Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.01.2012 14:01 - 2012 - година на заземено извисяване след 2011, годината на пресяване :)
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 4675 Коментари: 20 Гласове:
20


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Странни са обиколките, навъртани от нас в този свят J Толкова странни, че понякога пропускаме да ги забележим... Не, не календара... Той си върви. Има си статистически и метрологични институти, които да се грижат да не остане  ама нищичко  "неизмерено", "непретеглено", "непронумеровано" и "непрошнуровано"... Но всичко, което успяват да съберат, е ... прах J

Като всички земни същества от последните н"ам колко години, и аз надавам ухо и преплаквам око в статистически данни и мастити анализи, но Истината се размива в тях, винаги намирайки начин да се изплъзне и да те сполети най-неочаквано, когато си сам, уединен със себе си, взрян отвъд феноменологията...
 Светът много се промени… Много скъпо пазени тайни станаха явни. Много стари диктатори, а и новатори, си отидоха, за да дойдат нови на тяхно място. Светът бе сполетян от протести и природни бедствия, но те са само външната канава на тихите „вътрешни революции, еволюции и инволюции”... За полюциите... няма да се изказвам. Медиите всекидневно ни заливат с тях!

Като следновогодишно, както твърдят, сякаш изпадам в  депресия. Но това не е Истината
J За мен си е най-обикновено "българско" време. Защото "празното време", с цялата весела глъч и прекалената "заедност" се отича в улея на всекидневието и... всичко си идва на мястото J

Като една Мара Пепеляшка предпочитам всекидневната глъч и суматоха... защото е истинска, а не "напудрена" 
J Защото предпочитам хората да са добри, отзивчиви и на върха на човешките си можения всеки ден, а не само в определени дни в годината! Защото човешкото извисяване е най-вече във "всекидневния бач", когато си нахъсан, често зъл и лош в постигането на малките крачици по пъртината си J Когато падаш и ставаш без да си под светлината на прожектори и фоейерверки. Когато си заедно с другите, защото това го изисква Животът в тъкането на непрекъснатата нишка...

Не че отричам празниците. Те са необходимата "глътка въздух"... но винаги ме е депресирала необходимостта от тяхното "следпразнично отработване"
L Това относно "общественовидимата" работа... Защото пък, от друга страна, "празниците" са работа за семейството. Събирането на старите болки, тъгата по невъзвратимото, надеждата и плановете за новото... Много работа пак, ейJ С цялото необходимо навъртане на километри от внимание и деликатност по "вътрешните намеси" ...

Странно е... Навлизайки в четвъртата си дванайсетгодишна обиколка все повече се замислям какво успях да преодолея в себе си. Не „навън”... „навън” не зависи от мен
J

И с удивление открих, че 2011 ми помогна да се освободя от много от своите илюзии. Да ги изпратя с „фойерверки”  от гняв, болка... и вглеждане в себе си J Не в другите... В постигането на Вътрешната Тишина...  Срещнах се и се разделих с много хора. Не само ситуационно. А вътре в сърцето си. Години от прах.. бяха отвяти J Сякаш 2011 беше някакъв „кантар”, „стъргало” и „сито”: кое е важното, кое е постижимо и кое си заслужава J За да се освободи място за нови подвизи по набавяне на „илюзии” J)

Затова посрещам Новата 2012 с открито сърце. В него вече нищо „не тежи” неправомерно J Върнах се в истинската си „земя” или стихия, в която съм родена  – Зимата. Много дълго не разбирах истинския смисъл на качествата, които това „време” ми е отредило. Да знаеш да живееш „с малкото”, което ти е дадено, да го разпределяш умно и мъдро, така че да стигне „за всички”.  Да създаваш Топлина, там където е отреден Студ J Да завиваш със сняг „семето”, за да израсте здраво и силно. Да обичаш без да се натрапваш... с белота и ледено- мокра прегръдка, от която Другият може да измръзне, но може и да го стимулираш за Живот... защото трябва да се съпротивлява J

Чудесна година изпратих!  Сега надеждата ми е в Новата – съдбоносната, както са го „пророкували” маите J  

Всяко нещо с Времето си. Както и аз с моето... Зимното слънце над най-обичаната от мен земя, България! Защото тук е семето ми – мое и чуждо – защото за него съм работила винаги... с моите си зимни начини J

2012 ще е прекрасна с възможностите, които ще ни отреди за заземяване на извисяването! И в това никой от околните сатрапи (политически или домашни) няма да ни попречи! Защото ... хайде да остане и недоизказаното... за да ни изненада... като прекрасното зимно слънце над още неизкачените ни хребети J

Светла и плодородна година на всички!

