Постинг
14.04.2011 20:40 -
Хора... бдете!
*
**
***
****
*****
******
Някога имаше такава книга от чешки автор І Юлиус Фучек, (комунист, междувпрочем :) Лично аз не деля хората на комунисти и консерватори, а на мислещи и немислещи... Неговата изповед навремето ме беше накарала доста да се замисля... може би защото от дете имам една слабост - да чета между редовете и да не приемам думите "плоско" :)
Та мисълта ми е малко по-различна. В момента сме задръстени от информация. Абсолютно всички канали са компрометирани - тук няма да ги изброявам, мислещите ще си ги набележат в ума си :) Единственото ни спасение е "стъргалото" - собственото - което е комбинация от ум и чувства (сърце му викат някои :) Проблемът е в постигането на баланс между двете. Което пак означава много "интелектуална интелигентност" + много "емоционална интелигентност". С по малко от двете - не става, с премного от едната от двете за сметка на другата - пак не става!
Чакат ни тежки времена. Те вече започнаха. Знам, че някой ще каже "Че колко по-тежко?" Може... още, казал Оптимистът:) Започнете да учите себе си и децата си на най-простите неща: технология на оцеляването (живот) без екстрите на цивилизацията. Най-вероятно много скоро ще ни потрябват. Лично ние (нашето семейство) обучаваме нашите деца на това, откакто са се родили. Не знаем защо, а може би "не помним" :)
Няма да изброявам всичко, което съм чела и което знам по други начини. Нямам желание да уговярям или убеждавам някого. Придържам се към "посланията на моята душа" и правя това, което е необходимо всеки ден. Понякога обаче се налага да биеш "Тревога". Още повече, когато "знаеш", но по ред причини не трябва да съобщаваш източниците на знанието си....
Така че... изборът е Наш/Ваш - Хора, бдете!
**
***
****
*****
******
Някога имаше такава книга от чешки автор І Юлиус Фучек, (комунист, междувпрочем :) Лично аз не деля хората на комунисти и консерватори, а на мислещи и немислещи... Неговата изповед навремето ме беше накарала доста да се замисля... може би защото от дете имам една слабост - да чета между редовете и да не приемам думите "плоско" :)
Та мисълта ми е малко по-различна. В момента сме задръстени от информация. Абсолютно всички канали са компрометирани - тук няма да ги изброявам, мислещите ще си ги набележат в ума си :) Единственото ни спасение е "стъргалото" - собственото - което е комбинация от ум и чувства (сърце му викат някои :) Проблемът е в постигането на баланс между двете. Което пак означава много "интелектуална интелигентност" + много "емоционална интелигентност". С по малко от двете - не става, с премного от едната от двете за сметка на другата - пак не става!
Чакат ни тежки времена. Те вече започнаха. Знам, че някой ще каже "Че колко по-тежко?" Може... още, казал Оптимистът:) Започнете да учите себе си и децата си на най-простите неща: технология на оцеляването (живот) без екстрите на цивилизацията. Най-вероятно много скоро ще ни потрябват. Лично ние (нашето семейство) обучаваме нашите деца на това, откакто са се родили. Не знаем защо, а може би "не помним" :)
Няма да изброявам всичко, което съм чела и което знам по други начини. Нямам желание да уговярям или убеждавам някого. Придържам се към "посланията на моята душа" и правя това, което е необходимо всеки ден. Понякога обаче се налага да биеш "Тревога". Още повече, когато "знаеш", но по ред причини не трябва да съобщаваш източниците на знанието си....
Така че... изборът е Наш/Ваш - Хора, бдете!
,,Един ден всички ще умрем"(Това по Георги Данаилов).Моето стъргало ще свърши работа само за мен.Пък и що да идват по-тежки времена?Бате им Бойко друго вика.Монката Дянков пък и той вика,че излизаме стабилно от кризата.Сърцето ми друго ми нашепва ама...Но млъкни сърце,викам му аз...Ех,защо не съм се родил испанец в Испания...
цитирайно не бих искала да се родя "испанец/испанка" в Испания :) Не им харесвам (не акламирам) умствените им ограничения. На практика те "световни" (материални) ограничения нямат :))) Цял континент им е (принудително) "изкопирал" езика и пренадлежащата му култура :) А в самата Испания разприте са много по-жестоки отколкото в бугарско :) Но кой знае - и ние можем да доживеем такива "териториални" (езикови и културни) разделения:)
цитирай
3.
