! Не мога да си представя, че все оше има човешщи индивиди, които - вместо да я следват, предпочитат "фантасмагории"

Както и преди няколко постинга казах: Обичам този свят! Коя съм, защо съм, колко мога и колко ше ме има: не е ваша работа :)

Дотогава - можем да си сътрудничим или просто да си играем "курвачката" -;)



Гласувай:
8



1. анонимен - Подводни
26.10.2012 02:23
Според моето лично наблюдение, става на въпрос, кой да води бащина дружина. Има една група във Сураткнигата (Фейсбук) която се нарича, Откровения, от където въпросният автор (според собствените му думи) е излязъл поради някакви причини. Лично аз смятам, че са го "изритали" заради нарастващо ЕГО, та сега "играе" на , "Кой е по, по, най".
Лошото е, че има "шарани" които кълват на тази стръв. Все още.
цитирай
2. svoboda64 - Драги ми, Подводни или Надводни (прости закачката -:)
26.10.2012 02:37
анонимен написа:
Според моето лично наблюдение, става на въпрос, кой да води бащина дружина. Има една група във Сураткнигата (Фейсбук) която се нарича, Откровения, от където въпросният автор (според собствените му думи) е излязъл поради някакви причини. Лично аз смятам, че са го "изритали" заради нарастващо ЕГО, та сега "играе" на , "Кой е по, по, най".
Лошото е, че има "шарани" които кълват на тази стръв. Все още.



Мен, защото мама (невроложката) ме е учила, към всяко човешко същество трябва да се отнасяш с уважение :)

Както вече казах, срещала съм се и съм била обу(ча) вана от "кайвака на каймака" . А те бяха "хора"... и ни казнаха определени "неша" -§)

Мен лично ме притеснява:
- "фопвагъг" - аз съм учител по "езици" и начинът, по който някой ще ми ке "съотносява" с мен.... не е просто.. ей така :) Понякога си "се кефя" на себе си, че съм "била аристократ" - И ако, мога да вмъкна, понеже "знам как и какво", мога да разкатавам играта на всички "впослествие" - по произход и по... спречкаване :)
цитирай
3. анонимен - :)
26.10.2012 09:37
На М.М. писах някои неща още когато започна да съобщава "приетите знания" на Маслов. Това са толкова ниски вибрации /макар и "идващи оттам" - "там" също си има хулигани, зевзеци, "тролове" и проч./, че за запознат човек е ясно от пръв поглед защо не може да им се обръща никакво внимание. Сега пък М.М. и той стана "контактьор". Ами да е жив и здрав. Един от многото, който изобщо не разбира за какво е използван. На човек не можеш насила да му отвориш очите за това.

Поздрави!

strannica
цитирай
4. magicktarot - Пак ще цитирам нещо от Р.А.Уилсън - за Кроули и "тайното знание" -
26.10.2012 10:25
"Други упражнения на Кроули, които авторът опита, не са описани тук, защото са прекалено опасни за обикновените или небрежни експериментатори. Кроули винаги е твърдял, че никой не бива да пробва по-напредналите му техники, без (а) да е в отлично здраве, (б) да е компетентен в поне едно спортно умение, (в) да е в състояние да провежда прецизно експерименти поне в една наука, (г) да има общи познания за няколко науки, (д) успешно да положи изпит по формална логика, (е) да може да издържи изпит по история на философията, включително Идеализъм, Материализъм, Рационализъм, Спиритуализъм, Сравнителна теология и т.н. Без тези общи познания и самоувереността и самостоятелното мислене, породени от такова образование, магическото изследване просто ще взриви съзнанието ви. Както е казал Брад Стайгър, лудниците са пълни с хора, които наивно са се заели да изучават окултното, преди да са имали някаква реална компетентност в справянето с обикновеното."
цитирай
5. svoboda64 - Ваня,
26.10.2012 13:03
анонимен написа:
На М.М. писах някои неща още когато започна да съобщава "приетите знания" на Маслов. Това са толкова ниски вибрации /макар и "идващи оттам" - "там" също си има хулигани, зевзеци, "тролове" и проч./, че за запознат човек е ясно от пръв поглед защо не може да им се обръща никакво внимание. Сега пък М.М. и той стана "контактьор". Ами да е жив и здрав. Един от многото, който изобщо не разбира за какво е използван. На човек не можеш насила да му отвориш очите за това.

Поздрави!

strannica


Проблемът е, че хората са объркани. А подобно тиражирани "истини" ги "досбъркват" :(

Поздрави и за теб :)
цитирай
6. svoboda64 - Маджик,
26.10.2012 13:08
magicktarot написа:
"Други упражнения на Кроули, които авторът опита, не са описани тук, защото са прекалено опасни за обикновените или небрежни експериментатори. Кроули винаги е твърдял, че никой не бива да пробва по-напредналите му техники, без (а) да е в отлично здраве, (б) да е компетентен в поне едно спортно умение, (в) да е в състояние да провежда прецизно експерименти поне в една наука, (г) да има общи познания за няколко науки, (д) успешно да положи изпит по формална логика, (е) да може да издържи изпит по история на философията, включително Идеализъм, Материализъм, Рационализъм, Спиритуализъм, Сравнителна теология и т.н. Без тези общи познания и самоувереността и самостоятелното мислене, породени от такова образование, магическото изследване просто ще взриви съзнанието ви. Както е казал Брад Стайгър, лудниците са пълни с хора, които наивно са се заели да изучават окултното, преди да са имали някаква реална компетентност в справянето с обикновеното."


Напомнянето ти е изключително точно. Като странична вметка: когато в едни "по-богати" години ходехме с мама по сборищата на "ОЧЗ" (както ме майтапеше един приятел), хората бяха "проверявани" ... по един или друг начин -;) Не можеш да дадеш достъп на дете до игра... "с ядрен реактор"... ако ме разбираш -;)
цитирай
7. svoboda64 - Маджик,
26.10.2012 13:14
magicktarot написа:
"Други упражнения на Кроули, които авторът опита, не са описани тук, защото са прекалено опасни за обикновените или небрежни експериментатори. Кроули винаги е твърдял, че никой не бива да пробва по-напредналите му техники, без (а) да е в отлично здраве, (б) да е компетентен в поне едно спортно умение, (в) да е в състояние да провежда прецизно експерименти поне в една наука, (г) да има общи познания за няколко науки, (д) успешно да положи изпит по формална логика, (е) да може да издържи изпит по история на философията, включително Идеализъм, Материализъм, Рационализъм, Спиритуализъм, Сравнителна теология и т.н. Без тези общи познания и самоувереността и самостоятелното мислене, породени от такова образование, магическото изследване просто ще взриви съзнанието ви. Както е казал Брад Стайгър, лудниците са пълни с хора, които наивно са се заели да изучават окултното, преди да са имали някаква реална компетентност в справянето с обикновеното."


Когато ходехме с мама по сборищата на "ОЧЗ" (както ме майтапеше един приятел, намазал доста от "знанията" на "чудовищата и злодеите" -;) ... хората все още бяха "проверявани". Защото... не можеш да повериш "ядрен реактор" в ръцете на дете, което все още не знае с какво може и не може "да си играе" -;)
цитирай
8. svoboda64 - Съжалявам за нетърпението си -;)
26.10.2012 13:31
Но никога не съм обичала "да ме одобряват", независимо какво казвам -;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3212091
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031