От една Снежанка, която обича Студа, събиращия J  

image




Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mmmmmmmmm - Прочела си
02.01.2012 14:17
ми мислите?!:)))
Да е здрава,мирна,плодотворна и щастлива!:)))
Наздраве!:)))
цитирай
2. svoboda64 - Eх, многото mmmmmmmmm,
02.01.2012 14:28
mmmmmmmmm написа:
Прочела си ми мислите?!:)))
Да е здрава,мирна,плодотворна и щастлива!:)))
Наздраве!:)))


Започваме да се "събираме" :) Макар и нестройно :) Нека да е здрава, мирна, плодотворна и щастлива! Наздраве и от мен!
цитирай
3. erato7 - За много години - здрави и мирни!
02.01.2012 14:51
За много години - здрави и мирни!
цитирай
4. svoboda64 - Нека да е, и чрез нас, erato7,
02.01.2012 14:56
erato7 написа:
За много години - здрави и мирни!


Защото ние сме солта на Живота :) А без сол... нищо не е вкусно, нито... здравословно :)
цитирай
5. hristo27 - За много години и от мен,
02.01.2012 16:13
да е мирна и успешна Новата 2012-та !
цитирай
6. svoboda64 - За много години, градски :)
02.01.2012 16:15
hristo27 написа:
За много години и от мен, да е мирна и успешна Новата 2012-та !


Нека да е това, което е, по най-добрия начин за нас :)
цитирай
7. magicktarot - Да бъде! Честита 2012 и тук, Свобода! :)
02.01.2012 16:44
Не мога да се сдържа - и тук виждам НЛО! :)))) Пукнатинката на прозореца на колата - пукнатинка ли е, или летящ обект?! Или е процеп в пространство-времето?! :))))) Наистина - все едно се извисява в този момент! Бил е заземен и сега литва...:)
цитирай
8. svoboda64 - Хай, Маджик :)
02.01.2012 17:11
magicktarot написа:
Да бъде! Честита 2012 и тук, Свобода! :) Не мога да се сдържа - и тук виждам НЛО! :)))) Пукнатинката на прозореца на колата - пукнатинка ли е, или летящ обект?! Или е процеп в пространство-времето?! :))))) Наистина - все едно се извисява в този момент! Бил е заземен и сега литва...:)


За мен 2012 ще е паметна с детето, дето ще се роди, "заченато" от... и заради мен: от моята вяра, надежда и безприкословна подкрепа, въпреки че "майката" беше направена на "дар ма дан" от мен, по други поводи :)

Продължевам да вярвам, че феноменологията е важна като "знак" :) Но само ние можем да я "напълним" със смисъл :) Последната 2011 отново ми напомни, че е така... Очевидно съм го била забравила :)))

Целувки, конфети и ... брикети, за да продължим по най-добрия начин :)
цитирай
9. magicktarot - Това е прекрасна новина-чудо! Попътен вятър желая отсега на Чудото и близките му!:)
02.01.2012 18:44
svoboda64 написа:

За мен 2012 ще е паметна с детето, дето ще се роди, "заченато" от... и заради мен: от моята вяра, надежда и безприкословна подкрепа, въпреки че "майката" беше направена на "дар ма дан" от мен, по други поводи :)

Продължевам да вярвам, че феноменологията е важна като "знак" :) Но само ние можем да я "напълним" със смисъл :) Последната 2011 отново ми напомни, че е така... Очевидно съм го била забравила :)))

Целувки, конфети и ... брикети, за да продължим по най-добрия начин :)

Дай Боже наистина да продължим по най-добрия за нас начин! А тези Чудеса наистина ни връщат на Земята - такава, каквато тя е - а не каквато ние сме я направили. Моето второ, но мнооого години чакано Чудо се яви в 2011 - още не мога да го "асимилирам" - и май ще си остане Чудо за мен! :))))
цитирай
10. svoboda64 - О, Маджик :)
02.01.2012 18:54
Имам две деца - да са щастливи, както Бог може да ги благослови, не аз :) И понеже знам "родилните мъки", които не са точно това, което повечето майки са изпитвали:)

