Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2011 15:52 - Изнервеност
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 2418 Коментари: 11 Гласове:
8


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Това е просто бърза бележка. Без претенциите за дълбочина и всеобхватност на анализа.

Но истината е, че съм изнервена, къде ти?! - стресирана от почти всеобхватната липса на критическо конструктивно мислене, на мислене, което "критикува" не заради "дума дупка не прави", а заради някакви по-далечни и смислени цели.

Вместо това попадам ежедневно "в капана" на някакви пропагандни лозунги на кило. В това вече няма "наши" и "ваши" - политически спектрално оцветените - всичко се превръща в една боза, щото има някакви непосредствени "таргет групи" и "profit objectives" :)))))) Т.е. няма никакво значение кой стои насреща ти, въпросът е само "да бъдеш смелен и изплют"...

Тук мъдрият българни казва: "Айде, баста!" И отива да си работи градината или да пие по едно :)

Щото прекалихте, мамка му! Ако аз (семейството ми) трябва да се издържаме сами във всяко отношение - що ми е държава и солидарното ми отношение към нея? Като една Мария Кюри ще си спретна "задруга" да си обучаваме децата (няма нужда от частни и държавни услуги в тази област, благодаря :)) Като един Арнолд Швайцер (не Швайценегер) ще съм обучавана в лечителство, ще си менкаме услуги с "автохтонното" лекарско съсловие с всякаква квалификация - ще оцелеем :) Междудругото ще свирим на пиано или на орган (според желанието) . Все повече ще се затваряме в избрания си кръг "Африка в Европа"... щото на някого му отърва "затягането на коланите" и "жега според жегата" :)))

Крайно съм вбесена :) Както многократно съм заявявала "съм българка". Т..е. знам как да оцелявам. Това, обаче, не значи, че другите няма да си получат заслуженото.
"You reap what you sow!" Mind it ))))))




Гласувай:
8



1. evrazol - О-о-о, това все едно аз съм го писал
19.09.2011 17:46
Като спреш да се нервиш и приемеш със смирение, че това е обективната реалност, идеята за "задругата", кибуца демек, изобщо няма да ти изглежда абсурдна.

А до следващите избори се надявам да стане ясно, че ние без държава си можем, за разлика от нея. Остава да реализираме моженето:)))
цитирай
2. svoboda64 - Злато, evrazol :)
19.09.2011 17:56
Ако 47 години съм "оцеляла" и все още мога да мисля (вече дълбоко се съмнявам, но това е друга тема на разговор :) "кибуца" е бил единственият ми извор за оцеляване :)

Всичко в моя досеташен живот въобще НЕ се е градил - 25 преди и 22 след - на личните ми можения :) А на личните ми и семейни връзки - винаги "презирани" :) Така че аз съм абсолютно наясно, че без "държава" можем :) Достатъчно е да кажеш: "Мен ме праща Х... и всичко (или нищо) е възможно :)))))))

"Това просто не е истина!" :)))))) В това не съм обучавала децата си :) Но с времето те го "научиха" и от това - въпреки моето неучастие - мен най-много ме е срам :(
цитирай
3. haralanov - Здравей,Свобода!
19.09.2011 19:18
От километри разтояние си личи,че от няколко месеца си вече в България!
Налегнали са те едни мисли...Също,като мен..:)
цитирай
4. svoboda64 - :)))
19.09.2011 21:27
haralanov написа:
От километри разтояние си личи,че от няколко месеца си вече в България!
Налегнали са те едни мисли...Също,като мен..:)

цитирай
5. mt46 - Вбесена ли си?
19.09.2011 22:10
И аз съм често бесен... Но засега се изплъзвам от въжето...
цитирай
6. svoboda64 - И други около мен засега "се изплъзват от въжето" :)
19.09.2011 22:14
mt46 написа:
Вбесена ли си? И аз съм често бесен... Но засега се изплъзвам от въжето...


Но само временно :)))))
цитирай
7. magicktarot - Привет, Свобода!:) Предполагам, че е временно това при тебе... :)
20.09.2011 11:02
Мен като ме обхванат такива мисли, винаги се сещам, че можех да се родя в Африка и отдавна да съм умряла от глад, или в някоя индийска, или китайска провинция... :) Има къде-къде по-зле от България... Поздрави!:)
цитирай
8. svoboda64 - Привет, Маджик :)
20.09.2011 11:18
magicktarot написа:
Привет, Свобода!:) Предполагам, че е временно това при тебе... :)
Мен като ме обхванат такива мисли, винаги се сещам, че можех да се родя в Африка и отдавна да съм умряла от глад, или в някоя индийска, или китайска провинция... :) Има къде-къде по-зле от България... Поздрави!:)


Няма лошо да си припомняме и тези места (всъщност от изброените от теб, някои "помня" в лично качество или както там трябва да се нарича:)

Въпросът е другаде: не да гледаме назад, а да гледаме - напред :) Щото иначе, само ще рием по-надълбоко в дупката...
цитирай
9. magicktarot - Така е, Свобода!:) Много точно!
20.09.2011 13:20
svoboda64 написа:


Въпросът е другаде: не да гледаме назад, а да гледаме - напред :) Щото иначе, само ще рием по-надълбоко в дупката...

И възниква въпросът от следващ ред - ако рием в дупката - ще стигнем ли на повърхността на другия край на Земята и как по-лесно се стига до там - с риене или отгоре, по овала?:)))
цитирай
10. svoboda64 - :) О, за люботелите на shortcuts :)
20.09.2011 13:40
magicktarot написа:
svoboda64 написа:


Въпросът е другаде: не да гледаме назад, а да гледаме - напред :) Щото иначе, само ще рием по-надълбоко в дупката...

И възниква въпросът от следващ ред - ако рием в дупката - ще стигнем ли на повърхността на другия край на Земята и как по-лесно се стига до там - с риене или отгоре, по овала?:)))


да кажа: няма обходен маршрут :))))))
цитирай
11. анонимен - Unfads
09.02.2012 11:53
hi!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3217369
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930