Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.02.2012 03:44 - Последните времена
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 3861 Коментари: 8 Гласове:
10

Последна промяна: 07.02.2012 03:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Някак си така ми текат уроците напоследък... тръгвайки от глагола (действието) revealвсе повече се сещам и натъртвам на revelation, Оттам се отправяме естествено към the Book of the Revelation of Saint John the Divine or the Apocalypse of John.

Въобще не ми се и дискутира. Само маркирам. Както и в час: няма с кого да дискутираш, ако наоколо са незнаещи или "интуитиви"...

Нямостта/немостта на последните времена също толкова ме изумява, както и безумната й бъбривост в несъщественото...

Покосен си в сърцевината си. Ако си човек. Толкова много си "отидоха" - напуснаха ни, устремени към по-добрите светове,  поради което. 

А останалите тук се пържим в студ и вода :) Мда... апокалипсис, както ни беше обещан. А по-късно ще зъзнем в горещина и сухост... 

Вече не вярвам на никакви външни ориентири, освен на прогнозата за времето (често съобщавана постфактум), на ревматизма и играенето на кръвното на майка ми (която създава личната ми синосуида на активност). Не вярвам на деня за "даване на заплата", защото... въпреки че отдавна си я изработила, трябва да "кредитирам работодателя си", който е в криза...защото те изтисква... недостатъчно :) Това ББ-то го нарича "мързел" и "недостатъчна производителност"
 :) Вкупом и измисленият ми работодател, както и другият, дето съм му платила парсата, да си... ходят :))) 

Щото последните времена оголват една линия, която не е точно "капиталистическа" - няма "печалбари", дето ще използват глупостта или незнанието/некомпетентността на другите (плебса). Всичко си стана съвсем-съвсем на ачика... и трябва да си клинически луд... за да не разбираш :)
- държавата/монополите ни държат, защото са "държителите на правата" и смятат, че могат да си правят с нас каквото си искат. Само че още не са разбрали какво ще им се случи, ако ние приемем... че "това не е онова, което ни се иска". И понеже повечето хора не сме "тийни" (пък било и политици или политикани) - за нас е ясно, че нещо просто не е "резонно" (приемливо). Много скоро ще е времето, когато ще кажем просто:
 "Тази сметка не е нашата. Няма да я платим :)))" Нищо че вече сте си начислили хонорара :) А муждувпрочем Гърция вече го прави :))) Макар че по тяхното действие съм раздвоена: от една страна им мразя "мегаломанията" (пък ние, българите, я помним от Възраждането): "длъжни сте ни и ще ни плащате, защото ние сме люлката (ведно с римляните) на европейската цивилизация!" .... Да, да, ама когато имам предвид Аристотел, то не е Онасис, и когато имам предвид ... (всъщност направете си труда да питате автентичните гърци за тяхните собствени "герои" и "богове" и ще се окаже, че може би знаете повече :))) . Много пролапси в набавянето на "национална" митология, още повече - когато ги видиш разплискани по европейската канава - интернационалната, пък особено като дълг :(

И като се оттласнем от "специалистите", които знаят повече от нас, ама друг път.
започваш да се питаш...
- какво знаеш за последните времена (които може и да не са последни в абсолютен смисъл)?

Най-важните въпроси придобиват следното изражение:
- Обичал ли си и знаеш ли какво е да обичаш?
- Можеш ли да отглеждаш, дори нещо, което не е "твое" (с политически, а не социолого-психологически нюанс :)
- Познаваш ли основните мерни единици (световни, а не универсални), защото може да се окажеш в състояние на война, когато ще са решаващи... за оцеляването ти или участието в битката - височината на бойците, далекобойността на оръдията им,  тежестта на снаряжението им :)))

Тук рязко ще "прекъсна" горното си разсъждение. 
И ако всичкото горно, на мен родения Водолей ми се види... утопия, Девата в мен знае, че е реалност :) Девата се готви за битка и не й пука, тя знае как е устроен света. Водолеят иска да го промени. Всъщност последната битка е "тяхната"
 :) А аз съм само същият човек преди да вземе "последното си причастие:)





Гласувай:
10



1. rummi - малко ме изгърби с четенето на текста,
07.02.2012 16:11
но ще ти кажа една дума: "Дерзай!"
цитирай
2. ketcakuatl - ТО НЕ Е ИЗГЪРБВАНЕ
08.02.2012 20:27
Ами адско взиране, как ти хрумна да туриш черни букви на тъмен фон? Бой на негри в тъмна нощ? Ще ги познаете по усмивките (при теб - белите абзаци). Иначе насоката на мислите ти адски ми допада.
цитирай
3. syrmaepon - за гърците мога да кажа -
10.02.2012 10:34
дойде и техния ред ,да проумеят поговорката - не взимай подарък от данайците )))

А за световната битка - по някои документи се разбра,че отдавна се е пренесла в интернетното пространство,а основната ни цел и оръжие ще бъде право на информираност и "свобода да използваш разума си".
цитирай
4. svoboda64 - Сори за неудобството, но такова ми беше настроението, а машините .... обикновено ме следват :)
10.02.2012 21:47
rummi написа:
малко ме изгърби с четенето на текста,
07.02 16:11но ще ти кажа една дума: "Дерзай!"
цитирай
5. svoboda64 - Перната змийо, времената изискват камуфлаж и... иглени уши :)
10.02.2012 21:49
ketcakuatl написа:
ТО НЕ Е ИЗГЪРБВАНЕ Ами адско взиране, как ти хрумна да туриш черни букви на тъмен фон? Бой на негри в тъмна нощ? Ще ги познаете по усмивките (при теб - белите абзаци). Иначе насоката на мислите ти адски ми допада.
цитирай
6. svoboda64 - Проблемът не само на гърците, но и на всички "народи" е да се научат...
10.02.2012 21:54
syrmaepon написа:
з а гърците мога да кажа дойде и техния ред ,да проумеят поговорката - не взимай подарък от данайците )))

А за световната битка - по някои документи се разбра,че отдавна се е пренесла в интернетното пространство,а основната ни цел и оръжие ще бъде право на информираност и "свобода да използваш разума си".


да не вземат "подаръци" :) Човечеството още не е еволюирало, за да имаш доверие на нечия "безкористност". Защото "дарът" е точно това - отдаване на почит, заради това, което СИ :)
цитирай
7. razkazvachka - ами, аз прочетох само бялото -
11.02.2012 23:15
интересен подход - всичко си е казано - или четеш черното, или бялото - това е положението - едното поглъща, другото - отразява - никое не приема и не поправя... а Неволята не се сещаме да я извикаме даже...
цитирай
8. svoboda64 - Добър подход, водолейски :)
12.02.2012 14:34
razkazvachka написа:
ами, аз прочетох само бялото - интересен подход - всичко си е казано - или четеш черното, или бялото - това е положението - едното поглъща, другото - отразява - никое не приема и не поправя... а Неволята не се сещаме да я извикаме даже...


И както се казваше в приказката: "Ами тя, Неволята, е била при тебе, но ти не си я видял(а)" :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3220343
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930