анонимен -
Нас ни истеризират постоянно а това ...
14.04.2011 21:46
14.04.2011 21:46
Нас ни истеризират постоянно а това е огромно изпитание за психическата устойчивост на всеки. И най-коравия, който не гледа постоянно мачове и не слуша чалга, започва да мисли, че "това" не е случайно.
цитирайДемек "спокойно" :) Въпреки че няма никаква основа за горното твърдение :)))
Разликата между "тук" и "там" (относително, зависи кое ти е "тук") е, че в Испания има държава. И по-важното е, че знае какво прави - въпреки 17 си независими региона. В БГ лявата ръка не знае какво прави дясната и обратно. Това фигуративно - дори без намек за политически партии, че ние знаем, че - де факто - няма разлика между тях. Като изключим "надвикването" (ама и там "кранчето" е у медиите:)))
Тук ми зададоха въпросът: като си толкова активна, защо не се присъединиш към политическа партия? Шегаджии: няма как да им приведа "Ако гласуването можеша да доведе до промяна, щяха да го забравят" :))))))
Та такива ми ти работи: всеки със съдбата и отговорността си :)
цитирайРазликата между "тук" и "там" (относително, зависи кое ти е "тук") е, че в Испания има държава. И по-важното е, че знае какво прави - въпреки 17 си независими региона. В БГ лявата ръка не знае какво прави дясната и обратно. Това фигуративно - дори без намек за политически партии, че ние знаем, че - де факто - няма разлика между тях. Като изключим "надвикването" (ама и там "кранчето" е у медиите:)))
Тук ми зададоха въпросът: като си толкова активна, защо не се присъединиш към политическа партия? Шегаджии: няма как да им приведа "Ако гласуването можеша да доведе до промяна, щяха да го забравят" :))))))
Та такива ми ти работи: всеки със съдбата и отговорността си :)
интересно...дано имаш предвид естесвен ход на еволюцията,а не принудителни ,по нечии прищявки , мерки ?
цитирай
6.
svoboda64 -
Двете взаимно не се самоизключват :) Ако поназнайнаш "какво е човешката еволюция" :)
14.04.2011 22:04
14.04.2011 22:04
soleilelle написа:
интересно...дано имаш предвид естесвен ход на еволюцията,а не принудителни ,по нечии прищявки , мерки ?
7.
анонимен -
". . . щяха да го забранят&q...
14.04.2011 22:23
14.04.2011 22:23
"...щяха да го забранят" . Нали това искаш да кажеш. Така е логично.
цитирайПоздрави за навременния пост , подкрепям те !
цитирайkushel написа:
"...щяха да го забранят" . Нали това искаш да кажеш. Така е логично.
Аз съм от децата родени "под запрешение" ... Не ми пука... въпреки че и тук (в Испания ) продължавам да обяснявам какво е това - на физическо и психическо равнище....
Никой, който не е преминал през менгемето, не може да знае какво коства - сълзата или дори усмивката. Прекалено е лично :) Хората обичат "цирк" - не принадлежа към него :( Макар понякога да участвам с "учебни цели" :) (:
savremennik написа:
Поздрави за навременния пост , подкрепям те !
което за другите няма значение, ама аз знам за какво става въпросТ :)
И най-вече с депресията.
Валя
цитирайВаля
Дълго се чудех, дали "депресията" е нещо лошо :) По принцип е, спор няма: но за БГ е откровение :) И "предпазно въже" за всичките позитивни "новости", които не са в крак с "националната миза" (Не мисля, че ще бъда разбрана, щото точно аз в този живот не съм "националист" :))))))) Но продължавам да се броя като "мислещ човек" : ))))))))
цитирайнито в емоционалността, нито в синхрона между двете.
"стъргалото" е най обикновена нравственост.
Липсата и доведе до икономически кризи, войни, технологични бедствия и междуличностни конфликти. Все продукти на интелигентността, и емоционалността, и симбиозата им.
цитирай"стъргалото" е най обикновена нравственост.
Липсата и доведе до икономически кризи, войни, технологични бедствия и междуличностни конфликти. Все продукти на интелигентността, и емоционалността, и симбиозата им.
evrazol написа:
нито в емоционалността, нито в синхрона между двете.
