Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2012 02:05 - Превратът
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 963 Коментари: 0 Гласове:
4



Знам, че звучи помпозно, но става въпрос за преврат. Като че ли без моето знание и съгласие, сякаш някак си подмолно, тайно съзаклятнически, а всъщност някак си съвсем естествено...

Изведнъж това, което беше пречка и тегоба, някак си от само себе си престана да съществува. Не, не е изчезнало от физическата вселена. Просто го няма в "моята" :))) Сякаш съм в някоя точка на Лагранж. Вероятно илюзорна, или пък космическа. Колко му е. Движиш се, но не ти. Движиш се с Вселената. Тя те движи. Твоята роля е само да си в Потока/орбитата си. И да танцуваш.

Онова, което преди беше "работа", сега пак се превърна в забавление. Отчитам ставащото, но то е само повърхностен повод да "викам". Страничните го възприемат като "каране", "сплашване" или "чупене на стойка". Но мен не ме интересува "ввъншния" ми образ. Важен е, сигурно е, че трябва да поддържам визия, обаче... за мен е по-важна свободата, с която се движа по петолинието или далеч извън него, замахът и насмешката, която оставят мен или "публиката" бездиханна...

Като искренният смях на Малкия, докато слушаше историите ни с баща му - бивалиците и артистичното им разкрасяване. Или сопването на една от ученичките (ми), че никой никъде другаде не й се кара, но с мен просто няма друг начин ... "карам" си се, та пушек се вдига, твърде театрално, вероятно, междувпрочем ... ама, какво от това -:) Или пък това, че по-скоро аз ще науча турски, като един дресиран kцpek (куче), отколкото турските ми студенти да научат правилен английски :))) За да стигнем до вечерните ми курсове, където говореното на всички "говорими", наследствено или предобито, от българите езици се превръща в онази вакханалия, сякаш от само себе си мотивираща "динозаврите" да се движат към по-злачни пасища...."

Да, нещо странно се случва. Много дълго си четох хороскопите, за да съм "подготвена" и вероятно да разбера или прозра "промяната", но тя е факт. Вече не реагирам на събитията по начин, по който преди се "връзвах като боядисано врабче". Всичко си е по старому, ама... не съвсем. "Триенето" отпадна. Надявам се... завинаги :))) Ако това е "да се научиш да летиш", значи... има надежда :)))

Затова го наричам "превратът" :))) Нищо кой знае колко или как не се е променило... наоколо. Но аз вече не съм същата. Друга съм.... И тази Другост вече не ме плаши. Даже напротив... харесва ми. Защото ме превърна в холограма: присъствам и имам форма, цвят и мирис, но не съм "застопорена" в мястото, което "като че ли обитавам". Местя се бързо и никое място "не ме притежава". Превръщам се в допир, дихание и пробег. Това е толкова "мое"... Моята рождена стихия е "вятър" (по китайската митология, астрология и медицина). Знам, че Западът ограничава рожденото ми същество, въпреки че точно Западът би трябвал да се интересува от "силата и напора на вятъра" :))) - нали точно това е "новаторството", което Западът е издигнал в култ, а Изтокът... признава само когато това е "начин", за да се опази "традицията" :))) 

Но това са само клишета. Поне така се изказват с лекота и със същата лекота се отричат. Ле-ко-та!. От хора(та), които нямат никакво по-дълбоко разбиране за културната история на планетата и как тя преминава в "оформяне" на сегашни от  предишни противоборства :) Даже няма нужда от "книжно" изучаване на историята. Достатъчно е да се "разровите или вслушате" в себе си. Не че ще го направите! Твърде объркващо е! Защото "ние" помним. Но колко от вас се отнасят към себе си като "ние"? Нали най-малко ще Ви/ни помислят за "луди" - буквално или преносно :))) 

Та.... докато течеше "превратът" между "аз" и "ние" изминаха около 40 години от "съзнателния" ми живот. Все още не съм наясно кой е "победил" - личностно (за "мен") и по-целокупно (някакво "ние"). Разбира се, имам опит и някакви по-определени догадки. Но ми е интересно да наблюдавам. Моето "аз" все по-рядко  участва в "хорове" (напатих се!). Все по-често участвам в обходната маневра: задавам исото и участвам в оркестриранито, но само в зоната на "сляпото петно". Надявам се все повече хора да го овладеят! Само това е "рецептата за спасение на нормалността" :))))

My ultimate warning (my husband"s actually) has ever been: Do it the best possible way, but not only shy away from the public eye. Do it in the sheer obscuity as this is the only true weapon you can use suceesfully against darkness :)))



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3211850
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031