Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.03.2011 22:48 - Мда...
Автор: svoboda64 Категория: Други   
Прочетен: 3493 Коментари: 8 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

@
@@
@@@

Случмащото не ме изненадва.... земетресението и цунамито в Япония имам предвид. Но се чудя дококлко собствените ни неразположения и ходене като муха без глава в послдедните дни са били свързани с назряващото събитие. 

Странно е, че тази сутрин се събудих в 6.30 - като се има предвид часовата разлика, това е приблизително по времето преди труса. Понеже съм пипнала някакъв вирус отдавам неразположението си предимно на него. Но от два дни въобще не ми се пипва нищо и изпитвам вътрешна паника, която отнасях към всякакви други нива на кризата... но въпреки това са прекалени на чисто физическо ниво. 

Явно настройките ни се разбърникват и не ни остава нищо друго освен повече да се вслушваме в себе си... търсейки произхода на състоянията си не толкова в собствените си объркани светове, а в цялостния геологичен фон... Е, може не всички да са прекалено чувствителни на вибрации, но лично мен ме побъркват, дори да не мога да ги уловя с "ухото" си. Тялото ми обаче реагира....

Понякога ми се ще да не съм толкова "дълбока", за да живея по-лесно и... щастливо необезпокоявана.

Предусещане за паника и психическа болка... дали това ме събуди?




Гласувай:
18



Следващ постинг
Предишен постинг

1. universalnite1neo - :) Привет ! Преди малко имах ра...
11.03.2011 23:14
:) Привет !
Преди малко имах разговор с една стара дружка ( да се разбира не само от тази инкарнация ;) и обсъждайки обективирането в тази действителност на заложените промени се обединихме около извода : време е да затегнем коланите :) , скоростта се увеличава ...
цитирай
2. svoboda64 - : ) Прав си....
11.03.2011 23:19
universalnite1neo написа:
:) Привет !
Преди малко имах разговор с една стара дружка ( да се разбира не само от тази инкарнация ;) и обсъждайки обективирането в тази действителност на заложените промени се обединихме около извода : време е да затегнем коланите :) , скоростта се увеличава ...


Но стягането на коланите е трудна работа, особено ако се чувстваш като желе :((
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Боди!
11.03.2011 23:25
Голяма трагедия.:( Помня, ти и друг път си споделяла, че предусещаш земните трусове...
цитирай
4. svoboda64 - Уфф, МълчанияОтНадежда....
11.03.2011 23:33
malchaniaotnadejda7 написа:
Голяма трагедия.:( Помня, ти и друг път си споделяла, че предусещаш земните трусове...


Лошата новина е, че там ще утихне, но ще лумнат нови огнища :( Ако вярвам на костите си, по-бързо трябва да се примъквам към БГ. Не е обетованата земя в други смисли, но в този е.
цитирай
5. razkazvachka - Тук има невидими трусове - като ехо.
12.03.2011 02:36
Но, Боди, онова което си публикувала - за звука от Тибетската пещера - копнах го и при мен - звучи като сонар - като подводен звук.

сякаш има гигантски метални тръби.
При нас са запълнени, но все пак се чудя - за дълбоките дупки в Родопите и Стара Планина - дали има звук в тях...

Голямата луна се очаква да изгрее на 19. Да видим...
цитирай
6. svoboda64 - Разк,
12.03.2011 11:49
razkazvachka написа:
Но, Боди, онова което си публикувала - за звука от Тибетската пещера - копнах го и при мен - звучи като сонар - като подводен звук.

сякаш има гигантски метални тръби.
При нас са запълнени, но все пак се чудя - за дълбоките дупки в Родопите и Стара Планина - дали има звук в тях...

Голямата луна се очаква да изгрее на 19. Да видим...


Има нещо, което ме гложди. Започваме да усешаме ниските честоти без да ги "чуваме" точно... явно директно постъпват и се обработван в мозъка :)

Луната е моята "планета", защото ми е точно на асцендента :) Не ме питай какъв ужас беше този път при влизането в Новата Луна на 4 март в Риби (дома на рождения ми десцендент :(((((((

Интересно от гледна точка фазите на Луната е, че земетресението става в периода на преминаване между Нова Луна и Първа четвърт (11/12 март). СуперЛуната е Пълнолунието. Ще има да си вием срещу него :)

Вж. това като общо описание на явлението от астрономина, астрологична и геоложка гледна точка:
http://www.24x7newsportal.com/2011/03/supermoon-19-march-2011-moon-closest-to.html

Мен ме потресе една асоциация между "сизигията" като астрономо-астрологично понятие (подреждането на Земята-Луната-Слънцето в една линия) и "сизигията" в трансцендентната функция на душата според Юнг: периодът, когато си уверен в себе си, но се страхуваш за близките си и искаш да ги опазиш от всичко в света... докато разбереш, че не можеш :)

Просто натрапващ се паралел в светлината на последните събития...

***
За Пещарата на Мъдреците в Тибет
Чела съм за нея. Доколкото си спомням те, Мъдреците, се намират в нирвана, което не означава прекратяване на жизнените функции, а само тяхното забавяне. Ами ако тези лабиринтни структури просто наподобяват гигантско ухо (човешкото вътрешно ухо е устроено по този начин), което улавя, трансформира и усилва вълните на тяхната мозъчна дейност?

Въпрос колкото и налудничав, толкова и заслужаващ си да се помисли върху него... Както и за medula oblongata и неговата "животоспасяваща" автоматична функция в човешкото тяло - друг паралел Земя-тяло:)
цитирай
7. reg - като едното нищо! - някои хора са ...
12.03.2011 13:23
като едното нищо! - някои хора са много фини антени...
здравей!
цитирай
8. svoboda64 - Здравей, Joy :)
12.03.2011 20:06
reg написа:
като едното нищо! - някои хора са много фини антени...
здравей!


Тук тематично се сещаме за Принцесата върху граховото зърно :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: svoboda64
Категория: Други
Прочетен: 3217067
Постинги: 1146
Коментари: 5991
Гласове: 19356
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930