Нека всички да са щастливи! Нямам против да съм "извън сцената" :) Та аз съм я имала, "не сега и не тук" :) И съм била почитана за "музикалните" си постижения :) Сега, единственото за което се моля и работя, са "човешките" :) Това ми е най-важното, както и да се разбира :)
цитирай
11. bven - Честита , весела и щастлива нова година!
02.01.2012 21:05

НОВА ГОДИНО, ДОБРЕ СИ ДОШЛА!
ВЛЕЗ ТИХО ПРЕЗ ВРАТАТА
И БЪДИ КЪМ НАС ДОБРА!
ДАЙ НИ ЗЛАТНО ЖИТО,
БИСТРА ВОДА В РЕКИТЕ,
ХУБАВИ И БЛАГИ МИСЛИ В ДУШИТЕ
И КРИСТАЛНО СВЕТЛИ ЧУВСТВА
ЗА СТРЕМЕЖ КЪМ ВИСИНИТЕ!
НЕКА ДА ЖИВЕЕМ БРАТСКИ
И ЩАСТЛИВО НА ЗЕМЯТА
ДА ТВОРИМ ДОБРО ЗА ВСИЧКИ
И ДА СЛАВИМ НА БЪЛГАРИТЕ ИМЕНАТА!
цитирай
12. svoboda64 - Амин, дай Боже, Таня :)
02.01.2012 22:09
bven написа:

НОВА ГОДИНО, ДОБРЕ СИ ДОШЛА!
ВЛЕЗ ТИХО ПРЕЗ ВРАТАТА
И БЪДИ КЪМ НАС ДОБРА!
ДАЙ НИ ЗЛАТНО ЖИТО,
БИСТРА ВОДА В РЕКИТЕ,
ХУБАВИ И БЛАГИ МИСЛИ В ДУШИТЕ
И КРИСТАЛНО СВЕТЛИ ЧУВСТВА
ЗА СТРЕМЕЖ КЪМ ВИСИНИТЕ!
НЕКА ДА ЖИВЕЕМ БРАТСКИ
И ЩАСТЛИВО НА ЗЕМЯТА
ДА ТВОРИМ ДОБРО ЗА ВСИЧКИ
И ДА СЛАВИМ НА БЪЛГАРИТЕ ИМЕНАТА!

цитирай
13. strannica - За много години!
02.01.2012 23:55
Здраве, Любов, Светлина в душата!
цитирай
14. svoboda64 - За много години! Ваня - Странница :)
03.01.2012 00:33
strannica написа:
Здраве, Любов, Светлина в душата!


Нека благопожеланията ти към мен да се върнат многократно към теб!
цитирай
15. bojo12345 - Нека е щастлива ,спорна и богата...
03.01.2012 08:12
През новата да бъдеш здрава и много , много радости и успехи!!!
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - Честита Нова година, Боди!:)
03.01.2012 11:12
Здраве и късмет! Светли полети с попътен вятър и меки кацания, сбъднати мечти и нови смели идеи! Сурва година, весела година и догодина със здраве!:)
цитирай
17. syrmaepon - За много години!
04.01.2012 09:18
И нека твойта топлина ни озарява следващите стотина и повече години )))
цитирай
18. svoboda64 - Нека е за всички ни, bojo12345!
04.01.2012 13:47
bojo12345 написа:
Нека е щастлива ,спорна и богата...
През новата да бъдеш здрава и много , много радости и успехи!!!


Да живеем според моженията и мечтите си, за да не съжаляваме после за нищо :)
цитирай
19. svoboda64 - Да ни е честита, Наде!
04.01.2012 13:50
malchaniaotnadejda7 написа:
Честита Нова година, Боди!:)
Здраве и късмет! Светли полети с попътен вятър и меки кацания, сбъднати мечти и нови смели идеи! Сурва година, весела година и догодина със здраве!:)


Светът си се върти и ние с него :) Да ни весела и окриляваща "въртележката": с много адреналин и красота на полетите!
цитирай
20. svoboda64 - За много години, Сирма!
04.01.2012 13:51
syrmaepon написа:
За много години! И нека твойта топлина ни озарява следващите стотина и повече години )))


Нека ти е топло, уютно и пламенно през Новата 2012!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3217057
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930