Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.07.2012 15:31 - За синхронията като благословия
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 2270 Коментари: 8 Гласове:
15

Последна промяна: 08.07.2012 15:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Всички сме изпадали в състояния на "синхрония" - не, не онази, за която се казва номиналистично, че е "съвпадение на две или повече събития". Тази "синхрония" си остава единствено и само... външна, накъсана и... безпоследствена. Говоря за "другата": за синхронията, при която причинно-следствената връзка е почувствана като отговор на въпрос, молитва или просто... "безадресно адресирана благословия".

Всички сме изпадали в състоянието да си помислиш за даден човек и той/тя да ти се обади. Да сънуваш обстоятелствата около себе си или някого, за когото се тревожиш... и не след дълго нещата "реално" да се изяснят, доставяйки ти двойно облекчение - чрез пред-знанието и последващото му потвърждение. Не, колкото и да времево "близо", това още не е точно... "синхрония". Или поне не като: синхронията като благословия.
 
Случаят, който днес провокира "нареждането на мисълта" в посоката, към която съм се запътила... е толкова тривиален, та чак смешен. Жега е, мразя да се тътря из жегата, но когато дългът го налага... няма измъкване - ;) Трябваше да съм у майка си, да свърша това, което трябва да свърша, след това -  да бъда с нея, да претакаме отдавна известни истини (поне на нас, двете)... т.е. да преминем през целия наложителен ритуал, поддържащ общежитието в онази тривиалност, която често е досадна, но трябва да се изпълнява, за да звънтят "енергийните нишки, поддържащи общността жива"!

Речено-сторено: 9 и нещо е все още време, когато жегата не е подпалила кръвта ни, а разбутаните булеварди - неизпускащи съвременните си миазми в смесица от  асфалтови и бензинови пари, прах и... безпощадно вторично излъчване към дръзналите да се поддат на урбанистичния си нагон - ;)

Както и да е... когато към 13.30 жегата навън, а и "вътре", започна да надига глава, започнах да си мисля кого да натоваря с "функцията".... просто да ме откара до вкъщи. Пътуването с рейс ми се виждаше непоносима тегоба, която не знаех как ще преживея. Опитах с "чар": обадих се на съпруга ми  - зает с онова, което си мислех, че е домашно (оказа се обществено-кооперативно) "ремонтиране" ; попитах за "малкото" - излязло...

Вече се надигах, когато у баба си влетя голямата "Хала" - вечно критикуващият ме Голям син. Набързо натряскахме някакви реплики, по-скоро общи въпроси от моя страна, касаещи живота му, за да получа краткият, но съдържателен отговор: "Ще те откарам докъдето искаш, само престани да ми задаваш въпроси!"

Тук наистина млъкнах и се замислих... Този път дори не бях отправила "формална молба" (за справка: За Сидхарта, защо не искам да си ходя в родната Варна и много други неща)
... просто бях получила благословия!

Както много други пъти.

Извъднъж, за кой ли път?, се почувствах "защитена"... по най-простичкия човешко-земен начин. И си казах: всъщност ти (или който и да е) какво точно искаш? Вселената, мирозданието или Бог или както и да го наречем винаги "откликва". Но ти колко пъти видя "благословия" в това... и колко пъти благодари?!

Та, за да поправя многото пъти, които може и да съм пропуснала, поради гняв, слепота и други "обструкции" по Пътя... днес простичко казвам:

БЛАГОДАРЯ!

Щастлив да е и вашият ден! Благословени да сте!



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - да, забелязала съм го и аз това...
08.07.2012 20:40
и като теб... благодаря...
и благославям... сърдечен поздрав...
цитирай
2. svoboda64 - Сърдечен и на теб :)
08.07.2012 20:47
mariniki написа:
да, забелязала съм го и аз това... и като теб... благодаря...
и благославям... сърдечен поздрав...

цитирай
3. mamas - Благодаря!
08.07.2012 21:25
"... просто бях получила благословия!

Както много други пъти.

Извъднъж, за кой ли път?, се почувствах "защитена"... по най-простичкия човешко-земен начин. И си казах: всъщност ти (или който и да е) какво точно искаш? Вселената, мирозданието или Бог или както и да го наречем винаги "откликва". Но ти колко пъти видя "благословия" в това... и колко пъти благодари?!"

Благодаря и за това, че ме провокира да го направя:)
цитирай
4. svoboda64 - Винаги си добре дошла, mamas!
08.07.2012 21:36
mamas написа:
"Благодаря!
... просто бях получила благословия!

Както много други пъти.

Извъднъж, за кой ли път?, се почувствах "защитена"... по най-простичкия човешко-земен начин. И си казах: всъщност ти (или който и да е) какво точно искаш? Вселената, мирозданието или Бог или както и да го наречем винаги "откликва". Но ти колко пъти видя "благословия" в това... и колко пъти благодари?!"

Благодаря и за това, че ме провокира да го направя:)


Благословена да си!
цитирай
5. razkazvachka - получаваш синхронна голяма усмивка от мен също
08.07.2012 22:11
пиша на тъмно - затова нямам препинателни знаци, но така или иначе - изнасям се след малко - само трябваше да ти цъкна това, за да ти върви цялата нова седмица
цитирай
6. svoboda64 - И ти също, Разк - ;)
08.07.2012 22:16
razkazvachka написа:
получаваш синхронна голяма усмивка от мен също пиша на тъмно - затова нямам препинателни знаци, но така или иначе - изнасям се след малко - само трябваше да ти цъкна това, за да ти върви цялата нова седмица

цитирай
7. diso - Случвало ми се е...
08.07.2012 23:13
Понякога и с много "извратен" резултат: Когато някой много ми трябва, а не мога да се свържа с него, тръгвам по места, където мисля, че има шанс да го срещна. В някакъв момент го/я срещам на улицата, смотолевям поздрав и нещо от рода на: "Извинявай, но много бързам!" и продължавам да го търся;((
цитирай
8. svoboda64 - Това е друго: нежелание да се изправиш пред проблем, който те гложди -;)
08.07.2012 23:18
diso написа:
Случвало ми се е... Понякога и с много "извратен" резултат: Когато някой много ми трябва, а не мога да се свържа с него, тръгвам по места, където мисля, че има шанс да го срещна. В някакъв момент го/я срещам на улицата, смотолевям поздрав и нещо от рода на: "Извинявай, но много бързам!" и продължавам да го търся;((

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3212025
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031