Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2011 22:22 - Никак не ми е остроумно :(
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 5413 Коментари: 15 Гласове:
17


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Съжалявам за тъпото заглавие, но остоумието и закачките - правенето на каламбури от всякаквите простотии, които ни заливат - доскоро беше като семеен спорт. Като точило, върху което проверявахме дали още сме "живи в мисълта и чувството".

Напоследък тази семейна традиция замря. Дотолкова, че мъжът ми, който прави египетския ремонт на нашата земна пирамида на третия етаж, да се пристрасти към слушането на парламентарния контрол в петък... като извор на смях и вдъхновение... за продължаващия си робски труд.

На него може и да му е... на мене - не. Затова пък изпаднах в друг мазохизъм - колкото повече не ми плащат, толкова повече да работя :) Не вкъщи де, тази работя е презряна и по презумпция - неблагорадна! Затова съм си избрала една лехичка и си плевя и си я поливам (поне така си мисля аз, макар че въобще не е така :) Занимавам се с фантасмагории, докато лудостта се отече по нашите земи като черната вода. Мечтая си, де :) То целият ми живот мина в мечтания, що да не си помечтувам още малко... докато ми дойде времето... окончателно да се преместя "в място злачно, в място..."
 
Екранирането на действителността е вид депресия. Моята е от най-дълбоките. Крайна непоносимост към всякакви писания, които ми съобщават "безотчетните дела" в райската ни татковина. Отказвам да предприемам каквото и да е съприкосновение - почти с отвръщението на (х)американския Монк (монах) - с безкрайно "мокрите поръчки" за развъщаването на що де щъка по територията БГ. Дотолкова, че  с погнуса да се отвръщам от всичко, което някога ми е било любимо и за което съм давала мило и драго.

От друга страна, не съм изперкала достатъчно, че да ми е смешно. Не че не се подсмихвам, но още не съм придобила онзи зелев цвят и вид на широката усмивка ... за който нищо няма значение, само "хава да става"... както се опитват да ни внушат медиите.

Та с две-три думи: Не ми е остроумно. Няма точило, няма и плам да разпознаеш, че затъпяваш. И това е по-страшно от най-страшното... Огледалата - социално значимите - са счупени или криви. Говориш си сам, за да запълниш вакуума. После спираш да говориш... И вакуумът те поглъща...



Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vahisht - И вакуумът те поглъща...
01.09.2011 22:54
Опит да предотвратя този процес макар и за малко- с нещо по темата:

"И раждането на остроумие може да завърши с аборт." — В.Домил


Хората често спорят помежду си за най- различни неща.

Веднъж заспорили , кое е по-лошо от всичко. Едни казвали-

болестта , други - смъртта , трети - бедността и тъй като не

могли да решат се обърнали към мъдреца:

- Кажи ни , мъдрецо , ти как мислиш- кое е по- лошо

от всичко?

-Лошо е когато не се сбъдва това , което искаш , но далеч

по-лошо е когато се сбъдва онова , което не искаш.

И още едно от любимите ми:

Една египетска куртизанка продавала любовта си на царя - за пари , а на Езоп -

за остроумие. Едни плащат с остроумие за любов , други с любов за остроумие и

само тези които нямат с какво да платят - плащат с пари...
цитирай
2. evrazol - +
01.09.2011 23:03
Най-тъмно е преди разсъмване, ъ-хъм!
цитирай
3. svoboda64 - vahisht,
01.09.2011 23:03
Не ще те цитирам - твърде е дълго. С част от горните споделяния ще се съглася, с друга част - не :)
За мен остроумието е като дреха, с която съм облечена. Лишена ли съм от него - съм гола и беззащитна. Това е подтекстът... Всичко друго е... подробности :)
Благодаря и поздрави!
цитирай
4. svoboda64 - Хм, Евразоле :)
01.09.2011 23:08
evrazol написа:
Най-тъмно е преди разсъмване, ъ-хъм!


Вярно е, че като дете исках да бъда космонавт (по днешному - астронавт), но чак пък така да ми се изпълни желанието... в очакване на разсъмване... там където въобще няма атмосфера... въобще не съм си представяла :)))))
цитирай
5. lisa19 - свобода 64
01.09.2011 23:54
ден с ден не си прилича, но ... утрото ще грейне и всичко може да бъде по-различно. До утре }}}
цитирай
6. svoboda64 - Ха, Лиса :)
02.09.2011 00:04
Както казах преди малко на мъжа ми, на мен може да ми е много зле и много добре в един и същи момент :)

Не е въпрос на утро или нощ: анализът си е анализ, а чувствата - чувства. Последните флуктуират - анализът остава :))))))
цитирай
7. mt46 - Лошо е,
02.09.2011 07:47
когато остроумието се сблъска с тъпотата /кухотата, глухотата/ на действителността...
цитирай
8. ufff - "Екранирането на действи...
02.09.2011 11:48
"Екранирането на действителността е вид депресия".
Добре речено.
цитирай
9. svoboda64 - Повече от лошо, безизлазно и душно почва да ти става :(
02.09.2011 12:44
mt46 написа:
Лошо е,
когато остроумието се сблъска с тъпотата /кухотата, глухотата/ на действителността...

цитирай
10. svoboda64 - Да, Уфи, всичката депресивна симптоматика в една дума :)
02.09.2011 12:46
ufff написа:
"Екранирането на действителността е вид депресия".
Добре речено.


Поздрави!
цитирай
11. hristo27 - Дано през тези 4 дни се оправи нас...
02.09.2011 19:50
Дано през тези 4 дни се оправи настроението ти!
цитирай
12. svoboda64 - :))) То настроението ми си е на шест :)
02.09.2011 20:00
hristo27 написа:
Дано през тези 4 дни се оправи настроението ти!


Но щом си рекъл... веднага се поправям :)
цитирай
13. haralanov - Мечтая си за Испания
03.09.2011 16:41
Или щом си мечтая за тази страна за теб съм напълно изперкал?
цитирай
14. svoboda64 - Що бе, Минчо,
03.09.2011 18:05
haralanov написа:
Мечтая си за Испания
Или щом си мечтая за тази страна за теб съм напълно изперкал?


Всеки си има мечтана дестинация :) Може това да е "твоето" място :)
цитирай
15. haralanov - Мдааа...
03.09.2011 18:30
Там е моето място!Така си го усещам.И не е дестинация.Щото ако беше само дестинация щеше да ми е минало досега.Ама не минава..:)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3220306
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930