Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2011 01:12 - Всъщност какво е Животът?
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 2069 Коментари: 7 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Все повече си задавам този въпрос. Колкото повече научавам и колкото повече губя "приятели" - хора, с които уж съм споделяла някакъв отрязък от Пътя.

Болезнено е не заради "кризата". Родена съм в криза и никога не съм напускала състоянието. Болезнено е, че хората, а и аз, се измятаме... и така и не живеем според Идеала си.

Така се е случило, че съм учила много хора - десетки, стотици, хиляди. В смисъл, била съм им "назначена" за учител. Други са ме потърсили доброволно - по препоръка. С трети съм се срещала, просто защото съм била такава :)

Но в крайна сметка, към настоящия момент, съм си сама. На никого не съм нужна. Да, все още преподавам, от цялото си сърце. Да, все още се срещаме "на полуотстояния". Да, все още крещя от цяло гърло (нищо че в момента е бинтовано:)) Да, все още продължавам за някого да съм "стожер" ... Каквото и да ми струва. Колкото и малки, всекидневни битки, да водя...

Но, честно казано, това е "отврат". И все си мисля, че не за това съм родена :)))) Да, да, ама не! Това ми е "кръстът", както и за мнозина от нас тук. Да се блъскаме нещо да се промени... Ако може, де :))) Шото от повече от 20, че и от 40-и-кусур ми обясняват, че не може :)))))))))) Ама аз си се изхитрявам да го правя: къде със заплахи, къде с доводи, къде... с чар :) И все нещо... мръдва. Вярно е, че е толкова микронно, че ... като човек, който е наясно със статистиката и мерни единици, чак не ми се занимава :))))))) Но това е принципната разлика, не точно политическата - щото ние никому нищо не обещаваме, ама правим. При това не за пари, не за слава, не и за чест. Правим го, защото искаме да се чувстваме ЖИВИ.

Та какво е Животът? Едно голямо съпротивление, от което не е ясно колко ше си обгорен и дали ще ти стигне "кожата", за да продължиш...



Гласувай:
9



1. martiniki - Успешна нова учебна година!
15.09.2011 08:01
Бъди здрава и свободна! Да ти стигне кожата, ей!
цитирай
2. syrmaepon - Успешна да е годината
15.09.2011 09:37
и дано да мръдва по-често )))
цитирай
3. haralanov - Какво е Животът?
15.09.2011 11:23
Сложен и труден въпрос на,който мнозина са правили опити да отговорят но все така смислен отговор няма.За мен лично...Животът е изпитание за следващият,който ни е обещан.Наскоро един познат грубо беше написал,че животът е едно уригване след,което няма нищо.Няма как да се съглася с подобна дивотия!Нали все търсим смисъл?А ако няма смисъл...Напразен е нашият живот!
цитирай
4. svoboda64 - Благодаря, Марта-Дор,
17.09.2011 13:34
martiniki написа:
Успешна нова учебна година!
Бъди здрава и свободна! Да ти стигне кожата, ей!


За първи път през живота ми открих "какво е да ти се скъси кожата". Не, не е буквално, но толкова боли, че каквото и движение да предприемеш си в крански болки :)
цитирай
5. svoboda64 - syrmaepon :)
17.09.2011 13:37
syrmaepon написа:
Успешна да е годината и дано да мръдва по-често )))


Мърдането все повече е ограничено според осификацията (втръдряването) :))))

цитирай
6. svoboda64 - Не е напразен, Минчо, :)
17.09.2011 13:40
haralanov написа:
Сложен и труден въпрос на,който мнозина са правили опити да отговорят но все така смислен отговор няма.За мен лично...Животът е изпитание за следващият,който ни е обещан.Наскоро един познат грубо беше написал,че животът е едно уригване след,което няма нищо.Няма как да се съглася с подобна дивотия!Нали все търсим смисъл?А ако няма смисъл...Напразен е нашият живот!


Но болките никой вместо нас няма да ги изживее и нито някой друг ще си направи изводите от тях вместо нас:)
цитирай
7. анонимен - Опера 7 Скачать opera mini 7
01.02.2012 01:25
2 декабря 2009 года была выпущена Opera Mini 5 beta 2, в которой появились такие функции как менеджер закачек, синхронизация через Opera Link, а также прогрессивная загрузка, работающая только при использовании Socket протокола, которая подразумевает поэтапную загрузку страниц<>2]<>3]. http://newminiopera.ru/ мини опера скачать бесплатно
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3219635
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930