Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2011 13:53 - Как разбираш, че някой ти е приятел...
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 3191 Коментари: 11 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
@@@@@
@@@@
@@@
@@
@

Ако ти отговаря преди още... да си задал въпрос.
Ако е до теб без да си поискал помощ, защото знае, че присъствието - виртуално или реално е... вече помощ само по себе си.
Ако не те занимава единствено и само със собствената си персона и безконечните си войни с този свят.
Ако разделя с теб всичко - и доброто, и лошото... и не ходи за гъби, когато вали :)
Ако...
Много хора назоваваме приятели, но малцина преминават стъргата на времето и се утаяват в дъното на торбата сол,  изядена солидарно, докато трае Експериментът... 



Гласувай:
23



1. compassion - Всеки има свое определение
21.06.2011 14:23
За мен ПРИЯТЕЛ означава усещането за заедност. Няма нужда нищо да ми казва или дава. Усещането ми дава сили САМА да се справя. А когато се чувствам сама (дори и да съм с някой), ЗНАМ, че той/тя не ми е приятел (независимо какво ми казва или дава).
цитирай
2. svoboda64 - Мда... и аз това казвам...
21.06.2011 14:36
compassion написа:
Всеки има свое определение За мен ПРИЯТЕЛ означава усещането за заедност. Няма нужда нищо да ми казва или дава. Усещането ми дава сили САМА да се справя. А когато се чувствам сама (дори и да съм с някой), ЗНАМ, че той/тя не ми е приятел (независимо какво ми казва или дава).


само че разделяйки го на атрибути, без да указвам "срединното" положение - пулсацията, която не се свежда до "давам-получавам", а е двупосочен поток в общия енергиен "облак":)

И макар да изглежда, че сменям темата, напоследък се забавлявам, като гледам как технологичният език върви "в крак с времето" - "качвам на облак" - "споделям със себе си и другите", максимално дистанцирайки се от себе си и технологичните носители и.... отново прегръщайки същите в малко по-друга конфигурация (измерение :)
цитирай
3. hristo27 - “Има трима верни приятели: стара ...
21.06.2011 15:07
“Има трима верни приятели: стара съпруга, старо куче и пари в брой.”

Бенджамин Франклин
цитирай
4. bizcocho - Ако след поне едно десет години пак е ...
21.06.2011 15:08
Ако след поне едно десет години пак е до мен, значи съм решила/искала/ да ми е приятел. Не съм от хората, които поддържат връзки и познанства. Не защото хората са лоши. Просто сме се пресекли в един момент и всеки е продължил напред в живота си. Много хора, на които не съм казала приятел са били/и са си/ със златни сърца. Но приятел е нещо по-специално за мен. А и съм привърженик на "Приятел на всички, не е приятел на никого"
цитирай
5. svoboda64 - :)
21.06.2011 15:11
Приятелят Бенджамин, дори и във вид на фикус, е безвървратно остарял :)
Има само един верен приятел: ако сутринта, след каквато и да е вечер, успея да се сетя паролите и пиновете си :)
Поздрави!
цитирай
6. svoboda64 - Сухарче :)
21.06.2011 15:18
bizcocho написа:
Ако след поне едно десет години пак е до мен, значи съм решила/искала/ да ми е приятел. Не съм от хората, които поддържат връзки и познанства. Не защото хората са лоши. Просто сме се пресекли в един момент и всеки е продължил напред в живота си. Много хора, на които не съм казала приятел са били/и са си/ със златни сърца. Но приятел е нещо по-специално за мен. А и съм привърженик на "Приятел на всички, не е приятел на никого"


С риск да прозвуча... знам ли как, решението не е "еднопосочно". Приятелството е двупосочна писта (най-малкото). Не е важно колко пъти се срещате, ако и изобщо :) Някои приятелски "връзки" докрая си остават... епистоларни (старомодни) :) Приятел е не когото "назоваваш" приятел... той/тя може да се появят само един-единственн път в сегашния ти живот... но "остават".
Няма "приятел на всички" :) Това са съвременни ПР акции... Приятел е онзи, който може "да те понесе" с всичките ти активи и пасиви и да остане до теб :))))
цитирай
7. svoboda64 - Понеже, АА, ще те изтрият след ... малко :)
21.06.2011 22:37
анонимен написа:
hristo27 написа:
“Има трима верни приятели: стара съпруга, старо куче и пари в брой.”

Бенджамин Франклин



Малко перефразиран ,но точен и за нашето време
Няма вечни приятелства/съдружници/съюзници...–има вечни интереси!!!



Нищо подобно :)
За съюзниците/съдружниците може и да се прав :) Но това няма нищо общо с "приятелството" :)))) Не ми се ще да се бъркат "двата щата" :) Всеки, който го е изживял, знае за какво говоря :§)
цитирай
8. compassion - Хареса ми както казахме едно и също
22.06.2011 14:06
С теб искам да споделя и да чуя ехото, ако и ти го искаш : "Всъщност свободната воля и съдбата (Божия план) са едно и също нещо. Разликата е само в съзнанието. Човекът осъзнава „ПРОЕКТА” на своя живот, или – не. Чрез себеосъзнаването човек разбира копнежа на душата си и намира върховната цел на живота си. " Не че иначе не бихме могли да живеем, де, но се питам защо толкова много хора пропускат шанса си. Свободната воля е дар и клопка (в смисъл на сито) ...
цитирай
9. feq - Да, с годините ситото става все по-ситно...
22.06.2011 17:30
а ние все по-взискателни...
Нормално е!
цитирай
10. svoboda64 - Свободната воля е като тази, която даваме на децата си :)
23.06.2011 23:03
compassion написа:
С теб искам да споделя и да чуя ехото, ако и ти го искаш : "Всъщност свободната воля и съдбата (Божия план) са едно и също нещо. Разликата е само в съзнанието. Човекът осъзнава „ПРОЕКТА” на своя живот, или – не. Чрез себеосъзнаването човек разбира копнежа на душата си и намира върховната цел на живота си. " Не че иначе не бихме могли да живеем, де, но се питам защо толкова много хора пропускат шанса си. Свободната воля е дар и клопка (в смисъл на сито) ...


Следим ги "изкъсо", за да постигнат предопределението (плана), в който не ние сме архитектите :) Ние сме само като "технически ръкодоводители" на обекта: внимаваме да няма съкатлъци... според (професионалните) си знания :) И се радваме, ако сградата не се събори :))))))))
цитирай
11. svoboda64 - Феичка,
23.06.2011 23:06
feq написа:
Да, с годините ситото става все по-ситно... а ние все по-взискателни...
Нормално е!


Как бих искала да съм "по-млада" и с по-"пропускащо" сито :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3219618
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930