Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2011 14:32 - Кратка бележка :)
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 1239 Коментари: 0 Гласове:
10

Последна промяна: 04.04.2011 14:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Откакто съм "навън" сетивата ми се изчистиха и изостриха. Нормално е... няма го българското затъпяващо повтерение на негативни случки и формираните от тях нагласи...

Затова, когато възникне проблем, тук първата работа е... да се разреши. Възможно най-скоростно и ефективно. Странното е, когато ти се случва... оттук... но за България и през български организации :) Това вече е постижение!

Става въпрос за интернет банкиране и за прословутите проблеми с достъпа до собствения ти акаунт... защото понякога си "забравяш" паролата (то лично аз имам поне 20 за най-различни места, с различни изисквания за дължина и буквено-цифрено съчетание на знаците :) Та... като си забравиш паролата си... направо "аут" ако си в чужбина, защото според нашите порядки трябва лично да се явиш в клона, който ти е издал картата, за да ти издадат нова парола :(

Мда... казус! - отвсякъде... откъдето и да го погледнеш. Съображения за сигурност, пазене от интернет, пазене от.. сянката си, пазене, пазене, пазене.... Добре е млякото да е покрито и котка да не го лочи, но понякога това ти излиза през носа... по друг начин :)

Та по съвета на СЕО-то (брат ми), написах един кратичък имейл до когото трябва с копие до по-високо ниво... и за няма и час от началото на работния ден в БГ съм получила пространен имейл. Както и телефонно обаждане, на което не съм отговорила, защото съм си оставила БГ телефона вкъщи, докато бях в час. Впоследствие им се обадих (върнах им обаждането) и бях много изненадана от бързината, експедитивността и начина на обяснение на възможните разрешения на казуса. Значи можело! Вярно е, че по български отново прескочих "нивата" и алармирах възможно най-високото средно с копие до ... още по-високо :) Но факт е, че в резултат на внятните им разяснение успях сама да са разреша проблема... без да пращам нотариално-заверени пълномощни до БГ...

В случай, че някой друг се изправи пред подобен проблем, тук копирам техния отговор, като ще изтрия всички данни за банката или служебните лица...

" Здравейте Г-жо Гагарова,
 
Ще помолим да ни изпратите телефонен номер за връзка с Вас (може и в Испания), тъй като не успяваме да Ви изберем на мобилния телефон от имейла, за да опитаме да  помогнем. Молим да ни пишете на адрес
call_center@хххххххххххххbank.bg.
 
Съобщение за невалидно потребителско име или парола се визуализира само, когато се изписва неправилно едно от двете.
 
Напомняме Ви, че паролата трябва да съдържа главни, малки букви и цифри и няма ограничение в броя на опитите за достъп до интернет банкирането, но само в случай, че си я знаете.
 
Добре е при зареждането на страницата да не ползвате търсачки и запазени на браузъра линкове, а да изписвате адреса на сайта
www.хххххххххххххbank.bg или www.хххххххххххххbank.bg директно на адрес лентата на интернет браузъра.
 
Бихте могли, да опитате да напишете паролата (практиката показва, че проблемът обикновено е при въвеждането на паролата) първоначално на мястото на потребителското име, след което да я копирате и сложите на реда за парола (така се избягват грешки при въвеждането), след което да я изтриете от първия ред и си напишете потребителското име.
 
След няколко неуспешни опита системата генерира число за контрол, което трябва да въведете. Числото се изписва над бутон "Вход" и трябва да се въведе в прозорчето "Въведете число за контрол". След като веднъж се е появило число за контрол, не трябва да презареждате страницата, а следващите Ви опити да са с въвеждане на числото за контрол. Т.е. комбинацията от верни потребител и парола няма да Ви даде достъп до сайта без въведено число за контрол. Можете да опитате и обратната комбинация големи – малки букви (да изписвате с големи букви символите, които смятате, че са малки и обратно).
 
В случаи, в които нямате достъп до интернет банкирането, е възможно получаването на информация за сметките Ви и през Call Center (IVR), след идентификация с Call Code. Вашия 3-цифрен Call Code или PIN за Call Center, е изписан на листчето с достъп до ХХХХХХХХХХ под служебната парола.
 
Когато позвъните на телефона на Call Center хххххххххххх (от чужбина номерът се избира +359 хххххххххххх), след като чуете „Банка ххх, здравейте” автоматичният глас Ви информира кой номер бутон на телефона да изберете за получаването на определен вид информация. При първо използване на Телефонното ни банкиране, системата изисква смяна на служебно получения Call Code.
След свързване с Call Center и поздрава „Банка ххх, здравейте”, менюто, което ще чуете e:
1.      За да съобщите за открадната или изгубена карта моля натиснете - 1
2.      Услуги за физически лица – 2
2.1.    За помощ при ползване на банкови карти моля натиснете – 1
2.2.    За помощ при ползване на интернет банкиране, телефонно банкиране и SMS услуги – 2
2.3.    За справки по сметки - 3
2.9.    За свързване с оператор – 9
 
В случай, че  изберете „2” (услуги за физически лица) , а след това „3” (за справки по сметки), след като се идентифицирате успешно с ЕГН и Call Code, можете да получите информация за салдото или движенията по Вашите сметки.
Поздрави,
"
Та по този повод да кажа - МОЖЕМ. Стига да искаме :)))

Лек ден и приятна седмица на всички!



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3217245
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930