Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2011 03:20 - Growing older...
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 3704 Коментари: 18 Гласове:
14

Последна промяна: 11.05.2011 15:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
@
@@
@@@
@@@@
@@@@@


I have never imagined that

Growing old would be such fun:

Gaining weight, rounding up…

Like an Earth … getting ripe

Before the final Harvest comes J

Your hair turning grey, then white…

Snowing over all your unsubstantial troubles

I have never imagined that

Being old would be such relief –

No more a prey, or a predator,

Just you … in the company of the world

That seems to neglect you… while

You are still so vital and have your vibes

Contagiously permeating what

Will never be revealed to you…

Until the Final Touch J     

  image    



Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bizcocho - :) Кой ли си го представя. . . :) Ин...
09.05.2011 03:50
:) Кой ли си го представя... :) Интересно е по-скоро, че все се изненадвам:), а би трябвало да не се :) Най-голямото несъвършенство в човека е разминаването на визуалното с невизуалното в него/душата ми/:)
Успешна седмица!

п.с. И при вас се е стоплило.:) Хубаваа снимка.
цитирай
2. yotovava - Аз какво да кажа ... щураците не остаряват, така че има надежда за мен :)))))))))))))))))
09.05.2011 06:09
Валя
цитирай
3. анонимен - Забавно остаряване +закръгляне. ...
09.05.2011 07:32
Забавно остаряване +закръгляне. Е, щом ти е забавно, няма лошо.
цитирай
4. razkazvachka - Лет ит би:))))
09.05.2011 08:19
нека е купон тогава - и нито духът, нито тялото да остаряват
цитирай
5. nicodima - E, няма плячка и хищник...
09.05.2011 09:10
Съмнително спокойствие : (...
Дали в тъмата не се крие нещо страховито, заплашително, отхапващо всеки ден от света ни...
цитирай
6. rummi - :-)
09.05.2011 21:37
неочаквано мъдро, зряло и емоционално хармонично. изненада ме.

поздрави за стиха, за чувството и ... обещанието
цитирай
7. svoboda64 - :) Доста силно бях изненадана самата аз... от себе си :)
09.05.2011 21:54
bizcocho написа:
:) Кой ли си го представя... :) Интересно е по-скоро, че все се изненадвам:), а би трябвало да не се :) Най-голямото несъвършенство в човека е разминаването на визуалното с невизуалното в него/душата ми/:)
Успешна седмица!

п.с. И при вас се е стоплило.:) Хубаваа снимка.


Когато непрекъснато се движиш - мисловно или физически - започваш да губиш представа за време и (физически) измерения. И изведнъж... се виждаш отстрани... но като всичко останало, трябва бързо да приемеш, предъвчеш... и продължиш :)

П.П. мен ми е ту горещо, ту студено - наопаки на климатичното време! Просто много трески, много чудо...
цитирай
8. svoboda64 - :) Мъжът ми и приятелите ми се шегуват, че "лудото няма бръчки"...
09.05.2011 21:56
yotovava написа:
Валя


но като гледам следите на Времето, май силно преувеличават :)
цитирай
9. svoboda64 - Ами... всъщност го гледам от позитивната му страна...
09.05.2011 21:58
kushel написа:
Забавно остаряване +закръгляне. Е, щом ти е забавно, няма лошо.


Може би съм се заразила от испанците, защото те превръщат всичко в забавление :)
цитирай
10. svoboda64 - Разк :)
09.05.2011 22:00
razkazvachka написа:
нека е купон тогава - и нито духът, нито тялото да остаряват


Духът не остарява, той само се уморява да щурее непрекъснато! Виж, тялото е друга бира - то просто се износва от прекомерното взаимодействие със СветА :)
цитирай
11. svoboda64 - Няма спокойствие, Ника,
09.05.2011 22:01
nicodima написа:
Съмнително спокойствие : (...
Дали в тъмата не се крие нещо страховито, заплашително, отхапващо всеки ден от света ни...


Просто безпокойствата са се изместили на друго ниво... на битието и съзнанието :)
цитирай
12. svoboda64 - Тук се почесах по главата - ;)
09.05.2011 22:05
rummi написа:
неочаквано мъдро, зряло и емоционално хармонично. изненада ме.

поздрави за стиха, за чувството и ... обещанието


И се запитах: как ли ти изглеждам през останалото време :))))))) Чувствай се поздравена и ти... А обещанията се спазват!
цитирай
13. rummi - мога да го кажа и иначе -
10.05.2011 09:45
този стих е наситен с магнетизъм, докато обикновено пръскаш електричество :-)
цитирай
14. svoboda64 - Това е разбираемо, Рум,
10.05.2011 09:47
rummi написа:
този стих е наситен с магнетизъм, докато обикновено пръскаш електричество :-)


Уран и Плутон са много близо до асцендента ми. Но Уран е първият, а Плутон... се крие в подмолите :) Лек ден!
цитирай
15. martiniki - я да видим кой така безгрижно си пуши? - размахвам безименен пръст:)
12.05.2011 10:22
така и не разбрах прочете ли стихотворението, което ти нарекох преди време - затова с неприсъща ми нескромност си позволявам да ти го оставя

Подстрекавам сърцето си
всеки ден
сверявам го сутрин по слънцето
да бие
да върви
да не изостава

настройвам го с камертона на дъжда
да помни и тупа с ритъма верен на капките
туп-туп
туп-туп

да извади стрелите
да вирне стрелките

подстрекавам сърцето си всеки ден
да е будно и точно
да е пулса на времето
да не забравя
да не спира

подстрекавам сърцето си

дръж се, боецо,
придружавай ме по площадите на дните и нощите
бъди с мен в липсите и разстоянията
в тъгата радостта и
мълчанието


...
Но чуе ли стъпките
побърква се пулсът му
обърква се ритъма
и почва да бърза
направо затичва
и всичко забравя
спира да си прилича
и става на птиче

* на Свобода

http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=136132&mode=thread&order=0&thold=0


цитирай
16. svoboda64 - Леле, Марта-Дор,
12.05.2011 11:36
Разплака ме. Не преуверичавам. Досега не са ми посвещавали стихотворения, или поне не помня.

Благодаря. Много е точно. Не ходя в хулите и други литературни сайтове. Нямам време. Не съм го виждала досега.

Но дойде точно на време. Вчера беше прекрасен, но крайно изтощителен ден. Имах нужда да се заредя след целия този спектакъл с децата. А днес от сутринта (която проспах, защото тялото ми нещо се разстрои) списъкът със задачките набъбва и значи,... трябва да се продължи, да се продължава...

Много ме трогна, Доре,
Лек ден ти пожалавам.

Сега боецът се стяга, нарамва си оръжията, избърсва си сълзите от умора и щастие, нахлузва си бързоходните сандали... и хермесово се понася по арахновски да сътвори тъканта на още един ден...
цитирай
17. martiniki - сега е трябвало значи да го получиш!
12.05.2011 17:50
Оставих ти линк още като го публикувах, но не съм обяснявала кое-що:)
Радвам се, защото ти ме подстрека за него, твое си е!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3217454
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930