Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2012 15:07 - Нещо, което ми "текна", защото съм в почти "втечнено състояние" -;)
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 2196 Коментари: 9 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Родила съм се там, където "трябва". На родителите, на които съм "трябвала", и защото те са ми "трябвали" -;) Омъжила съм се за Единствения, който отговаря на Моите изисквания за отношения към Света. Толкова сме различни и толкова сме еднакви, че ако "земно" съществува точка на "анихилация", досега да сме я осъществили -;) Всместо това имаме две отрочета, които някак си щъкат по света -;) Даже вповече... "Допринасят" за този свят :) Та какво повече мога да искам?!


И въпреки това: искам:
- Този свят да е "людим", защото съм човек и не ми е "все едно";
- хората ("децата") да знаят, за да не бъдат "манипулирани" -;)
- управляващите ни да са ... почти толкова "образовани", колкото и ние -;)
- моралът да не е "махленска категория"... щото го упражнявам "по други (педагогически) начини".... и ми е интересно дали това може да бъде "нормална практика"?!
- хората да бъдат "здрави" и да не попадат на "(не) Пътеките на ЗК" или което и да е друго "инвестиционно попълзновение" -;)

Простете, обаче, не възприемам, че "Всичко, което хвърчи, се яде". Само не разбрах, защо не само "сбърканото ни правителство", но и всички останали отказват ДА МИСЛЯТ?!!!

Това винаги ме е "убивало" -;)




Гласувай:
9



1. анонимен - Ами, хубаво, че си се родила, , къ...
26.10.2012 15:59
Ами,хубаво,че си се родила ,,където трябва" и на ,,когото си потрябвала"но аз за себе си,не съм сигурна в логиката на тази постановка.
Другите ,,не отказват да мислят"-просто не могат!
Погледни какви коментари има в блога,какви дискусии и си пави извод:)
цитирай
2. svoboda64 - Пък изводи винаги си правя...
26.10.2012 16:45
анонимен написа:
Ами,хубаво,че си се родила ,,където трябва" и на ,,когото си потрябвала"но аз за себе си,не съм сигурна в логиката на тази постановка.
Другите ,,не отказват да мислят"-просто не могат!
Погледни какви коментари има в блога,какви дискусии и си пави извод:)



Блогът не е по-различен от всичките места, на които съм била - в БГ, пък и в чужбина -;) Коментирам само, което искрено ме вълнува... Другото го прекарвам през ушите си -;)

Споко!
цитирай
3. ran - хаха, да допълня сборника ти от клишета :)
26.10.2012 21:27
Не всичко, което хвърчи се яде. Понякога се и пие - влез в бар по време на сбиване.
цитирай
4. tili - Наистина ли мислиш, че
26.10.2012 22:03
"мисленето" трябва да се припокрива с твоето или моето? Просто живеем в условията, в които сме попаднали. Кактусите са си екстра в пустинята. Духът си е дух, а житейски неприспособимите загиват.Измират стотици видове всеки ден. Тук съм съгласна с Дарвин. Но пък тяхно е Царството небесно. На нищите духом!!! Всичко е техно:(
цитирай
5. svoboda64 - Понякога, колкото и да ги мразя, клищетата ни съобщават за какво "изобщо си говорим" -;)
26.10.2012 22:06
ran написа:
Не всичко, което хвърчи се яде. Понякога се и пие - влез в бар по време на сбиване.

цитирай
6. svoboda64 - Наистина мисля =;)
26.10.2012 22:08
tili написа:
"мисленето" трябва да се припокрива с твоето или моето? Просто живеем в условията, в които сме попаднали. Кактусите са си екстра в пустинята. Духът си е дух, а житейски неприспособимите загиват.Измират стотици видове всеки ден. Тук съм съгласна с Дарвин. Но пък тяхно е Царството небесно. На нищите духом!!! Всичко е техно:(


А ти не разбрали какво всъщност се има предвид? :))))
цитирай
7. анонимен - pipinana
26.10.2012 22:45
???????????????????????????///////////
цитирай
8. анонимен - Обичам водата, тя е живот. . . Течно ...
30.10.2012 07:42
Обичам водата, тя е живот...
Течно състояние...
http://vbox7.com/play:e63211c6
Вселена---все лена*плат*,Конче-малък конец
Водата няма форма,приема формата на *съда*, в който е посравена
цитирай
9. svoboda64 - "Водата няма форма,приема формата на *съда*, в който е поставена"
31.10.2012 22:32
анонимен написа:
Обичам водата, тя е живот...
Течно състояние...
http://vbox7.com/play:e63211c6
Вселена---все лена*плат*,Конче-малък конец
Водата няма форма,приема формата на *съда*, в който е посравена


Вярно и невярно -:) Водата в най-голяма степен, а и "другите" (недолюбвани) те

чности "запазват и изтриват информация" -;) Въпросът е кой, къде и кога ще използва "функционалността" им -;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3219141
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930