Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2012 11:54 - За българското "отшелничество", Свети Иван Рилски и всичко, което ми минава през ума
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 2128 Коментари: 7 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Първо и най-първо, искам да кажа, че съм изключително горда, че съм се родила тук: т.е. българин/българка. За мен, и моята душа, това е "титла". Понеже преподавам език, мога да го сравня със земното - да получиш сертификат за CPE (като изключим "имперския" английски), смисълът е "перфектно владееш ЕЗИКА" -;)

Да, аз перфектно владея родния си език (за да не ми излезе някой с някакво си, ще кажа - 4 пъти, включая сегашното си "прераждане", изучавам и настоявам на българските глоси и значения :))) Но... като човешка и Божествена Воля в момента уча как да овладееш "чужд език" - английския. В това има известна приемственост. Не ми е дадено (слава Богу!) кога съм била "тук" преди, макар и подсъзнателно да си го знам и да "страдам", заради последствията. Обаче мисълта ми е друга, още откакто ми написаха 5-ца (т.е. по-малко от "отличен", което и до сега си има клеймото "вярно"), заради нещо, което не пишеше в "учебниците", но моята Душа си го знаеше, когато се "разтакавахме за значението на Кирило-методиевите ученици"( Извинете за "отклонението" на Егото, то не е важно -;)((

Обаче, сега, в настоящето си "прераждане": "присъствието, което съм", моята роля не е да "тъгувам" за предишни състояния на българския род и народ. Моята роля е практическа: да обуча колкото се може повече български ученици да живеят в глобалния свят. (И това, в много отношения връща моята Душа назад, както и я тика - напред! -) "Персоналният" проблем е точно "никакъв", ако аз мога да изпълня "функцията" си :)

Много време ми трябваше да разбера (в объркания ни социален свят), че най-важното е да бъдеш от "духовна необходимост" ... Да заразяваш всички около теб със "собствения си бяс" -;)

Ще го кажа простичко: за "учениците" си (езикови -;), съм като "наркотик". Защото съм "автентична", те са отворени към "цялото ми натрупано знание преди", което не се затваря само във "форми и значения". Не съм "догматик", затова пък съм Водолей: Всеки ми е равен, доколкото може да го изкаже и докаже :)))

....

Почитайки св. Иван Рилски, като единственият някога живял "светец" (Истински Човек) по нашите земи, да кажа: нние можем да бъдем като него. Само се изисква ГГ (глава и "гъз") - няма друга формула за "усвояване на Земните и Небесните аспекти на съществуването"-;)

Поздрави, на всички празнуващи номинално и на всички, които празнуват непривлекателния Път -;)

.



Гласувай:
14



1. starotomagare - Доста объркани мисли но ...
19.10.2012 13:14
Да пишеш светец с кавички и гъз в следващото изречение поне не е възпитано но за да го усетиш се изисква нещо повече от перфектно владеене на английски.
цитирай
2. svoboda64 - Май не си от този свят, за да не разбереш :)
19.10.2012 13:41
И едното и другото са в обръщение. Доколото аз съм "преподаващ и използващ" ЕЗИК , това не е "натоварено" с нещата, което ви/те тормозят - :)

starotomagare написа:
Да пишеш светец с кавички и гъз в следващото изречение поне не е възпитано но за да го усетиш се изисква нещо повече от перфектно владеене на английски.

цитирай
3. magicktarot - Както винаги, силно и въздействащо на много нива - видими и невидими!
19.10.2012 14:42
И за мен свети Иван Рилски е светец, когото чувствам изключително близък и помагащ. :) А първият коментар ме хвърли в освобождаващ смях (това пак е твоя заслуга, Боди, не на старотомагаре, да не вземе да се засегне нещо:) - замислих се, дали един светец би имал нещо против божието творение "гъз" и дали би пледирал пред Бог да премахне "гъза" повсеместно - и ми се стори, че няма да го направи...;)
цитирай
4. mariniki - напълно споделям...
20.10.2012 09:22
твоите мисли са и мои...
поздрав за теб..
цитирай
5. анонимен - Май наистина не сме от един и същи свят
20.10.2012 20:21
Въпроса е кой е истинския свят ?
цитирай
6. svoboda64 - Живеем в дуалност.
21.10.2012 08:04
анонимен написа:
Май наистина не сме от един и същи свят Въпроса е кой е истинския свят ?


И двата свята са истински. Но когато си в Рим, ще се държиш като римляните...
цитирай
7. kundalini - Четейки текста, много неща преминават през ума ни...
22.10.2012 17:32
а едно ме връща към друг текст, който също много ме замисли , на Петър Мутафчиев -
http://www.librev.com/index.php/component/content/article/1764


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3220269
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930