Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.09.2012 01:33 - понякога просто трябва да кажеш "аз не съм месията" :)
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 1789 Коментари: 3 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Сетих се за това покрай катастрофата на Ричард Бах. Странно, за мен, а и за други, той си е (бил) като "светеца на облака", пък някак си попаднал в буря или каквото и да е там, и сега се молим "тялото му да оцелее"...

Обичам да се шегувам с всичко. Само не и с "тялото". Така се случи, че мама е "механик на човешкото тяло". На простосмъртен език на това казват "лекар". Влачи ме със себе си достатъчно дълго, включително и на обучителни курсове, за да знам: ние (които и да сме) донякъде "обучените", знаем твърде малко, за да можем да се иизживяваме като "повелителите на Живота" :)))

Понеже съм роден скептик (това не искам да ви обяснявам как се е получило, но опрделено е от "преди" и много нахъсано "след" :) не съм повярвала в 90 % от диагнозите, поставени на мен и моето семейство. Точно моята "вяра" (което в други параметри може да се възприеме като "твърдост") НИ е позволило да СМЕ (т.е. да сме още "живи") . 

Доколкото е било в моя "обхват" (както и на брат ми, защото в много отношения ние  действаме като "едно", като близнаци, които само са били родени в различни години :)
ние прилагаме простичката схема : "работи" - "не работи"... И продължаваме: със скърцане на зъби, но докато нещото... се изплюе между зъбите :)))

Ужасно много се забавлявам (това в последните години, докато не дойдох "на себе си", след всичките науки, които си наложих да изучавам): много малко зависи от нас. Но мога (братко може повече и от мен) да ви извадим душата, за да се получи "нещо"... Ние сме "тъпи" (самоналожили сме си го като "наказание"), за да не страдаме кой какво ще ни каже.... Ние правим каквото трябва и най-искрено вярваме в: "да става каквото ше" :)))

Не, ние не сме "месии". Ние вършим човешки дела. Най-голямото ни изпитание е: "Ти ще ме последваш ли, просто защото такъв е Принципът..." :))) Аз не принадлежа на мощна политическа партия, аз не мога да ти обещая "нищо", освен лично изработеното от теб :))) Ще ти помагам, когато "не можеш", ще те подкрепям, когато крещиш: "Не става!" и ще ти обяснявам, че това е собственият ти страх... Ще те науча, ще те подкрепя, ще бъда до теб... Но ТИ, ти си този, който трябва да се пребори!

Боже, боже... ако не бяха земните ни мама и тате, никога нямаше да бъдем такива! Но и двамата са винаги до нас: единият от Отвъдното, а мама - все още тук, на стража! Да не се изметнем, да бъдем най-доброто от себе си!!!

Защото и за двамата ни родители най-важното е ЧОВЕКЪТ! Научиха ни да му служим - по най-добрия начин! Няма "друго служене"  - ужасно много филми изгледах(ме) в последните години!, тъпите риалити шоута - не си заслужава да се споменават!

Когато бяхме "малки", бяхме от ония, за които се казва "изключително умни". Впоследствие се научихме да използваме ума си, слава Богу, за "ближния си". Така обучаваме и децата си... Не за да "бъдем месии"... а за да бъдем от онези на онази "дискретна" ЕДНА РЪКА РАЗСТОЯНИЕ :)))
Не защото не знаем "какво, как и защо", но както казва Малкия Мук - "не ми го натрапвай!" Така, трепелешката, чакаме да ни "чуят".... защото така върви Светът: в трансгресии, подготвяни от предишните поколения, за да бъдат осъществени от следващите. Без Месии...

Ако може :)



Гласувай:
14



1. tili - и всичко това
04.09.2012 14:18
само от един нещастен случай??? Месианството е душевна болест. Не съм забелязала подобно поведение у Ричард Бах. Аз също съм здрав скептик, но съм убедена, че тирето между двете дати може да се изживее всякак. И всеки прави избора си!
цитирай
2. svoboda64 - Тили-Лили :)
04.09.2012 14:37
tili написа:
и всичко това само от един нещастен случай??? Месианството е душевна болест. Не съм забелязала подобно поведение у Ричард Бах. Аз също съм здрав скептик, но съм убедена, че тирето между двете дати може да се изживее всякак. И всеки прави избора си!


Горното упражнение беше заради алюзията с Илюзии на Ричард Бах и инцидентите по Пътя ... но се отплеснах. А отплесването идва и заради натрапваното ни месианство по различните канали, като противопоставяне на разни конспиративни теории, като... абе, ако можех да проследя, а и изпиша всичко, което ми е минало през сърцето и ума само вчера, щеше да бъде абсолютно нечетивно... Само с последното "всеки прави избора си" малко не съм съгласна: особено от социологическа гледна точка много избори са предопределени, защото се играе върху човешките емоции и вярвания - т.е. условията се залагат така и/или се интерпретират така, че да се получи "исканият резултат"...

Та, такива ми ти работи -;)
цитирай
3. mariniki - абсолютно...
05.09.2012 09:41
споделям мислите ти...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3216933
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930