"стъргалото" е най обикновена нравственост.
Липсата и доведе до икономически кризи, войни, технологични бедствия и междуличностни конфликти. Все продукти на интелигентността, и емоционалността, и симбиозата им.
"стъргалото" е най обикновена нравственост.
Липсата и доведе до икономически кризи, войни, технологични бедствия и междуличностни конфликти. Все продукти на интелигентността, и емоционалността, и симбиозата им.
Странно е, че в нашето семейство и досега се бием за "нравственост"... Тъй като е прекалено лично ще спестя подробностите :) Обаче има нещо, което няма как да не споделя: "не-нравствените" (или компромаисно нравствените) в момента ни позволяват да живеем ние "нравствените" (щото иначе бихме умрели от глад, както и нашите потомци). По този въпрос съм яко раздвоена.... вярно е, че са ни рода... и няма как (по кръв) да не ни поддържат... Ами ако се бяхме родили в други "семейства" :)
Все ще се измисли нещо за да останат само тези които трябва. Ние май не сме от тях.
цитирайсвобода, вие от провинцията ли сте?
цитирайbigbrother2 написа:
Все ще се измисли нещо за да останат само тези които трябва. Ние май не сме от тях.
а в мат'рЯла, както обича да се изказва един наш всеобщ любимец :) И най-вече на упрвленския "мат'рЯл" - глобално, не само локално :) :) :)
borjanmljakov написа:
свобода, вие от провинцията ли сте?
от глобалната провинция, защото София е всичко друго днес, но не и "столица" :)
http://www.dnes.bg/mish-mash/2011/04/15/sharyn-stoun-nai-gotinata-zvezda-s-celulit.116332
Не за това, че си на видно място на горния адрес, а за това, че те има и ни правиш по-добри :)))
цитирайНе за това, че си на видно място на горния адрес, а за това, че те има и ни правиш по-добри :)))
Ако трябва да показвам целулит... ще го направя :) Тялото е съвършена машина, но тя не се поддава на моди, а на житейските цикли... Така че на който му трябва земна сексапилна икона, да си я търси сред "по-младите" и "нераждалите" :)
Тук, в Испания, откривам други неща: какво значи в "провинцията" (ех, господа, господа:)) да си в международна общност и да се вълнуваш не от покачването на рейтинга на този или онзи :) тук се работи за "общност".... докато в БГ не го видя на практика, вероятно няма "да склопя очи" - а може би това да е наказанието ми, за което ми говори/говореше покойния ми баща :)
Поздрави и широка усмивка, (с)Лава :)))))))
цитирайТук, в Испания, откривам други неща: какво значи в "провинцията" (ех, господа, господа:)) да си в международна общност и да се вълнуваш не от покачването на рейтинга на този или онзи :) тук се работи за "общност".... докато в БГ не го видя на практика, вероятно няма "да склопя очи" - а може би това да е наказанието ми, за което ми говори/говореше покойния ми баща :)
Поздрави и широка усмивка, (с)Лава :)))))))
Така и звучите.
цитирайе знак, че трябва да променим начина си на мислене, ПОТРЕБИТЕЛСКИЯ, ГРАБИТЕЛСКИЯ, ЕГОЦЕНТРИЧНИЯ подход към Живота, към Природата...
цитирайborjanmljakov написа:
Значи все пак сте от провинциятаТака и звучите.
Не ви оценявам "Вие откъде сте":) Нагледала съм се на "произхождащи" :) Лек ден!
mt46 написа:
Трагедията в Япония е знак, че трябва да променим начина си на мислене, ПОТРЕБИТЕЛСКИЯ, ГРАБИТЕЛСКИЯ, ЕГОЦЕНТРИЧНИЯ подход към Живота, към Природата...
както и (само) организацията на живота на социално ниво... Но сте прав (а) - начинът на мислене е определящ.
"Абсолютно всички канали са компрометирани" - много вярно описание на сегашното положение .... Време е за интуицията , няма друго спасение .
Поздрав и весело изкарване (въпреки всичко) на празниците :)
цитирайПоздрав и весело изкарване (въпреки всичко) на празниците :)
ми е трудно да откривам новите коментари :)
Както и да е... радвам се, че споделяме консолидирано мнение по въпроса на инфо-източниците...
