Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2012 15:53 - За нещата и прошката
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 1257 Коментари: 2 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 От хората съм, които прощават, но не забравят. Простено да е на всички ни!

Но... не прощавам "мърлящина"... да не си свършиш работата както трябва. 

Не прощавам "корупция"... на мен да ми е добре, а на другите - както и да е!

Не прощавам липсата на визия 

Не прощавам "необичане"... щото е по-лесно да изоставиш някого или нещо, тъй като не отговаря на очакванията или исканията ни :)

Не прощавам "така трябва да е", защото само обяснява "човешката участ", без да допринася за подобряването й :(

В крайна сметка: "прощавам" на себе си и на всички ни, но "не прощавам на този свят", защото смятам, че той трябва да се промени :))))

И за да го направя, трябва да продължа да бъда "ядосана"! И аз съм... поне до края на това ми съществуване! "Грешна съм", защото се гневя :) Но си представям какво би било ако не продължавах да го правя... въпреки, че "ми вреди"((

Живея нездравословно, но пък се надявам, че всички, които живеят след мен, ще живеят по-добре :))))))))))



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pevetsa - Мила приятелко, да знаеш колко съм ...
28.02.2012 15:36
Мила приятелко, да знаеш колко съм грешен, и как понякога "нежелая да обичам" ...
Но избрах трудният път на Обичта, заради своята СВОБОДА!
Прости ми моля те, все ще намериш за какво, като знам себе си ...
И благословена бъди, СВОБОДНА и ОБИЧАНА :)
Алекс от Русе, проповедникът на Любовта.
цитирай
2. svoboda64 - Простен да си, Алекс, и все така да следаш СВОБОДАТА - ;)
02.03.2012 23:57
pevetsa написа:
Мила приятелко, да знаеш колко съм грешен, и как понякога "нежелая да обичам" ...
Но избрах трудният път на Обичта, заради своята СВОБОДА!
Прости ми моля те, все ще намериш за какво, като знам себе си ...
И благословена бъди, СВОБОДНА и ОБИЧАНА :)
Алекс от Русе, проповедникът на Любовта.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3220089
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930