Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.08.2012 17:58 - Защо сме такива, каквито сме или мамаму...
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 1705 Коментари: 7 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Основният дебат, който още ме тресе, не е с някакви "академици", а със собствената ми майка... Майната им и на академиците, защото те не са успяли да оформят мен като мислещо и чувстващо същество, а пък майка ми е :(

Та в този ред на мисли, смешно ми е... какво някой може да ми каже, което да ме "жегне" и да предизвика протуберанс в мисленето ми :))) Академик... едва ли, но мама - може :)))

Та мама ме обвини в "нечустване"... и аз съм склонна да се съглася. Каквито и рационални причини да й изтъквам, тя пак е правата :)))

Аз изхождам от "рациото" и се придържам към него (така са ме учили в тази "хемисфера на Духа"... Тя ми се надсмива и ми казва, че не само не съм права, но и ми го доказва с "емоционална манипулация" на ставащото (конкретен пример от хоспитализиционната "надменност":)  Повече от квит сме (За нея свирим "туш", защото го е засслужила в конкретното служене към Ближния":)))

Мъчно ми е, че се разминаваме спрямо "децата": своите и "придобитите по пътя" :)
Аз казвам, че "компромис и към Моето" няма да направя, ако... Тя казва: "Не само, че трябва да направиш компромис, но и трябва да знаеш как да го изиграеш"...

Хайде де?! Кой прав, кой крив? Две майки на Кръстопътя на Вселената, с два различни арсенала от методи на действие :)))

Аз обичам майка си, но няма да й се подчиня. Моите деца ме обичат, но няма да ми се подчинят. Къде е пресечната точка? Не знам... не искам да гадая, но знам, че и двете ще изпием горчивите си чаши преди да бъдем окончателно... блажени :))))




Гласувай:
12



1. yotovava - Този дебат е вечен
19.08.2012 20:47
колкото света :))))))))
цитирай
2. evrazol - Кой прав, кой крив?
19.08.2012 20:57
Не само излишен, но и вреден въпрос. Смисълът на всяко противопоставяне трябва да бъде нова, обща цел и истина. И това не е компромис, а път извървян заедно.
цитирай
3. svoboda64 - Имам едно преимущество: няма женски "следсловия"
19.08.2012 22:15
yotovava написа:
Този дебат е вечен
колкото света :))))))))


значи нашата "дилеми" е нашият "биологико-социален" край :))) Да му мислят... приемстващите, по един или друг начин :)))
цитирай
4. svoboda64 - Само ти си мислиш така :)))
19.08.2012 22:18
evrazol написа:
Кой прав, кой крив?
Не само излишен, но и вреден въпрос. Смисълът на всяко противопоставяне трябва да бъде нова, обща цел и истина. И това не е компромис, а път извървян заедно.


Сякаш не виждаш какво ни е "политическото" битие :) Та ние вкъщи сме същото... само дето се "бием" за много "ограничен" (откъм количество) електорат :))))))
цитирай
5. svoboda64 - Боже, боже, как съм го написала :)
19.08.2012 23:42
А пък исках да кажа как майка ми е вселенският манипулатор и как успява да сложи всеки на мястото му, без да влиза в "схватка", както го обичам аз (не мога да говоря от името на брат ми :)))

Та мама, според това, което многократно ми е разказвала, но последно.... е успяла да "издейства" за Непознатата Ближна (да я наречем "Поетесата") онези изслесдвания, които - вероятно й се полагат, но които посмъртно не би получила, ако Мама не беше "манипулатор" - онова, за което в нашия живот й се сърдим, но в чуждия е "благословия" :))) Хайде, де :))) Тя е една и съща, за нас и за другите, такава, каквато е, за която хората казват: "Тя е Вълшебница!" Не, тя не е ...пар екселанс, просто много добре познава човешката природа и си "играе с нея". Само че не за себе си! А заради мечтата си: Хората да бъдат обгрижени и щастливи! Да й се сърдя ли, че не винаги уцелва "нашата формула" за щастие, ако може да прави .... толкова много хора поне щастливи "на повърхносттта" - поне в това, което им се полага, .... точно защото има такива Стражи като нея :)))
цитирай
6. mariniki - такъв е животът...
20.08.2012 20:46
сърдечен поздрав за теб...
цитирай
7. анонимен - PROO-Обяви България
23.08.2012 16:42
Безплатен портал за обяви. Ако предлагате или търсите стоки и услуги, това е вашият сайт за обяви, подреден удобно по секции. - http://www.proo-obyavi.bg/
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3217322
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930