По принцип не се страхувам. Но прага на тревожността по рождение ми е много висок :) За добро или за зло... В повечето случаи е било за добро...
Празниците са хубаво нещо. И ако има за какво да благодаря на испанците, то това е, че ми върнаха усета за празничност и вяра в изменчивата, но принципно добронамерена човешка природа :)
цитирайКакто и да е... радвам се, че споделяме консолидирано мнение по въпроса на инфо-източниците...
По принцип не се страхувам. Но прага на тревожността по рождение ми е много висок :) За добро или за зло... В повечето случаи е било за добро...
Празниците са хубаво нещо. И ако има за какво да благодаря на испанците, то това е, че ми върнаха усета за празничност и вяра в изменчивата, но принципно добронамерена човешка природа :)
Много се радвам, че успях да те разсмея (ролята на шут ми е любима).
Както обикновено стана недоразумение (не го пиша на лични, за да го прочетат и другите): на страницата (линка) какво имаше не помня, може и за целулита на звездите да беше, ама в дясно в едно каре имаше линк към твоя постинг, та се впечатлих. Или по-скоро се зарадвах, че повече хора ще те прочетат.
Весели празници и да си жива и здрава!
цитирайКакто обикновено стана недоразумение (не го пиша на лични, за да го прочетат и другите): на страницата (линка) какво имаше не помня, може и за целулита на звездите да беше, ама в дясно в едно каре имаше линк към твоя постинг, та се впечатлих. Или по-скоро се зарадвах, че повече хора ще те прочетат.
Весели празници и да си жива и здрава!
borjanmljakov написа:
Така и звучите.
Когато човек няма какво да каже използва обидни квалификации, хе-хе...
lava написа:
Много се радвам, че успях да те разсмея (ролята на шут ми е любима).
Както обикновено стана недоразумение (не го пиша на лични, за да го прочетат и другите): на страницата (линка) какво имаше не помня, може и за целулита на звездите да беше, ама в дясно в едно каре имаше линк към твоя постинг, та се впечатлих. Или по-скоро се зарадвах, че повече хора ще те прочетат.
Весели празници и да си жива и здрава!
Както обикновено стана недоразумение (не го пиша на лични, за да го прочетат и другите): на страницата (линка) какво имаше не помня, може и за целулита на звездите да беше, ама в дясно в едно каре имаше линк към твоя постинг, та се впечатлих. Или по-скоро се зарадвах, че повече хора ще те прочетат.
Весели празници и да си жива и здрава!
За другото се досетих, но пък и на мен ми стана смешно, че линкът ти отваряше точна тази страница :)))
lava написа:
Господин Ерудит!
Когато човек няма какво да каже използва обидни квалификации, хе-хе...
borjanmljakov написа:
Така и звучите.
Когато човек няма какво да каже използва обидни квалификации, хе-хе...
Човекът, който използва този профил, е "провокатор" :) Дали наистина мисли нещата, които пише там, или го прави за забавление, не знам и не ме интересува. Но явно иска да привлече внимание...
Търсене
Блогрол
1. Дневник
2. СЕГА
3. mediapool
4. Културният вестник
5. Капитал
6. TimesOnline
7. The Guardian
8. The Economist
9. EUObserver
10. Вени Г
11. Нели Огнянова
12. Радан К.
13. netinfo
14. scienceblogs
15. afera.bg
16. www.howjsay.com
17. rum
18. euractiv.com
19. zemianazaem
20. apocryph
21. lib
22. ez
23. dr.tonyfilipov@
24. worldwidewords
25. slova.org.ru
26. novinar.net
27. azcheta
28. 5 T
29. Изворите
30. Harmer
2. СЕГА
3. mediapool
4. Културният вестник
5. Капитал
6. TimesOnline
7. The Guardian
8. The Economist
9. EUObserver
10. Вени Г
11. Нели Огнянова
12. Радан К.
13. netinfo
14. scienceblogs
15. afera.bg
16. www.howjsay.com
17. rum
18. euractiv.com
19. zemianazaem
20. apocryph
21. lib
22. ez
23. dr.tonyfilipov@
24. worldwidewords
25. slova.org.ru
26. novinar.net
27. azcheta
28. 5 T
29. Изворите
30. Harmer