Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2012 11:53 - Как печелиш, разпознаваш или запазваш приятели
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 1435 Коментари: 4 Гласове:
13

Последна промяна: 11.05.2012 11:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тъй като съм уморена до смърт от работа... ми се ще малко "да поразсъждавам" и да си доставя удоволствието чрез мислене, което пак, за мен, си е основният вид работа... Само ги сменям (като любовници, че да не ми омръзват - ;)

Печеленето на приятели е най-лесната и ... най-трудната работа. Просто трябва да си истински през цялото време. Неслучайно се казва, че приятелят е рамото ти в добро и зло. Почти като брачна връзка, само дето си спестявате споделянето на определени физиологични нужди, някои от които носят сетивна наслада, а други - безкрайна погнуса. Та, да не се отплесвам...

Последите времена, както го пише по книгите и сайтовете (форумите), донесоха определено облекчение в "съставянето и разтрогването на приятелства". Поне за мен или начина, по който го разбирам :) Времената са толкова бързи, че нямаш време и енергия да поддържаш "маска", така че много бързо си разкрит и ... или преминаваш "в лигата", или "си отсвирен". Чудесно! За моята въздушна природа това е мехлем за душата, защото нямам време да се терзая "защо, защо..." (проклетата Дева, кацнала на хоризонта :)))

Същевременно се чувствам толкова облекчена, защото "приятелството" във времена на криза от "бизнес" се превърна в "истинското ти "ти". Моята Водолейска природа има илюзорната същност да вижда и прегръща "всеки" като "приятел". С годините и много "опарвания" научих, че това не е така :) И си съставих мое си определение за "приятел" (в рамките на разумното и възможното).

Приятел е този, на когото можеш:
- да кажеш всичко - като на адвокат (юрист) - и той/тя да намери начин да те защити, дори да си "виновен";
- да покажеш всичко - като на лекар - и да получиш най-вярната "диагноза", която е само за ваше знание и никога няма "да чуеш" за нея от трети лица :)
- да разчиташ да погребете заедно "труп" - и това да си остане само между вас;
- да изтърпиш и да приемеш приятелска "оценка" (присъда) и това така или иначе "да не ви раздели"
- да споделиш радост или успех... и да получиш автентична съ-радост от отсрещната старана;
-  и най-важното: да продължиш да бъдеш себе си, променяйки се (най-вече физически), а другият да продължава да "те вижда в сърцето си" :)))

Та как печелиш приятели? Бъди себе си, бъди истински, не спестявай нищо на себе си и на другите, "искри"... Ако другите и ти издържите на това, то и приятелството ви ще издържи. Тогава може спокойно да кажете... "това е приятелство, ти си ми приятел".

Нищо повече и нищо по-малко от това :)

Спокойна събота и неделя на всички (за някоя от нас - работна :)))



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. svoboda64 - Гледам някаква статискита, синусуида де, :)))
11.05.2012 15:48
Винаги съм имала една максима: колкото по-малко ме харесвате и обичате, толкова по-добре! Същото не се отнася към... УВАЖЕНИЕТО!
цитирай
2. pevetsa - Това е приятелство, ти си ми приятел!
11.05.2012 18:27
Приятелко, няма да се впускам в подробности, но от времето когато започнах да посещавам твоето местенце, намирам онова което винаги ми е било житейски двигател, ... свобода и истинност!
БЛАГОДАРЯ ТИ, И БЪДИ!
Алекс от Русе.
цитирай
3. rummi - прекаляваш с работата, приятелко
11.05.2012 22:48
otherwise, напълно си права.

само се чудя с какви батерии работиш :-)
цитирай
4. syrmaepon - последната точка в определението
12.05.2012 08:57
най ми хареса,но това с трупа си е бая страшничко )))))) такъв приятел рядко се среща,може би веднъж в живота.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3217323
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930