Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2012 16:35 - Благовещение
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 1129 Коментари: 2 Гласове:
12

Последна промяна: 27.03.2012 00:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Непрекъснато греша "Благовещение" с "Благовещесие"... Така както съм убедена, че няма лапсус лингве така няма и "typng mistake" :)

Наблюдаваното от мен в последните 6 месеца (а може би и повече) е, че  хората се изметнаха по основната си полоса "добро-зло". Някои от зли станаха по-зли, други от добри станаха зли, трети от зли - добри, а четвърти... просто си потънаха в добрината до... изтощение :)

Вече не вземам "страна"... безкрайно съм изтощена от локални и глобални войни, за да им припявам. Примирих се като един Кандид (Волтер)... след всичките набези, извращения, насилия и unbelievable atrocities against human mind and body... да си мисля единствено за "градинката и как трябва да я копам всеки ден"... независимо кой ще идва да "ми пребира реколтата ... бадева"... (не че ще му я "дам" :)))

Като иста християнка вярвам, че ЧЕСТНИТЕ И ИСКРЕНИ усилия се възнаграждават, независимо колко време минава от "засяването" до "покълването"... камо ли "прибиране на реколтата". Понякога тя, реколтата, може да бъде напълно унищожена! - било от природни катаклизми или от човешки недоразумения :) Понякога трябва просто да я "изнесеш"... в чужбина, за да разбереш за колко се харчи... понеже "вътръшния пазар е подбит и не ти дава представа за цената... на стоката (отлятия труд)" :)))

Но всичко това е "мираж"... виждането или невиждането, на което сме подложени, защото сме триизмерни същества, вкопани в Западната цивилизация, в която всичко се мери, тегли и...оценностява по меркантилни/материални критерии.

Но как бих оценностил(а) "раждането на дете"?! Очакването "да се грижа по най-добрия начин, който не е само да му осигуря ядене, покрив, ходене на училище"? В много отношения, днешният ден е най-велик за нас, майките... тези, които някога сме усетили или сме знаели, че ще имаме "ДЕТЕ". И сме предусешали великата радост... да доведем някого на този свят: да го/я обичаме, и да го/я храним с любовта и вярата си преди всичко. Предварително да преглътнем "разочарованията от несбъднатите ни надежди", защото всеки един от нас ги има като егоистичен привкус: детето му/й... да ги последва!

Не знам какво да кажа: освен, че съм щастлива, че съм доживяла и това Благовещение. Повече си е символ, освен библейска или историческа истина (не отричам вярата на "религиозните", но не това е най-важното за мен!) За мен е важно, че "децата" ми: мои и чужди... ми се обаждат и са с мен в този ден. Денят на надеждата и на очакването!

Дано Благовещението да е е щастлив ден за всички хора! Защото това е ден на Надеждата и Вярата! Двете състояния, които трябва да поддържаме всеки ден, докато работим с ближните си.

Амин!



Гласувай:
12



1. bven - "Благовещение" или Благовещесие
25.03.2012 18:08
Велик е този ден за всеки, доживял и празнувал добрата новина:)))
Честит празник, Свобода и нека всички хора да са щастливи в това състояние, наречено Блага вест!
Хубава празнична вечер!:))
цитирай
2. ufff - Точно!
26.03.2012 16:31
Точно!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3219382
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930